וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתכל על הלייקרס ובוסטון בקנאה

הווארד סיכם את ה-90:105 של אורלנדו על וושינגטון: "אנחנו צריכים לתת כמוהם את הטון מהפתיחה". הניקס השעו את מרבורי למשחק אחד

אורלנדו דהרה הלילה (בין חמישי לשישי) לניצחון מספר 12 העונה על חשבון וושינגטון החלשה 90:105, אחרי שדוויט הווארד היה בלתי ניתן לעצירה וסיים משחק מצוין עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים. "מה שחשוב הוא שאנחנו נבוא חזקים ונגרום לקבוצות לדעת איך המשחק יתנהל כל הלילה", אמר הווארד בהתלהבות לאחר הניצחון.

"אנחנו צריכים להיות מסוגלים לעשות את זה כל לילה ולהיות קבוצה טובה. בקבוצות כמו בוסטון והלייקרס השחקנים מגיעים ברבע הראשון, שולטים במשחק ונותנים את הטון. אנחנו צריכים להמשיך לעשות את זה כדי להיות אחת מהקבוצות הללו". גם המאמן שלו, סטן ואן גאנדי, דיבר בצורה דומה וסיכם: "אנחנו ללא ספק היינו אלה ששלטנו במחצית הראשונה, זאת כתוצאה מפתיחה טובה".

בדנבר היה כמובן יותר מותח והנאגטס סיימו אחרי משחק צמוד בהפסד 105:101 לניו אורלינס. ג'יימס פוזי קבר שלשה מוצלחת 37 שניות לסיום, ששברה את דנבר לחלוטין והביאה להפסד השישי שלהם העונה ומצד שני לניצחון הרביעי ברציפות של ניו אורלינס.

"היה לי ביטחון בזריקה", אמר פוזי בסיום. "הייתי בסיטואציות האלה בעבר". כריס פול תרם הלילה 22 נקודות ו-10 אסיסטים והיה רחוק שישה ריבאונדים בלבד מטריפל-דאבל שלישי ברציפות. למרות זאת, הוא לקח על עצמו את המשחק ברגעים המכריעים והיה הדומיננטי ביותר, כרגיל, בדרך לניצחון.

הניקס השעו את מרבורי למשחק אחד

האם סטפון מרבורי יסיים בקרוב את הקריירה שלו בשורות ניו יורק ניקס? על פי הדיווחים בארצות הברית, התרחיש הזה אכן עשוי להתרחש בקרוב. כידוע, מרבורי שוב סירב לעלות מהספסל ביום רביעי נגד דטרויט, בפעם השנייה בתוך שישה ימים.

ב'דיילי ניוז' יודעים לספר שמאמן הניקס, מייק ד'אנטוני, שקל לשלוח את מרבורי באותו משחק הביתה. אלא ששני הגארדים היחידים שבריאים הם אנתוני רוברסון וכריס דוהון אחרי שנייט רובינסון פיספס את המשחק נגד דטרויט בגלל פציעה וקטינו מובלי עדיין לא יכול לשחק.

בתגובה לסירובו של מרבורי השעתה אותו הקבוצה למשחק אחד וקנסה אותו בסכום שעל פי הדיווחים נע סביב 400 אלף דולר. על הגארד הבעייתי נאסר להגיע לאימוני הקבוצה עד יום שני, אז יודיעו ראשי הניקס על תכניותיהם העתידיות לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully