וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה סיימו ב-0:0

פנדל של גזל פגע בקורה, והקבוצה של מתיאוס המשיכה ביכולת המזעזעת עם משחק רביעי רצוף בקופסה ללא ניצחון אחרי 0:0 מול מכבי פ"ת

מכבי נתניה ממשיכה לזגזג. השבוע אחרי ניצחונה על קרית שמונה, הערב (שבת) היא לא הצליחה לחבר ניצחון שינ רצוף וסיימה ב-0:0 ביתי עם מכבי פתח תקוה במחזור ה-12 של ליגת העל.

התבססותו של לותר מתיאוס על מערך מבוקר והגנה חזקה עם התקפה שמתמקדת במתפרצות מבריחה את צופי הכדורגל מהמגרשים ומהמסכים. 45 הדקות הראשונות נראו כסיוט ארוך ומתמשך. שתי הקבוצות בחרו לשחק לרוחב באזור מרכז המגרש, כאשר ניסיונות האיום על השער הגיעו מהגבהות מכוערות שלא הניבו מאום. גם מכבי פתחה תקוה הצטרפה לכדורגל הנוראי של נתניה, וביחד שתיהן לא עשו כמעט אף פעולה שראויה לציון על המשטח.

נראה שאפילו מתיאוס עייף מהאנמיות של שחקניו כששלח אותם במחצית השנייה לתקוף ולהעיז יותר. זה הניב להם פנדל (גם הוא אחרי הרמת קרן) כשלפניו נשלח איסמעיל עאמר החוצה באדום, אבל רביד גזל לא הצליח לתרגמו לשער. נתניה עם משחק בית רביעי רצוף בקופסה ללא ניצחון (שלוש תוצאות תיקו והפסד).

גם המלאבסים, שהחלו את הליגה בקול תרועה ונהנו מפתיחה טובה, מאבדים מומנטום בליגה. ליאור אסולין דועך, והתרוצץ חסר מעש במשחק תוך כדי שהוא נבלע ליד הבלמים החסונים של נתניה. מאז משחק הניצחון בדרבי הפתח תקוואי, החבורה של גיא עזורי לא ניצחה אף משחק (סיימה ארבעה בתיקו ונוצחה באחד).

מהלך המשחק

דקה 13 - טעות של הגנת מכבי פתח תקוה הובילה למתפרצת של נתניה. בה הוליך כדור, חזר לאחור והכין לגזל, שבעט מכ-20 מטרים רחוק מהשער.

דקה 20 - טאזמטה ניסה את מזלו בבעיטה מכ-20 מטרים, הכדור שלו כמעט ניפץ מנורה של האצטדיון...

דקה 47 - הכדור הוגבה מצד שמאל של התקפת נתניה, שכטר בעט מהאוויר, אבל הכדור שלו היה חלש, אוהד כהן קלט בבטחה.

דקה 54 - אדום והחמצת פנדל! אומברטו הרים קרן, בה נגח ואיסמעיל עאמר עצר את הכדור שהלך לשער עם היד. חכמון שלף לו אדום מוצדק. רביד גזל לקח את הפנדל, אבל הכדור שלו פגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 58 - סולי צמח הציל מקו השער, אחרי ערבובייה ברחבת מכבי פתח תקוה.

דקה 89 - גזל בעט ממפתן רבחת ה-16, אבל הכדור שלו הלך גבוה מעל השער של אוהד כהן.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, טל מעבי (דלה ימפולסקי, 73), גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, קלמי סבן, אלמוג כהן (שניר גואטה, 79), רביד גזל, דניאל אומברטו, תיירי טאזמטה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, ניצן דמארי, קובי גנון, סולי צמח, סירמנה דמבלה, עומר בוקסנבוים (רועי בקל, 85), דליבור סטבאנוביץ' (אורי לוזון, 46), פבלו בסטיאניני (נאור פסר, 61), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully