וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו החליט: באלוטלי וקווארסמה מחוץ לסגל

המאמן הפורטוגלי של אינטר לא אהב את היכולת באימונים של השניים השבוע והוציא אותם מהסגל נגד נאפולי בראשון: "הם לא עבדו מספיק קשה"

מישהו לחוץ אצל אינטר? למרות שהאלופה עם רצף של ארבעה ניצחונות בליגה, ז'וזה מוריניו עדיין כעוס כנראה על ההפסד בליגת האלופות 1:0 לפנאתינייקוס והחליט להדיח מהסגל את ריקרדו קווארסמה ומריו באלוטלי לקראת ההתמודדות נגד נאפולי מחר (ראשון) בשל היכולת החלשה שהם מפגינים עד עכשיו.

לאחר המשחק קווארסמה העביר ביקורת ובעקבות זאת הוא הודח. כזכור, הפורטוגלי הוחתם מפורטו תמורת 18.6 מיליון יורו בחלון ההעברות. לגבי באלוטלי הצעיר בשל יכולתו החלשה לאחרונה. "הם נופו מהסגל מכיוון שבמהלך השבוע הם לא עברו מספיק קשה", אמר המאמן במסיבת עיתונאים.

מרקו מטראצי עזב גם הוא את הסגל אחרי שמוריניו העדיף להכניס את וולטר סמואל ואיבן קורדובה במקומו ובמקום ניקולאס בורדיסו, שיחכה להזדמנות שלו מהספסל. מוריניו היה כאמור נזעם אחרי ההפסד ליוונים באמצע השבוע מכיוון שכעת אין לו ברירה אלא להשתמש בזלאטן איברהימוביץ' במשחק האחרון בשלב הבתים נגד ורדר ברמן (ב-9 בדצמבר) במקום לתת לו מנוחה.

"אני לא רוצה לעלות לשמינית הגמר עם שמונה נקודות אחרי הפסד בגרמניה", הסביר מוריניו. "אני רוצה שאינטר תנצח את ורדר ברמן והקבוצה שלי חייבת את זה גם מהבחינה המנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully