וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער שש, ושוב צריך להתאושש

לאחר ריצה נהדרת של 11 משחקים ללא הפסד, נעצרה מילאן על ידי פאלרמו (3:1) והפער מאינטר הראשונה (1:2 על נאפולי) שוב גדל

המחזור ה-14 באיטליה, שנפתח אמש עם שני משחקים שבאחד מהם ניצחה יובנטוס את רג'ינה, נמשך היום (ראשון) ובמשחק המרכזי גברה אינטר על נאפולי 1:2 ופתחה פער של שש נקודות בפסגה, לאחר הפסדה של מילאן בפאלרמו 3:1, לראשונה זה 11 משחקים.

עוד במחזור: רומא ניצחה את פיורנטינה במשחק בין שתי קבוצות מעט מאוכזבות, לאציו ממשיכה לקרוס אחרי הפסד לאטלנטה ואודינזה שסיימה בתיקו מול האחרונה קייבו, לא ניצחה כבר חמישה מחזורים ברציפות.

אינטר - נאפולי 1:2

אחרי כמה ימים סוערים כמיטב הפולקלור של ז'וזה מוריניו, השיגו הנראזורי ניצחון חשוב מאוד במשחק צמרת לא פשוט. המאמן הפורטוגלי זעם אחרי ההפסד לפנאתינייקוס בליגת האלופות והדיח מהסגל את ריקרדו קווארסמה ואת מריו באלוטלי ועם או בלי קשר, הניצחון הושג.

איבן קורדובה כבש ראשון בדקה ה-16 אחרי בישול של סולי מונטארי והקשר הגנאי הכפיל את התוצאה כעבור 8 דקות, כשמהלך קבוצתי נהדר הגיע לקרוז, זה הוריד בעקב למייקון, שבעט ומונטארי הגיע בריצה וכבש עם העקב. מרסלו זלאייטה צימק בדקה ה-36, אבל זה גם היה השער האחרון במשחק.

פאלרמו - מילאן 1:3

הוורודים הצליחו לשים סוף לריצה המטורפת של מילאן והנחילו לה הפסד ראשון לאחר 11 משחקים ללא הפסד בליגה. דווקא למילאן היה את הצ'אנס לעלות ראשונה על הלוח באיצטדיון רנצו ברברה, אבל מרקו אמליה עצר פנדל של רונאלדיניו בדקה ה-27.

במחצית השנייה השליטה במשחק של פאלרמו באה לידי ביטוי. פבריציו מיקולי מצא בבעיטה נהדרת את הפינה של כריסטיאן אביאטי בדקה ה-50. תשע דקות חלפו וכבר 0:2, כשאדיסון קבאני מצא את הרשת בנגיחה. המסמר השלישי הגיע בדקה ה-80, הפעם מראשו של פאביו סימפליסיו לאחר הגבהה של פדריקו בלזארטי. מילאן צימקה מפנדל שני לזכותה בדקה ה-83, כשבמקרה הזה רונאלדיניו לא נכשל. ההפסד משאיר את מילאן במקום השלישי, 6 נקודות פחות מאינטר הראשונה.

רומא - פיורנטינה 0:1

הג'יאלורוסי המשיכו להתאושש אחרי פתיחת העונה הנוראית שלהם והיום השיגו ניצחון ליגה שלישי רצוף, מספר ימים אחרי ניצחון החוץ החשוב מול קלוז' בליגת האלופות. פרנצ'סקו טוטי כבש בדקה ה-59 אחרי לא מעט ניסיונות עקרים שכללו גם נגיחה לקורה של מתאו בריגי.

אטאלנטה - לאציו 0:2

הקבוצה מרומא הגיעה למשחק החוץ בברגמו כפייבוריטית, אבל רשמה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון והיא עם נקודה אחת מ-9 האחרונות האפשריות. חיימה ואלדז כבש בדקה ה-54 בבעיטה מתוך הרחבה וכעבור 14 דקות סרג'יו פלוקארי הכפיל בבעיטה שטוחה מחוץ ל-16 של חואן פאבלו קאריזו.

אודינזה - קייבו 1:0
לקייבו: פליפה 87 (עצמי)

קליארי - סמפדוריה 0:1
לקליארי: ג'דה 48

גנואה - בולוניה 1:1
לגנואה: ג'וזפה סקולי 55. לבולוניה: מרקו די ואיו 63.

סיינה - טורינו 0:1
לסיינה: מאסימו מקארונה 19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully