וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט ודינמו הפסידו לצסק"א

אלופת אירופה עדיין ללא הפסד העונה אחרי 78:86 שהגיע בעקבות רבע רביעי מצוין . ז'לז'ניק הובסה מול זאדאר, ציבונה הפסידה לבודצ'נוסט

צסק"א מוסקבה שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם בכל המסגרות אחרי ניצחון 78:86 על דינמו מוסקבה, המודרכת על ידי דייויד בלאט ועוזרו, דן שמיר. צסק"א מוליכה את הליגה עם 6 ניצחונות וללא הפסדים דינמו במקום השלישי עם 5 ניצחונות ו-2 הפסדים.

דינמו דווקא פתחה טוב יותר ואחרי רבע אחד הוליכה 19:25, אבל אלופת אירופה חזרה למשחק וע הרבע האחרון התפתח מאבק צמוד. 10 הדקות האחרונות כבר היו של צסק"א, שרצה ל-14:23 והשלימה ניצחון.

רימונאס שישקאוסקס קלע 5 מ-9 מחוץ לקשת בדרך ל-22 נקודות, ניקוס זיסיס הוסיף 17 נקודות ו-7 אסיסטים וטרג'ון לנדגון קלע 14. ג'נארו פארגו הוליך את דינמו עם 25 נקודות, אבל נקלע לבעיית עבירות ושיחק 25 קות בלבד. הוליס פרייס הוסיף 15 למפסידה.

גיא פניני וקבוצתו הסרבית ז'לז'ניק חטפו תבוסה כואבת נגד זאדאר הקרואטית 88:51 בליגה האדריאטית. שחקנה הישראלי של ז'לז'ניק פתח בחמישייה וקלע שמונה נקודות ב-28 דקות. כמו כן הוא סיים עם 0 מ-3 לשלוש ו-4 מ-8 לשתיים וכלל לא הלך לעונשין. פניני הוסיף גם שני ריבאונדים וארבעה אסיסטים. ז'לז'ניק עם מאזן עגום עד כה של שני ניצחנוות מעשרה משחקים.

דרוקר נפרד מאוסטנד עם הפסד

בשורות טובות מגיעות למכבי תל אביב מכיוונה של ציבונה זאגרב, יריבתה הבאה של הצהובים, שהפסידה בליגה האדריאטית 82:78 לבודוצ'נוסט. בדקה האחרונה ציבונה עוד קלעה שלשה של פיליפ קרושלין, שהורידה ל-2 הפרש, אך ניקולה אוסטסביץ' דייק מהעונשין והביא את הניצחון לבודצ'נוסט, בעוד אנדריי סטימאץ' החטיא שלשה לציבונה. אנטה טומיץ' קלע 20 נקודות לציבונה, סיים כקלע המצטיין והוסיף גם 14 ריבאונדים, קרונוסלאב סימון קלע 18, אנדריי סטימאץ' 16 (3 מ-5 לשלוש). דאסיץ' קלע 22 לבודצ'נוסט.

יריבה אחרת של מכבי תל אביב בביתה ביורוליג, לה מאן, הפסידה גם היא, 90:78 לוילרבאן. לה מאן צעדה ביתרון לכל אורך המחצית הראשונה, אך בהמשך נכנעה ליכולת טובה של אמארה סי, שקלע 23 נקודות. בלה מאן בלטו דווריק ספנסר (20 נקודות (4 מ-10 לשלוש) וז'ואו פאולו באטיסטה (19 נקודות).

שרון דרוקר נפרד מאוסטנד הבלגית עם הפסד 87:74 למונס במחזור העשירי בליגה והוא עוזב אותה עם שני ניצחונות בלבד. כבר לאחר הרבע הראשון מונס תפסה תאוצה והשתלטה על המשחק בזכות עדיפות מוחלטת בריבאונד (42 מול 25). לובן ואיציק אוחנון הפסידו 90:84 לאלסטאר. אוחנון קלע ארבע נקודות בלבד ב-16 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully