וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו סאלאס תולה את הנעליים

החלוץ הצ'יליאני הגדול, שמחזיק בשיא הכיבושים בכל הזמנים בנבחרתו, החליט לפרוש בגיל 33 אחרי הדחתה של קבוצתו בפלייאוף הצ'יליאני

בימים האחרונים נפוצו בצ'ילה שמועות רבות על פרישתו הקרובה של מרסלו סאלאס, והערב (שישי) ניתן להן אישור סופי על ידי פדריקו ואלדז, יו"ר קבוצת אוניברסידד דה צ'ילה, בה משחק החלוץ בן ה-33. סאלאס סיפר באופן גלוי על נטייתו לפרוש בשבוע שעבר אחרי הדחתה של אוניברסידד מפלייאוף הקלאוסורה הצ'יליאנית, אך סייג את דבריו בכך שהוא צריך לשוחח עם ואלדז קודם לכן, והערב הצהיר היו"ר בראיון טלווזיוני כי סאלאס, שהחזיק גם בהצעה מהליגה הקטארית, החליט לפרוש מכדורגל.

אוניברסידד דה צ'ילה סיימה את העונה במקום הראשון, אך הודחה בשלב רבע הגמר של הפלייאוף על ידי קוברלואה לאחר שהובסה 3:0 במשחק הראשון בין השתיים, וניצחה רק 2:3 במשחק הגומלין בשבוע שעבר, בו כבש סאלאס צמד במה שהתברר כעת כמשחקו האחרון בקריירה.

סאלאס הוא שיאן הכיבושים בכל הזמנים בנבחרת צ'ילה עם 37 שערים ב-70 הופעות בלבד. הוא החל את דרכו באוניברסידד דה צ'ילה ב-1993, ואחרי שעזר לה לזכות בשתי אליפויות מקומיות עבר לריבר פלייט הארגנטינית וגם עימה זכה בשתי אליפויות. ב-1998 הוא הוביל יחד עם שותפו לחוד בנבחרת, איבן זאמורנו, את צ'ילה עד לשמינית גמר המונדיאל בצרפת, ולאחר מכן נמכר ללאציו תמורת 18 מיליון דולר. הוא הפך מיד לאחד החלוצים הטובים בסריה A, ועזר ללאציו לזכות באליפות הראשונה שלה מאז 1974, ובנוסף בגביע האיטלקי ובגביע אירופה למחזיקות.

ב-2001 הוא עבר ליובנטוס, שם החל הפרק העגום בקריירה שלו. בשלוש עונות במדי הזברה הוא סבל מאינספור פציעות וכבש שני שערים בלבד. ב-2004 הוא חזר לריבר פלייט תמורת 12 מיליון דולר, אבל לא הצליח לחזור לעצמו וכבש שבעה שערים בלבד ב-43 משחקים. שנה לאחר מכן הוא חזר לקבוצת נעוריו אוניברסידד דה צ'ילה, במדיה שיחק בשלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully