וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 0:3 את הכח עמידר רמת גן

אחרי שכבש בדרבי, חגג סמואל יבואה גם על חשבון הקבוצה של דודו דהאן, עם צמד (10 ו-51) ובישול לוורמוט (67). האופוריה האדומה נמשכת

כשהיא נישאת על גלי ההתלהבות מהניצחון הגדול בדרבי על מכבי, הצליחה הפועל תל אביב לעבור מכשול בו התקשתה לא מעט העונה - משחקים מול קבוצות קטנות. האדומים של אלי גוטמן היו עדיפים לכל אורך הדרך על פני הכח עמידר רמת גן, בדרך לניצחון 0:3 משכנע בסיום.

הפועל פתחה בצורה תוקפנית וכבר לאחר דקותיים החמיץ ביבראס נאתכו הזדמנות ליתרון מוקדם. בדקה ה-10 כבר היה זה סמואל יבואה, מלך השערים של הקבוצה, שנגח פנימה, איך לא, לאחר עוד מצב נייח מוצלח. הכח החלה לאיים על השליטה האדומה רק על סף סיום המחצית, עם ניסיונות מכדורים חופשיים או דרך מהלכים אישיים של מייקל טוקורה, אבל הייתה כרגיל נאיבית מדי.

הפועל לא התרגשה מאיומי הסרק של הכח, ובמחצית השנייה השיגה עוד שער מהיר, כששוב היה זה יבואה, שמשום מה לא נשמר על ידי ההגנה האורחת ונשאר פנוי כדי להרעיד את הרשת שנית. גילי ורמוט, שבישל את השני של יבואה, המשיך בכושרו מהדרבי והפעם גם מצא את הרשת בנגיחה נהדרת בדקה ה-67. מעל כולם התבלט כמובן החלוץ הגנאי, שהשתווה לשמעון אבוחצירא בראשות טבלת מלך השערים, עם 9 כיבושים, וקינח בבישול לשער של ורמוט.

שני הניצחונות הרצופים של האדומים, בנוסף ליכולת המשופרת, מקדמים אותם לעבר הצמרת הגבוהה. במכבי חיפה ובנתניה בהחלט יכולים להביע חשש מהצטרפות גורם שלישי למאבקים. הכח, מצידה, הולכת ומאבדת אחיזה בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 2: הפועל יצאה למתפרצת, ורמוט העביר כדור מצוין ימינה ונאתכו בעט לרגליו של אברבנל.

דקה 10: גול! כדור נייח של אבוטבול נחת במדויק על ראשו של יבואה החופשי, והחלוץ מצא בקלות את הרשת ואת השמיני שלו העונה. 0:1 לאדומים

דקה 30: צירופים נאים בהתקפת הפועל תל אביב השאירו את נאתכו לבעיטה פנויה מ-12 מטרים, רק שלצערו חיכה על קו השער בני חדד, שהציל בראשו והשאיר את התוצאה בעינה.

דקה 37: כדור עומק נהדר של נאתכו, לאלה ניסה לבעוט בצורה מתוחכמת והחמיץ בגדול את המסגרת.

דקה 41: קרן של הכח, בסיומה נגח אביב חדד אל השער, אך נאתכו חיכה על קו השער ובלם באלגנטיות.

דקה 51: גול! גילי ורמוט העביר כדור רוחב נהדר, ושוב נותר יבואה פנוי ברחבה כדי לנגוח מקרוב חזק אל הרשת. 0:2 להפועל ת"א

דקה 62: בדש נגח טוב לאחר עוד כדור קרן, אניימה חיפה על יציאה גרועה עם הדיפה מוצלחת.

דקה 67: גול! מהלך נהדר של טלקיסקי ויבואה, הסתיים בהגבהה נפלאה של הגנאי לראשו של ורמוט, שנגח למשקוף ופנימה את הראשון שלו העונה. כבר 0:3

דקה 76: טוקורה שלח מרפק מכוער לעברו של טופוזאקוב וראה אדום מהשופט איתן תבריזי.

דקה 89: דה סילבה בעט למרכז השער ואברבנל הדף גרוע אל המשקוף. הכדור קפץ על קו השער ויבואה לא הצליח לדחוק את השלישי שלו.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, אביחי ידין (עמרי קנדה, 55), ביבראס נאתכו (דמיטאר טלקיסקי, 63), גילי ורמוט, מהראן לאלה (עידן סרור, 73), סמואל יבואה

הרכב הכח עמידר ר"ג: ניל אברבנל; עידן וייצמן, אביב חדד, ישראל ראש (אמיר אבו ערער, 60), איתן טיבי, בני חדד; קרים עבדול לוקמן, מייקל טוקורה (הורחק, 76), גל לוי (עודד סאלם, 72); ברק בדש, איב ג'ידה (דידי אונגר, 35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully