וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אנחנו במהלכה של עונה נהדרת"

מסי נהנה מה-0:3 של ברצלונה בסביליה, ויודע: "נצטרך להמשיך בשלנו, אבל אם ריאל תמשיך להפסיד, מה טוב". גוטי: "לא צריך להיות דרמטים"

ברצלונה מסרבת לעצור. מי שחשב שהתיקו הביתי מול חטאפה בשבוע שעבר יבלום את התנופה של המכונה מקטלוניה, קיבל הבהרות בדמותן של חמישייה מול ספורטינג בליגת האלופות, ואתמול (שבת) הקורבן הייתה סביליה, שחטפה 3:0 קליל מהאלופה שבדרך. אבל בברצלונה, למרות שפתחו פער של שש נקודת בפסגה הספרדית על ריאל מדריד (שנוצחה 3:1 בחטאפה), מתעקשים להישאר צנועים.

"בסופו של דבר, אלו רק שלוש נקודות, כמו כל משחק", אמר סמואל אטו, "היינו צריכים את הניצחון הזה, על אף שהוא הושג במגרש קשה". החלוץ הקמרוני התייחס למשחק ההקרבה שלו, שכלל אמש כמות מפתיעה של שבעה תיקולים. "אני לא רוצה לשחק רק בהתקפה, אני רוצה להיות על כל המגרש", אמר אטו, "הכי חשוב שאמשיך לעבוד קשה".

לאו מסי, לעומת זאת, יודע שהוא חלק מקבוצה גדולה. "אנחנו במהלכה של עונה נהדרת, אבל זה רק האמצע שלה", אמר הארגנטינאי, "סבילה הקשתה עלינו מאוד. בסופו של דבר, נהיה חייבים להמשיך ככה". כשנשאל לגבי הפסדה של ריאל מדריד, אמר מסי: "אנחנו נמשיך בשלנו, אבל אם הם ימשיכו להפסיד - מה טוב".

המאמן פפ גוארדיולה מתכונן לשרשרת המשחקים הבאים, שכוללים את ריאל מדריד, ולנסיה ו-ויאריאל. "אלו נקודות חשובות מול יריבה שלנו על התואר", אמר גוארדיולה, "המחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה, אבל בשנייה השתפרנו. נוכל לצבור הרבה ביטחון מהמשחק הזה".

מי שלא החמיץ את ההזדמנות כדי להתלהם ולצאת בהצהרות היה כמובן הנשיא ז'ואן לפורטה, שממשיך להתמוגג מחניכיו: "אין ספק שמסי הוא כיום הכדורגלן הכי טוב בעולם. גם אטו היה משמעותי בניצחון שלנו, אבל אף אחד מהם לא היה מצליח לנצוץ אם הם לא היו חלק מהקבוצה".

מאמן סביליה, מנולו חימנז, שיבח גם הוא את היריבה. "היכולת והאיכות של אלבס, מסי וצ'אבי פשוט גמרו אותנו", אמר חימנז, "כל מילה אחרת תהיה מיותרת".

מדריד: "הסיפר רחוק מלהיות גמור"

מנגד, בצד השני של ספרד, אי שם במדריד, מצב הרוח נראה אחרת לגמרי. ריאל מדריד גילתה כי שני הניצחונות הדחוקים בליגה ובאירופה לא בישרו על התאוששות, וההפסד 3:1 אמש בחטאפה החזיר את האלופה הספרדית למחול השדים. האומנם? "זו עוד עונה ארוכה, אין מה להתייאש בשלב כל כך מוקדם", ניסה להרגיע את העניינים גוטי המאכזב, "עברנו רק 14 מחזורים. הסיפור עוד רחוק מלהיות גמור, ואין צורך לצאת בהצהרות דרמטיות בשלב כל כך מוקדם".

"ידענו עוד לפני המשחק שחטאפה פורחת כשהיא משחקת נגדנו", אמר גוטי, ששיחק אמש את משחקו ה-500 במדי הקבוצה, "קשה לנצח כשסופגים שני שערים בשתי הדקות הראשונות של כל מחצית, אבל זה לא יכול להיות תירוץ".

בשבוע הבא ריאל מארחת את סביליה בעוד משחק קשה לפני צאתה לקאמפ נואו, והמאמן ברנד שוסטר מודאג. "אין מה לעשות, יש לנו יותר מדי שחקנים פצועים", אמר הגרמני, "מהרגע הראשון ראיתי שהולך להיות קשה. אפילו לא לרגע אחד הייתה לי את ההרגשה שנוכל לנצח. חטאפה שיחקו נהדר, ולמעשה התוצאה מחמיאה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully