וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה מתרחקת מהצמרת

הקבוצה מבירמינגהאם סיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול פולהאם. 0:0 גם בין מידלסברו לניוקאסל. בולטון ניצחה בסנדרלנד 1:4

אחרי ארסנל, גם אסטון וילה ממשיכה לאבד נקודות יקרות בצמרת הפרמיירליג. קבוצתו של מרטין אוניל סיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול פולהאם. היא אמנם הישתוותה בנקודות למנצ'סטר יונייטד, אלא שלקבוצתו של אלכס פרגוסון שמדורגת שלישית, יש שני משחקים פחות. משחק נוסף שיצר עניין בשבת, בין מידלסברו לניוקאסל, הסתיים גם הוא ב-0:0. הקבוצה הבולטת של השבת היא בולטון, שהביסה את סנדרלנד בחוץ 1:4, תמיר כהן שוב לא היה בסגל.

אסטון וילה - פולהאם 0:0

המארחת מבירמינגהאם קיוותה למצוא את עצמה בסיום המחזור הזה במקום השלישי, לפחות ליממה, אבל גם את זה לא הצליחו לעשות שחקניו של מרטין אוניל, שמוציאים נקודות מהקבוצות הגדולות, אבל ממשיכים לאבד אותן מול קבוצות מרכז ותחתית טבלה. אשלי יאנג, סטיליאן פטרוב וגארת בארי היו קרובים למצוא את השער לזכות הוילה במחצית הראשונה, אבל החמיצו הזדמנויות קורצות. פולהאם המשיכה להתגונן גם במחצית השניה, והוציאה את הנקודה שהיא נלחמה עליה.

מידלסברו - ניוקאסל 0:0

ג'ו קיניר רשם את משחקו הראשון כמאמן לא זמני בדרבי מול היריבה מהשכונה השנואה, והאוהדים שכל כך רצו לראות ניצחון מהקבוצה המתייצבת, נאלצו להסתפק בתיקו ללא שערים. בורו ממשיכה לאבד מומנטום, ובקצב הזה היא מתקרבת לקרבות התחתית הבוערים.

יתר המשחקים:

סטוק - האל סיטי 1:1
לסטוק: ריקרדו פולר, 73. להאל סיטי: מרלון קינג, 45.

סנדרלנד - בולטון 4:1
לסנדרלנד: ג'יבריל סיסה, 11. לבולטון: מתיו טיילור 17, גארי קאהיל 21, יוהאן אלמנדאר 39 ו-55.

וויגאן - ווסט ברומיץ' 1:2
לוויגאן: הנרי קאמארה 61, אמרסון בויס 87. לווסט ברומיץ': ישמעאל מילר, 47.

זוראן טוסיץ' קיבל אישור להצטרף למנצ'סטר יונייטד

עוד לפני הדרבי הגדול של מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון, זכתה אתמול (שישי) מנצ'סטר יונייטד לבשורות טובות כשהצליחה בבקשתה להשיג אשרת עבודה באנגליה לקשר הסרבי הצעיר זוראן טוסיץ'.

אלופת אירופה כבר הגיעה לסיכום עם פרטיזן בלגרד על רכישתו של טוסיץ' בן ה-21, שכבר רשם 12 הופעות בנבחרת סרביה, תמורת שמונה מיליון ליש"ט, אך כיוון שהוא לא לא שותף ב-75 אחוזים מהמשחקים הבינלאומיים של נבחרתו השנה כנדרש על פי החוק בבריטניה נאלצו אנשי הקבוצה לפנות לועדה עצמאית שבחנה את המקרה, וכאמור אישרה לטוסיץ' לקבל את האישור המיוחל שיאפשר לו ללבוש את מדי השדים האדומים החל מינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully