וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים גברה 81:91 על הפועל חולון

מחזיקת הגביע נהנתה ממשחק מצוין של נעימי מול האלופה. גליל הביסה את ראשל"צ 63:86, ר"ג השיגה ניצחון בכורה עם 82:85 על קרית אתא

המחזור השישי בליגת העל נמשך הערב (ראשון) אחרי הניצחונות של מכבי חיפה ובני השרון אתמול על עירוני נהריה וגבעת שמואל. במוקד העניינים היה כמובן המשחק הלוהט בין הפועל ירושלים להפועל חולון, שנה ושבועיים לאחר אותו אירוע חמור בו נזרק חזיז במשחק בין הקבוצות, ושגרם לקטיעת אצבעותיו של המאבטח יואב גליצנשטיין. השתיים הציגו משחק מצוין, ובסיום הייתה זו ירושלים שניצחה 81:91 וחיזקה את מעמדה בצמרת.

מאמן חולון בעונה שעברה, מיקי דורסמן, ספג אכזבה קשה במשחקו השני כמאמן מכבי ראשון לציון שהובסה בבית 86:63 על ידי הפועל גלבוע/גליל הלוהטת. עירוני רמת גן, במשחקה הראשון ללא רובי בלינקו על הקווים, רשמה ניצחון ראשון העונה עם 82:85 דרמטי ומתוק על עירוני קרית אתא.

מחר יושלם המחזור כשמכבי תל אביב תנסה לרשום ניצחון בכורה תחת פיני גרשון כשתתארח אצל עירוני אשקלון.

הפועל ירושלים - הפועל חולון 81:91

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה, כאשר השניים האחרונים היו מרשימים במיוחד על מכבי תל אביב ומכבי חיפה, חזרה הפועל ירושלים וגיא גודס אל הקרקע עם הפסד ביתי לאמסטרדם באמצע השבוע ביורוצ'אלנג'. דני פרנקו ינסה לעשות מה שאף אחד לא מאמין שיכול לעשות, ולנצח בחוץ. כדי לעשות כך הוא יצטרך יום טוב של טולברט שבמשחק האחרון מול גליל/גלבוע קלע רק נקודה אחת, הכמות הנמוכה ביותר שלו בארבע העונות בישראל.

ירושלים העלתה את מורן רוט, טימי באוורס, שון ששון, עומאר סניד וכריס ווטסון. בחולון עלו ליאור ליפשיץ, לואיס פלורס, דרון וושינגטון, כריס ווטסון וקרטיס וויתרס. פלורס פתח את המשחק היטב עם שתי שלשות שנתנו לחולון יתרון 8:10, אבל שרון ששון איפס במהירות את היד מהעבר השני והריץ את ירושלים לריצת 0:10 שהעלתה אותה ליתרון. כניסתו של יובל נעימי הכניסה אנרגיות נוספות אצל ירושלים, שהוליכה 18:23 בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני היה שייך לחולון ולווית'רס המצוין, שהתפוצץ עם 17 נקודות עד המחצית ועזר לחולון לקחת את היתרון ולעלות ל-36:40, אבל אז חזרה ירושלים עם עוד כמה צליפות של ששון ל-40:43 בירידה להפסקה. המחצית השניה החלה בסערה של חולון בניצוחו של בריאן טולברט ובמצב של 45:50 לחולון הזעיק גודס העצבני פסק זמן. נעימי המשיך לשמור את ירושלים קרוב, אבל היתרון החולוני נשאר בעינו עד סיום הרבע בו הוליכה חולון 60:63.

בדקות הראשונות של הרבע האחרון השוותה סוף סוף ירושלים את רמת האינטנסיביות של הקהל ביציעים, וסדרת שלשות של רוג'ר פאוול, סניד ונעימי הריצה אותם ל-0:9 מהיר ויתרון 63:69. חולון ניסתה להגיב עם טולברט ופלורס שצלפו מבחוץ, אבל זה לא הספיק מול האנרגיות של ירושלים, שהשתלטה על הריבאונדים ושייטה לניצחון 81:91.

קלעו לירושלים: יובל נעימי 27 (9 מ-13 מהשדה), טימי באוורס 15, רוג'ר פאוול ושרון ששון 12 כל אחד, עומאר סניד 10 (10 ריבאונדים), טראביס ווטסון 8 (8 ריבאונדים), ארז מרקוביץ' 5, מורן רוט 2.

קלעו לחולון: לואיס פלורס 22, קרטיס ווית'רס 19 (7 ריבאונדים), בריאן טולברט 11 (5 איבודים), אורי קוקיה (6 ריבאונדים וכריס ווטסון (7 ריבאונדים) 8 כל אחד, ליאור ליפשיץ 6, דרון וושינגטון 2.

מכבי ראשון לציון - הפועל גליל עליון/גלבוע 86:63

בשבוע שעבר הוכתר מיקי דורסמן בראשון לציון כקוסם, אחרי שהוביל במשחקו הראשון על הקווים את הכתומים לניצחון בכורה העונה, אבל כנראה שהקסם פג במהלך השבוע, והפעם השחקנים שלו ירדו מובסים בתוצאה שגם בימי זיו ארז לא נראתה בבית מכבי החדש. הקבוצה המהירה והמלהיבה של עודד קטש ניצלה את החולשה של ראשון לציון כדי להפגיז מכל טווח ולהוכיח פעם נוספת שמקומה בצמרת הגבוהה לא מקרי.

ראשון לציון פתחה עם עודד שעשוע, אבי סוכר, מייק קונלי, גילי מסינזון וג'יימס יוז. מנגד עלתה גלבוע/גליל עם גוני יזרעאלי, בריאן רוברטס, אבישי גורדון, בריאן רנדל ואלוסיוס אנגוניה. הדקות הראשונות היו של רנדל, ששלט מתחת לסל של המקומיים עם שבע נקודות מהירות שהעלו את האורחים ל-4:9, אבל גילי מוסינזון השאיר את ראשון לציון בתמונה והחזיר ל-8:12. רנדל הרחיב את הטווח שלו וקבר שתי שלשות, והאורחים ברחו ל-15:23 בסיום הרבע.

ברבע השני המשיך מוסינזון ביכולת האישית הטובה שלו, אך עד אמצע הרבע השני פרט לו ולקונלי אף שחקן בכתום לא קלע אף לא נקודה, ודקות טובות של אלישי כדיר וגל מקל שקמו מהספסל הריצו אותם ל-19:33, עד לסיום המחצית הצליח יוז להצטרף למוסינזון וקונלי ברשימת הקלעים עם סל ועבירה, והיתרון של גלבוע/גליל בירידה להפסקה עמד על 32:40 בלבד.

ברבע השלישי חזרו האורחים להפגיז, ושלשות של ארון ניקסון ודגן יבזורי הצטרפו לאלו של רוברטס מול ההגנה חסרת האונים של ראשון לציון כדי להקפיץ את היתרון ל-49:64 בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון הפך מהר מאוד לגארבג' טיים, וקטש הרשה לעצמו לשלב את אחרוני המחליפים שלו, שלא ריחמו על ראשון לציון וסיימו את המשחק בתוצאה 63:86.

קלעו לגלבוע/גליל: בריאן רנדל 23 (5 ריבאונדים), בריאן רוברטס 16, אלישי כדיר 11, דגן יבזורי וארון ניקסון 8 כל אחד, גל מקל וגוני יזרעאלי (8 אסיסטים) 6 כל אחד, אלוסיוס אנגוניה 4 (6 ריבאונדים), רון סבג ואלכס צ'וברביץ' 2 כל אחד, אבישי גורדון שיחק ולא קלע.

קלעו לראשון לציון: רוברט קונלי 19, גילי מוסינזון 18 (5 ריבאונדים), ג'יימס יוז 9 (7 ריבאונדים), עודד שעשוע 6, קן טוט 5, איגור נסטרנקו ורז זהביאן 2 כל אחד, אבי סוכר (6 אסיסטים) שיחק ולא קלע.

עירוני קרית אתא - עירוני רמת גן 85:82

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון נפרדה השבוע רמת גן מרובי בלינקו, ובמקומו התייצב הערב על הקווים עוזרו לשעבר אמיר עוזי. היכולת של הקבוצה לא השתפרה משמעותית, אבל המלחמה שלה הספיקה לחזור מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון ולכפות הארכה, בה השיגו את הניצחון המיוחל ועוד על חשבון אחת היריבות הגדולות שלהם במאבק נגד הירידה.

קרית אתא עלתה עם ברנדון מקנייט, ניב ברקוביץ', דריילון ברנס, דאנטה מיליגן וג'וש ניגוט. רמת גן פתחה עם שמוליק ברנר, ג'וש גומז, יריב יצקן, כרמלו לי ואנתוני מיילס. המקומיים קיבלו בחזרה את ברנס שקלע תשע נקודות מהירות שהעלו את קרית אתא ל-14:21, וסיום רבע חזק של ניגוט עזר לקרית אתא להוליך 18:26 בסיום הרבע הראשון.

רמת גן התעוררה והתקרבה עד לפיגור מינימלי של 28:26 עם שני סלים רצופים של מיילס, אבל קרית אתא שוב לחצה על הדוושה ושלשת מומנטום של מקנייט עזרה לה לברוח ל-28:39. ההמשך היה שייך לברקוביץ', ובהפסקה הוליכה קרית אתא 34:44.

שמוליק ברנר ניסה להחזיר את רמת גן לעניינים ברבע השלישי, אבל ההתלהבות של קרית אתא לא פחתה, וברנס דאג לשמור על פער דו ספרתי גם בסיום הרבע השלישי עם 54:64. ברבע הרביעי הצטרף סוף סוף גומז לחבריו ובסדרת סלים נתן חיים חדשים לרמת גן. שלוש דקות לסיום איזן יצקן בשלוש זריקות עונשין ל-70:70, והדרמה החלה. השוויון נשמר עד ההתקפה האחרונה, בה היה יכול לי לקלוע את סל הניצחון, אבל החטיא זריקה נוחה והמשחק הלך להארכה.

המשחק המתוח נמשך בדקות ההארכה, בה הוליכה קרית אתא בהפרש קטן, לפני שמהלך גדול של סל ועבירה של ליאור חכמון העלה את רמת גן ל-82:83, עשרים שניות לסיום. אבל חכמון החטיא את זריקת העונשין, ונתן למקומיים עוד צ'אנס לנצח, אבל אוריאל מרקו שיחרר אייבול מחוץ לקשת, וגומז סגר סיפור בשתי קליעות עונשין מוצלחות וקבע 82:85 בסיום.

קלעו לרמת גן: אנטוני מיילס 20 (12 ריבאונדים), ג'וש גומז 17, שמוליק ברנר ויריב יצקן 12 כל אחד, ליאור חכמון 8 (6 ריבאונדים), מייק הלמס וכרמלו לי 7, שון דניאל 2, אור ברנר שיחק ולא קלע.

קלעו לקרית אתא: דריילון ברנס 17 (6 ריבאונדים), ניב ברקוביץ' 15, דאנטה מיליגן 13, ברנדון מקנייט 12, ולאדי ירמישן וג'וש ניגוט (6 ריבאונדים) 10 כל אחד, ארז קוחנסקי 3, אוריאל מרקו 2.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully