וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגבעה מאוכזבים מברקוביץ', קנטור מועמד

29.11.2008 / 23:54

בגבעת שמואל מאוכזבים מההפסד השני ברציפות, ומחפשים חיזוק, בעיקר לאור היכולת החלשה של רועי ברקוביץ'. גיא קנטור מועמד מרכזי

אחרי פתיחת העונה המפתיעה לטובה, ספגה מ.כ גבעת שמואל הערב (שבת) את הפסדה השני ברציפות, והפעם לבני השרון 79:68. למרות שהקבוצה הפסידה עד כה רק לקבוצות שנחשבות על הנייר לחזקות ממנה, עירוני נהריה, מכבי תל אביב וכאמור בני השרון, בקבוצה לא מקלים בהפסדים, ומחפשים פתרונות ליכולת הלא משכנעת שהציגו הערב. הקבוצה תפגוש בשבוע הבא את עירוני רמת גן, קבוצה שנמצאת בתחתית הטבלה, למשחק חשוב מאוד להמשך הדרך.

ככל הנראה אחד הפתרונות יהיה להביא גארד ישראלי נוסף לצידו של רועי ברקוביץ', שעד כה מאכזב את ראשי הקבוצה. ברקוביץ', שחזר העונה לישראל אחרי שנתיים בהולנד וקפריסין, הגיע לגבעת שמואל על תקן הישראלי המוביל ועד כה רושם 3.8 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק ב-22.2 דקות למשחק. בקבוצה מעידים כי גם לא נתקלו עד כה ביכולת ההנהגה שאמור להביא ברקוביץ' למגרש.

בקבוצה החלו לבדוק מספר אפשרויות לחיזוק, כשאחד השמות שעלו לאוויר הוא של גיא קנטור בן ה-34, שחקנה של אליצור יבנה מהלאומית, שעזב את ליגת העל לפני שנתיים אחרי קריירה עשירה ברמת השרון, הפועל אילת, מכבי רעננה, הפועל ירושלים, מכבי ראשון לציון הפועל חולון ובני השרון. קנטור רשם עד כה בליגה הלאומית 9.3 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק. בקבוצה בודקים מספר שחקנים נוספים מהליגה הלאומית שעשויים לקבל הזדמנות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully