וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 1 מ-2 לבאיירן

האלופה ניצחה 0:2 בלברקוזן וחלפה על פניה בטבלה. בשבוע הבא מחכה לה משחק עונה מול המפתיעה השנייה והמוליכה, הופנהיים (0:3 על בילפלד)

המחזור ה-15 בבונדסליגה הבטיח לנו כמה קרבות סוערים הערב (שבת), כשבראשם המאבק בין באיירן מינכן לבאייר לברקוזן, אשר היו צמודות זו לזו בטבלה ערב המחזור. בסופו של יום הייתה זו באיירן, עם ניצחון חוץ 0:2, שחלפה על פני יריבתה (ועל פני הרטה ברלין, שניצחה אתמול 1:2 את קלן) ותוכל במחזור הבא להשתוות להופנהיים, כשתארח אותה במינכן.

הופנהיים הראתה גם היא מוכנות לקראת משחק העונה, כשגברה על ארמיניה בילפלד 0:3, כולל שערו ה-17 העונה של ודאד איביסביץ', והגדילה את יתרונה בפסגה לשלוש נקודות. ורדר ברמן השבורה לאחר ההדחה מליגת האלופות, התפוצצה עם חמישייה לרשתה של פרנקפורט. בורוסיה מנשנגדבאך נוצחה בביתה 3:1 על ידי אנרגי קוטבוס וירדה אל מתחת לקו האדום.

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 2:0

באיירן שרדה את תחילת הקדנציה המגומגמת של יורגן קלינסמן ונכנסה לכושר מפחיד עם שישה ניצחונות בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה והעפלה קלילה לשמינית גמר ליגת האלופות. כעת הבווארים מכוונים לכיבוש פסגת הבונדסליגה עד לפגרת החורף, וכדי לעשות זאת הם היו צריכים לגבור על שתי המוליכות המפתיעות, לברקוזן והופנהיים (במחזור הבא).

צעד ראשון לעבר המטרה עשתה באיירן הערב, עם הניצחון 0:2 על באייר בלברקוזן. אחרי מחצית מאופסת ודו-צדדית, בה מצא הברזילאי הנריקה את קורת שערו של רנסינג האורח, חזרה באיירן מההפסקה ברוח קרבית. בסטיאן שווינשטייגר מצא את המשקוף של אדלר בדקה ה-49, ועשר דקות מאוחר יותר סידר זה רוברטו ללוקה טוני שער נגיחה קל. בדקה ה-82 בישל ריברי לקלוזה את השני, ולברקוזן, שאיכזבה בשבוע שעבר עם הפסד לבילפלד, רושמת הפסד שני ברציפות לראשונה העונה ומאבדת גובה לאור ניצחונה של הופנהיים.

הופנהיים - ארמיניה בילפלד 0:3

העולה החדשה הכי מפתיעה באירופה ממשיכה את החלום בו היא נמצאת מאז העפלתה לבונדסליגה, ובשבוע הבא תתייצב מול האלופה באיירן מינכן באליאנץ ארנה כמוליכה הגאה. ארמיניה בילפלד, שהפתיעה את לברקוזן במחזור הקודם, לא יכלה לקבוצה של ראלף רנגניק ותחפש את הנקודות שלה במקום אחר.

הופנהיים פתחה נהדר ועלתה ליתרון כבר אחרי 5 דקות, כשמלך שערי הליגה ודאד איביסביץ' כבש את שערו ה-17 העונה. בדקה ה-11 כבר 0:2, לאחר שקרלוס אדוארדו הרשית מחוץ לרחבה. בדקת הסיום כבש פרנסיסקו קופאדו בפנדל, ועכשיו הכל מוכן לקרב הגדול במינכן.

הרטה ברלין - קלן 1:2

במשחק שפתח את המחזור אתמול (שישי) המשיכה הרטה ברלין בכושר הנהדר שלה ורשמה ניצחון מרשים נוסף שהעלה אותה, לפחות זמנית, עד המקום השני בטבלה. הקבוצה מהבירה הקפיצה את יושבי האצטדיון האולימפי שוויתרו על ארוחת השבת שלהם בדקה ה-23 כשגויקו קצ'אר הסרבי סיים מבצע קבוצתי משובח עם כדור ברשת.

קלן, שניסתה להימנע מהפסד שלישי ברציפות, הצליחה לאזן בדקה ה-45 עם נגיחה יעילה של הסלובני מיליבויה נובאקוביץ'. עשרים דקות לסיום נשבר לוסיאן פאברה ושלח למגרש את מרקו פנטליץ', החלוץ המוכשר והבעייתי שלו שסופסל קשות לאחרונה, ובדקה ה-86 החזיר לו פנטליץ' עם נגיחה מדויקת של כדור קרן לחיבורים שהשאירה את שלוש הנקודות בברלין.

ורדר ברמן - פרנקפורט 0:5

ההפסד הדרמטי להמבורג ביום ראשון דירדר את ברמן עד למקום התשיעי בטבלה, וההדחה מליגת האלופות אחרי תיקו מביך מול אנורתוזיס בקפריסין העלתה סימני שאלה גדולים לגבי המשך דרכו של המאמן תומאס שאף בקבוצה. את העצבים הוציאה ברמן במחצית הראשונה על פרנקפורט, עם צמד שערים של קלאודיו פיזארו (11 ו-20) ופנדל מוצלח של דייגו (44). פיזארו השלים שלושער בדקה ה-62, וארון האנט כבש את החמישי בדקה ה-75 כדי להקפיץ את ברמן בסטייל למקום השביעי.

בורוסיה מנשגלדבאך - אנרגי קוטבוס 3:1

שבוע אחרי התיקו המצוין מול באיירן, חזרה מנשגלדבאך לסורה והפסידה 3:1 לשאלקה. הערב הייתה לקבוצה של אלברמן (הוחלף במחצית) וקולאוטי (נכנס בדקה ה-70) הזדמנות לצבור נקודות על חשבון האחרונה בטבלה, אך לבסוף איפשרה לקוטבוס לחלוף על פניה.

הקשר האמריקאי של גלדבאך, מייקל בראדלי, כבש לשערו הוא בדקה ה-17 ונתן מתנה גדולה לאורחים. התוצאה הוכפלה בדקה ה-51, אז דני סורנסן הכניע את גוספודארק. המקומיים חזרו למשחק בדקה ה-59, עם נגיחה מקרוב של סטיב גורי, אקס בני יהודה, אבל המילה האחרונה הייתה של אמיל יולה הרומני האורח בדקה ה-85.

האנובר - קרלסוהה 2:3
להאנובר: מיק האנקה (12 ו-18), מיקאל פורסל (44). לקרלסרוהה: אנטוני דה סילבה (48 בפנדל), לארס טינדל (87)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully