וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי ת"א: שפונגין ואסוס חוזרים להרכב

25.11.2008 / 14:36

השניים תורגלו בהרכב של נמני באימון המסכם של הצהובים, בוזגלו כשיר, ביקוש דל לכרטיסים. הכתומים, בהרכב חסר, נלחמים באופוריה

יובל שפונגין וג'ונתן אסוס חוזרים להרכב לקראת המשחק של מכבי תל אביב מחר (שבת) מול בני יהודה, כך עולה מהתירגול הטקטי שקיים המנג'ר אבי נמני הבוקר באימון הקבוצה. הקשר מאור בוזגלו ערך אימון מלא והוא כשיר למשחק.

על פי התרגול הטקטי יפתח בוזגלו באגף ימין של הקישור, כשגיז'רמו ישראלביץ' יתופקד בצד שמאל. ההתלבטות היחידה של הצוות המקצועי בשלב זה היא לגבי איוש עמדת החלוץ, כאשר נמני ובלבול מתלבטים עדיין בין יאניק קאמנאן לבין החלוץ הזמבי הצעיר, עמנואל מאיוקה, שתורגל במרבית שלבי האימון עם ההרכב הראשון. הסיבה: איליה יבוריאן מורחק ולא ישחק. הבלם איגור טומאסיץ' סובל מפגיעה במפשעה ולא יהיה בסגל למשחק מחר.

שחקני מכבי תל אביב מגיעים למשחק במוראל שפוף אחרי ההפסד לאדומים בדרבי במחזור האחרון. במועדון מבינים שהפסד נוסף או אפילו תיקו נגד בני יהודה יכול להכניס את הקבוצה למשבר לקראת המשך העונה. גם בקרב אוהדי הקבוצה מורגשת האכזבה מהתוצאות ומההפסד בדרבי ועד כה נמכרו רק כמה מאות בודדות של כרטיסים לאוהדים הצהובים.

על המשחק החשוב נגד בני יהודה אמר נמני: "אנחנו מתכוננים למשחק בשבת כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק ורוצים להשיג בו את המקסימום. אני לא רוצה להתייחס לדרבי. מבחינתנו, אתמול אחרי שסיכמנו את המשחק, הוא הסתיים והוא היסטוריה מבחינתנו. אנחנו מפיקים ממנו את הלקחים ומסתכלים קדימה".

נמני יראה את המשחק מהיציע בעקבות עונש ההרחקה שספג בגין התנהגות בלתי הולמת כלפי השופט אלון יפת בסיום הדרבי, ומי שינהל את המשחק מהספסל הוא מרקו בלבול.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, שרן ייני, משה מישאלוב, ג'ונתן אסוס, דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, גיז'רמו ישראלביץ', יאניק קאמנאן (עמנואל מאיוקה).

בני יהודה: אופוריה אחרי ניצחון אחד?

בני יהודה תקווה מחר (שבת, 19:30, בלומפילד) להמשיך את המומנטום החיובי לאחר הניצחון 2:0 על בני סכנין במחזור הקודם. לאורך כל השבוע ניסה המאמן גיא לוזון להוריד לקרקע את שחקניו בכדי שיישארו מרוכזים וממוקדים גם לקראת המשחק מחר.

"מי שנמצא באופוריה אחרי ניצחון אחד הוא מטומטם, בסך הכל ניצחנו משחק אחד", אמר לוזון לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לבוא למשחק ולקחת את הנקודות. המצב שלנו בטבלה לא מאפשר לנו משהו אחר. אני מאוד מאמין בקבוצה שלי ובטוח שכל משחק תלוי בנו".

בני יהודה מגיעה להתמודדות החשובה עם סגל חסר מאוד, כאשר מלבד אלי אברבנל ומהראן ראדי המורחקים, יחסר לוזון גם את הקשרים לירוי צעירי ותמיר כחלון הפצועים וזאת בנוסף לחלוץ משה ביטון שיעדר לתקופה ארוכה.

מספר שינויים צפויים בהרכב הזהובים לעומת השבועות האחרונים. לוזון מעדיף לפתוח עם עוז ראלי יפתח בעמדת המגן הימני למרות שאיציק עזוז החלים מהפציעה בשריר הירך ועל פי הצוות הרפואי הוא כשיר לחלוטין. בקישור האחורי יתפוס קובי מויאל את מקומו של ראדי המורחק ותומר חמד שסופסל במשחקים האחרונים חוזר להרכב במקומו של כחלון הפצוע. החלוץ הצעיר אלירן עטר שכבש צמד מול סכנין, יפתח שוב לבדו בחוד ההתקפה.

"אנחנו מבחינתנו רוצים להמשיך את המומנטום", אמר הקפטן אסי בלדוט. "אני מקווה שנעשה את זה. מכבי ת"א מגיעה לכל משחק בכדי לנצח ולנו יש קבוצה טובה שרוצה לצאת לדרך חדשה, אנחנו ניתן את הכל כדי להשאיר את שלושת הנקודות אצלנו, עד עכשיו לא היה קל להיות במקום האחרון, אנחנו שמחים שיצאנו מזה ועכשיו המטרה היא להתקדם במעלה הטבלה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', קובי מויאל, תומר חמד, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully