וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: כסף לאניה מירקין באליפות צרפת

הישראלית שזכתה במדלית הארד באליפות אירופה האחרונה, ניצחה בארבעה קרבות בפריז לפני שהפסידה בגמר לקרואטית

אניה מירקין, שזכתה במדלית הארד באליפות אירופה האחרונה בטאקוונדו, רשמה הערב (שבת) הישג מרשים נוסף, כשזכתה במדלית הכסף באליפות צרפת הפתוחה בפריז. מדובר באחת התחרויות היוקרתיות שמתקיימות באירופה, ומאחר וקטגוריות המשקל בה תואמות את המשחקים האולימפיים, מירקין התחרתה בקטגורית 49 ק"ג, שני קילוגרמים מתחת למשקלה הטבעי.

מירקין בת ה-22 ניצחה בקרב הראשון את הטאיוונית ליהו איהורה 0:4. בקרב השני היא גברה על אודט הספרדיה 0:3 ובשלישי על לוסיה זנינביץ' הקרואטית, מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה בתוצאה 0:6. בקרב הרביעי ניצחה מירקין את שארלוט הצרפתיה 3:4, שזכתה גם היא במדלית הארד באליפות אירופה האחרונה. מי שעצרה את הישראלית בקרב הגמר הייתה אנה זנינביץ', אחותה של הקרואטית שהתמודדה מולה בסיבוב השלישי, שניצחה אותה 0:3. מירקין הפסידה לאותה הלוחמת בסיבוב השני של אליפות קרואטיה הפתוחה לפני שבועיים.

בת אל גטרר (עד 55 ק"ג), שזכתה לפני שבועיים במדלית הכסף באליפות קרואטיה הפתוחה, סיימה הפעם במקום החמישי. גטרר פתחה את התחרות בניצחון 1:6 על יריבה ממונקו, לאחר מכן היא ניצחה רוסיה בהחלטת שופטים אחרי שלא הושג ניקוד בקרב. בקרב השלישי שלה היא הפסידה בנקודת זהב ליריבה מהולנד, אחרי 3:3 בתום הזמן החוקי.

יובל בוחבוט (עד 58 ק"ג) ניצח יריב מצרפת 0:1, לפני שהפסיד לצרפתי אחר באותה התוצאה והודח מהתחרות. יוני בן אהרון (עד 72 ק"ג) פתח בניצחון 0:8 על יריב מצרפת והמשיך בניצחון טכני על יריב מאיראן שלא התייצב לקרב. לאחר מכן הוא הפסיד ליריב נוסף מצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully