וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הנבחרת הפסידה לבלארוס

ישראל נוצחה שוב על ידי הנבחרת שגברה עליה גם ברביעי, הפעם 31:28. עוד לפני המשחק איבדה ישראל כל סיכוי להעפיל לאליפות אירופה

נבחרת הכדוריד של ישראל קיוותה הערב (שבת) להשיג נקמה מול הבלארוסים, להם הפסידו ביום רביעי, אך בסיום היו אלה האורחים שחגגו עם 31:28. הנבחרת איבדה כל סיכוי להעפיל לאליפות אירופה עוד לפני המשחק, וכל שנותר היה לה זה לשחק על הכבוד, אותו שיקמה בעזרת קאמבק במחצית השנייה.

פתיחת המשחק הייתה של האורחים, שעלו ליתרון חמישה שערים, 6:11, בדקה ה-16 ולא ממש התקשו למצוא את הרשת של מודי סורדו, שמצידו סיפק כמה הצלות נאות. אבישי סמולר וגל אברהם עוד כבשו שערים בצד הישראלי, אבל הבלארוסים העדיפים המשיכו בשלהם וירדו עם 11:19 למחצית.

הפער המשיך לגדול לאחר ההפסקה, כשבלארוס מפצחת בקלות את הגנת הנבחרת הישראלית ומביכה אותה פעם אחר פעם. ברגע מסוים הורידו הבלארוסים הילוך, מה שאיפשר לישראל לבצע קאמבק ולצמצם לפיגור של שלושה שערים, 29:26. למרות זאת, בלארוס עשתה מאמץ אחרון וכבשה את השערים הדרושים כדי להבטיח את הניצחון.

השערים לישראל: תום מטלון 6, אבישי סמולר 5, גל אברהם, איציק חליפי ויואב נאמן 3 כ"א, דן מירקוס, חן בירנבאום ועמיר שור 2 כ"א, אייל שור ושיר טוראל 1 כ"א.

מאמן הנבחרת גלעד מאור, אמר בסיום: "שיחקנו קטסטרופה במחצית הראשונה והנבחרת היריבה לא ממש לחצה על הדוושה, אבל ידענו לחזור בשנייה. אני גאה בבחורים, הם היו נהדרים".

יממה לפני ההתמודדות הלך לעולמו היינץ סיג השוויצרי, מי שהיה אמור להיות המשקיף מטעם התאחדות הכדוריד האירופית. סיג בן ה-60, שמת מהתקף לב, היה דמות מוכרת בכדוריד השוויצרי. במקומו התייצב במשחק משקיף אוסטרי.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד מאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully