וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "אנחנו מכינים את כל התחמושת שלנו"

ברצלונה, שמתכוננת לחודש מכריע בספרד, תתארח בשבת בסביליה, דני אלבס מוכן לאתגר. קלדרון מבטיח רכש "צעיר ומהיר" לריאל מדריד

ברצלונה אומנם הפגיזה השבוע חמישייה לרשת ספורטינג ליסבון וממשיכה ליהנות מתשבחות מהפרשנים וגילויי הערצה מאוהדי הכדורגל, אבל מבט על צמרת הליגה הספרדית מגלה שהקטלאנים מוליכים בשלוש נקודות בלבד על ריאל מדריד המושמצת. בנוסף, בארסה עומדת בפני רצף של ארבעה משחקים קשים ומאתגרים, שלאחריהם תוכל להיפטר מכל הדולקות אחריה, או לגלות שכל מה שעשתה עד עכשיו היה לשווא. מחר (שבת) היא משחקת בחוץ מול סביליה (22:55, שידור ישיר בערוץ הספורט), בשבוע הבא היא תארח את ולנסיה, לאחר מכן מצפה לה בקאמפ נואו את ה"אל קלאסיקו" הגדול מול ריאל, ובהמשך משחק חוץ מול ויאריאל. דני אלבס טוען כי "המשחקים האלה יקבען הרבה לגבי המשך הדרך שלנו, אבל אני מרגיש שהכל תלוי רק בנו. נשתמש בכל התחמושת שלנו כדי לנצח את כל המשחקים האלה".

סביליה, המדורגת חמישית בספרד, מרוחקת חמש נקודות בלבד מבארסה, ויודעת שניצחון יחזיר אותה בגדול למאבק על האליפות, אבל שוער הקבוצה אנדראס פאלופ מתכונן לערב עמוס מול ההתקפה של גוארדיולה. "אני מאמין שבארסה תיקח אליפות, בגלל שהם באמת משחקים כדורגל נפלא", אמר פאלופ, "ריאל תסיים שנייה, אנחנו נגמור במקום השלישי, ו-ולנסיה רביעית".

זו תהיה הפעם הראשונה שדאני אלבס וסיידו קייטה חוזרים למגרשם הביתי הקודם, אחרי שעברו בקיץ לבארסה. "יהיה מוזר לפגוש אותם בחולצות אחרות", אמר פאלופ, "תמיד כיף לי לשחק מול השחקנים הטובים בעולם". אלבס, אגב, הודיע שאם יכבוש, לא יחגוג מול אוהדיו לשעבר.

בארסה, שתקבל בחזרה את אריק אבידל אחרי היעדרות של כמה שבועות, התעסקה בימים האחרונים בבחירת כדורגלן השנה. הנרי הצהיר ש"מסי טוב יותר מרונאלדו", אבל הארגנטינאי עצמו הצהיר כי "הפרס מגיע לרונאלדו. הוא זכה באליפות אנגליה, הוא זכה באליפות אירופה, והייתה לו שנה מדהימה".

ריאל מחכה לחטאפה

ריאל מדריד, מנגד, מתעסקת אך ורק בבעיות שלה. השבוע היא עצרה את הסחף השלילי עם ניצחון ליגה 0:1 על רקראטיבו הואלבה במחזור הקודם, וגם ה-0:1 על באטה בוריסוב באמצע השבוע בליגת האלופות נתן קצת שקט למאמן ברנד שוסטר. עכשיו המטרה של האלופה הספרדית היא לשרוד עם חומר השחקנים הדליל עד למועד ההעברות בינואר, ואז להתחזק לקראת המשך המאבקים. עד אז מחכים להם כמה מוקשים לא פשוטים: בשבוע הבא הם מארחים את סביליה, לאחר מכן יוצאים לקאמפ נואו למפגש מול בארסה, ובתווך מפגש עם זניט בליגת האלופות. מחר מחכה להם חטאפה (20:55, ישיר בערוץ חמש פלוס), וגם זה לא צפוי להיות קל במיוחד.

אולי בגלל זה הנשיא רומן קלדרון הבטיח היום לאוהדים את החיזוק המיועל. "אתם רוצים כותרות ואני אביא לכם אותם", אמר הנשיא לעיתונאים. "אנחנו הולכים להחתים שני שחקנים טובים בחודש דצמבר. אני לא יודע את שמותיהם מכיוון שזה בתחומו של פרדראג מיטאוביץ', אבל אני יודע שהם צעירים, מהירים והם יוכלו לשחק בליגת האלופות".

קלדרון סיפר שמדובר בהשקעה לטווח ארוך ואמר: "אנחנו רוצים שהם יישארו הרבה זמן, כמו מרסלו, פרננדו גאגו וגונזאלו היגואין". הדברים האלה מגיעים כתגובה לדיונים בתקשורת על האפשרות שהרנן קרספו יצטרף לקבוצה. "אני לא חושב שהוא יבוא", אמר קלדרון. בתקשורת המקומית דיווחו לאחרונה שריאל תנסה לצרף את מאורו זראטה, חלוצה של לאציו, ואת קלאס-יאן הונטלאר מאייאקס.

כידוע, ריאל סבלה לאחרונה ממכת פציעות, כשהחמורה שבהן היא היעדרותו הצפויה של רוד ואן ניסטלרוי עד סיום העונה בשל ניתוח בברך. "במאי או ביוני אנחנו הולכים לבצע שתיים או שלוש החתמות ברמה עולמית. אני לא אתן שמות מכיוון שאני לא רוצה סתם ליצור ציפיות", הוסיף קלדרון.

שוסטר מעדיף להתעסק במה שיש. "התרופה הכי טובה בכדורגל היא ניצחונות", אמר שוסטר, "ההגנה שלנו התאוששה במשחקים האחרונים, ואנחנו חוזרים לעצמנו". בהמשך התייחס שוסטר לכוונתו של קלדרון לתת לשחקנים בונוס של 120 אלף יורו לכל אחד אם ינצחו חמישה משחקים ברציפות. "בונוסים לא ינצחו לנו משחקים", אמר שוסטר, וכשהתבקש להתייחס לדבריו של מאמן חטאפה ויקטור מוניוז, שאמר ש"ריאל משחקת כדורגל מכוער", שמר הגרמני על קור רוח: "שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה".

חטאפה, מנגד, מגיעה אחרי שהדהימה את ברצלונה (ואת אירופה) עם ה-1:1 בקאמפ נואו, אבל למעשה הקבוצה של ויקטור מוניוז ללא ניצחון כבר למעלה מחודש. אומנם הדרבי הקטן של מדריד לא מייצר את הלהט והאינטנסיביות של משחקי דרבי אמיתיים, אבל חטאפה, מול מאמנם הקודם שוסטר, תשמח לעקוץ את האחות הגדולה, לברוח מהתחתית ולצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully