וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב

אחרי ההפסד להפועל, הצהובים שוב נוצחו, הפעם על ידי הזהובים, שהיו כבר ביתרון של שלושה שערים, וסיימו עם ניצחון 2:3 משקר

חמישה ימים אחרי ההפסד הצורם בדרבי להפועל, הגיעה הערב (שבת) מכבי תל אביב עם המנג'ר אבי נמני ביציע (הורחק נגד הפועל תל אביב) לעוד דרבי, קטן יותר מול בני יהודה במחזור ה-12 של ליגת העל. הצהובים קיוו להתאושש מהמשברון, אלא שהזהובים רכבו על המומנטום השלילי של הקבוצה הזוועתית מקרית שלום ורכבו על גבה בדרך ל-2:3.

בקיץ בנתה מכבי תל אביב קבוצה כשמירב המאמץ הושם על הקווים הקדמיים. אלא שהצהובים שכחו לחזק את הגנת הקונוסים שיש לקבוצה. מירב האחריות לבנייה הקלוקלת נופלת על רן בן שמעון, אבל גם לאבי נמני, שהתמנה לפני ארבעה מחזורים למנג'ר, יד ורגל בדבר. נמני עזר בבנייה הלא מאוזנת של הקבוצה הרעה, וכיום הוא נושא בפרי הביאושים.

אוהדי מכבי יכולים להלל, לפאר, לרומם ולשבח את נמני, אבל אפילו הם כבר מבינים שהוא רחוק מלהושיע את הקבוצה הרופסת שיש לו. המנג'ר הצליח להוציא את המקסימום למשחק אחד בלבד (מול הפועל פ"ת), אבל גם זה היה בקושי. מאז מכבי רק מדרדרת, והערב הגיע השיא. התוצאה, כמו נגד מכבי חיפה (3:2, אז רן בן שמעון עוד היה המאמן) שוב משקרת. מכבי לא נראתה כלל במחצית הראשונה, כאשר שלושת הקשרים במרכז, ג'ונסון, אסוס ומישאלוב, התהלכו כאילו הם על מסלול של תצוגת אופנה ולא היוו יריב אמיתי לקישור של בני יהודה, שניצלה זאת וכבשה שלישייה (גלבאן, עטר ובלדוט).

במכבי יכולים לשאוב מעט מאוד עידוד משני דברים: הראשון, מעמנואל מאיוקה. החלוץ הזמבי הצעיר נתפס במחצית הראשונה לחולשה הכללית של הקבוצה, אך בשנייה, עם ההתעוררות של הצהובים והכניסה של יאניק קמנאן, הוא הציג כדורגל טוב. השני, מהשיפור במחצית השנייה, שהביא את הקבוצה לתקוף ולצמק (מאיוקה וז'אן).

זה שמכבי מצויה בבעיה ובמשבר ארוך ומתמשך זו כבר עובדה מוגמרת ועליה אין עוררין. הדבר היותר בעייתי וקשה מבחינת מכבי הוא שכרגע הפיתרון לא נמצא באופק. אם בעונה בה הליגה לא מאוד חזקה כשאין בה קבוצות שדוהרות למעלה, ומכבי מצטיירת כבדיחה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי - אז המצב של הצהובים אמור לעורר דאגה רבה אצל הבוס אלכס שניידר. אם אפילו נמני לא מצליח לשלהב את השחקנים האנמיים של הקבוצה, אז כנראה שהבוץ בו שקועה מכבי עמוק ביותר.

מחמאות גם לקבוצה של גיא לוזון, שהפנימה לפני מספר מחזורים את מצבה העגום, התעשתה ומשיגה נקודה שביעית מתשע אפשריות. שבוע אחרי הניצחון החשוב על בני סכנין, עשה המאמן שיעורי בית וניצח, כמו אלי גוטמן, את אבי נמני בניהול משחק נכון. לוזון ביסס את התקפות קבוצתו מהאגפים הרעועים של מכבי ונהנה מיתרון ענק במחצית הראשונה. במחצית השנייה הוא וקבוצתו נכנסו ללחץ, אבל לוזון ידע להרגיע את הרוחות ולשמור על שלוש הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! אלירן עטר פרץ משמאל, עצר ושיחרר אחורה לגלבאן, שהגיע מאחור ובעט. הכדור הלא חזק פגע במישאלוב, הטעה את יבריץ' וחדר פנימה באיטיות. 0:1 לבני יהודה, הצהובים בהלם.

דקה 13 - כפיר אדרי הרים משמאל, הכדור קפץ ברחבה והגיע לעטר, ששלח בעיטה חזקה, יבריץ' היה במקום והדף לקרן.

דקה 26 - הזדמנות ראשונה למכבי. בוגזלו מסר שטוח לרחבה לישראלביץ', הכדור הגיע למאיוקה, שניסה פעמיים. בפעם השנייה הכדור שלו הלך למסגרת, אבל איינוגבה ניפק הצלה מדהימה.

דקה 33 - גול! הרוויה קובצ'ביץ' הרים כדור חופשי מדוד לרחבה, אלירן עטר עלה לפני יובל שפונגין האמני, נגח לאחור, יבריץ' רק ראה את הכדור במעופו נכנס פנימה. 0:2 לבני יהודה, מכבי המומה.

דקה 36 - גול! תומר חמד פרץ באגף ימין ושלח רוחב לרחבת מכבי, אסי בלדוט הגיע ראשון לכדור ושלח רגל ארוכה כדי להרשית את השלישי. מכבי תל אביב מתנפצת לרסיסים, 0:3 לבני יהודה.

דקה 58 - גול! בוזגלו שלח כדור לאגף לקמנאן, שהמשיך רוחב טוב למאיוקה. החלוץ הזמבי נגע בכדור וכבש את שערו הראשון בליגה, מכבי צימקה ל-3:1.

דקה 60 - אסי בלדוט התרומם טוב ונגח כדור לקורת השער של יבריץ', בהמשך ההתקפה ניסה גלבאן שוב את מזלו, אבל הכדור שלו הלך החוצה.

דקה 66 - גול! קמנאן המשיך קרן לתוך הרחבה, ליאור ז'אן בעט את הכדור, איינוגבה לא הצליח לעצור את הכדור שמצא דרכו לרשת. מכבי מתאוששת, רק 2:3 לבני יהודה.

דקה 78 - בוזלו העביר רוחב עמוק, מאיוקה נגע בכדור, שחמק קרוב ליד הקורה של איינוגבה.

הרכב בני יהודה תל אביב: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', קובי מויאל (איציק עזוז, 77), תומר חמד, פדרו גלבאן (שי ניסים, 68), אסי בלדוט (איבן גרידו, 86), אלירן עטר.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין (דור מלול, 40), אבי יחיאל, ליאור ז'אן, שרן ייני, משה מישאלוב, ג'ונתן אסוס (יאניק קמנאן, 46), דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, גיז'רמו ישראלביץ' (רודי חדד, 72), עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully