וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס התאכזרה לרג'ינה

הגברת הזקנה הביסה 0:4 את האורחת, השוהה מתחת לקו האדום, ועלתה זמנית למקום השני. שער 250 לדל פיירו. קטאניה-לצ'ה 1:1

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים. יובנטוס קרעה בבית 0:4 את רג'ינה, ואילו קטאניה ולצ'ה נפרדו בתיקו 1:1.

יובנטוס - רג'ינה 0:4

הקבוצה של קלאודיו ראניירי אירחה את רג'ינה, כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה למקום השני, עוד לפני משחקה של מילאן ביום ראשון נגד פאלרמו באי סיציליה. המשחק באצטדיון האולימפי נערך תחת מטח שלג כבד, כשבסיום המשחק משטח הדשא הפך לבן וקפוא. למרות זאת, השלג לא עצר את יובה, שהביסה את האורחים.

אחרי 28 דקות של משחק העלה מאורו קאמורנסי את הגברת הזקנה ליתרון. דקה לפני סוים המחצית הראשונה הכפיל אמאורי את התוצאה (שער שביעי העונה של הברזילאי בליגה). ג'יורג'יו קייליני כבש את השלישי (62), כשהנסיך, אלסנדרו דל פיירו, חתם את תוצאת המשחק בפנדל בדקה ה-74, במה שהיה השער ה-250 שלו במדי הקבוצה. יובנטוס, כאמור עולה למקום השני, כשהיא עם 27 נקודות ויחס שערים על פני מילאן. הזברות מרוחקות שלוש נקודות מהמוליכה והאלופה, אינטר, שתארח בסן סירו בקרב צמרת מרתק את נאפולי. רג'ינה ממשיך לשהות מתחת לקו האדום כשהיא עם 11 נקודות, היא ספגה את מספר השערים הרב ביותר בליגה, 28 במספר.

קטאניה - לצ'ה 1:1

הקבוצה מסיציליה, שפתחה את העונה טוב, אבל איבדה גובה קצת לאחרונה, אירחה את לצ'ה, גם היא מדרום איטליה. מיקלה פלוצ'י העלה את המקומיים ליתרון אחרי שעה ודקה של משחק, אלא ששמונה דקות מאוחר יותר חתם את תוצאת המשחק חוזה קאסטיו כדי לחלק את הנקודות. קטאניה עלתה למקום השביעי באופן זמני עם 22 נקודות, כשלצ'ה עדיין מנסה להתרחק מהתחתית והיא עם 13 נקודות במקום ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully