וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ראול נתן לאינזאגי השראה"

מילאן עדיין לא נרגעה מה-2:2 הדרמטי נגד פורטסמות בגביע אופ"א. מאמנה: "התיקו הוא יותר מתוצאה טובה". בוולנסיה חגגו נקמה ברוזנבורג

את נפלאות הכדורגל אפשר היה לראות היטב אתמול (חמישי) באיצטדיון פראטון פארק, כשעד הדקה ה-84 פורטסמות עוד הובילה 0:2 נגד מילאן. אבל מילאן של השנה היא קבוצה עם הרבה אופי ועם לא מעט ניסים, שבעזרתם היא חזרה עם נקודה ו-2:2 דרמטי בתוספת הזמן.

רונאלדיניו היה הראשון שהחזיר את מילאן למשחק עם שער מצמק בדקה ה-84 ובהמשך היה זה פיליפו אינזאגי שאיזן והשאיר את הרוסונרי בראש הבית. מילאן כנראה תעפיל לשלב הבא, למרות שזה עדיין לא רשמי, אך בכל זאת היא נתנה איתות לגבי האופי שלה.

"בהתייחס לאיך שהמשחק התפתח, התיקו הוא יותר מתוצאה טובה", אמר קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, בסיום. "היו לנו הזדמנויות טובות, אבל אולי היינו צריכים לשחק יותר עם הכדורים על הקרע". על מה שעבר על קבוצתו עם פיגור של 2:0, הוסיף אנצ'לוטי: "הפיגור שלנו הרג אותנו, אבל הייתה לנו תגובה טובה. הלחץ מפורטסמות הכריח אותנו לשחק על כדורים ארוכים, מה שלגמרי לא הייתה הכוונה שלנו".

על השוויון הדרמטי של אינזאגי, אמר: "אינזאגי? אני חושב שהשער של ראול בליגת האלופות נתן לו את ההשראה. רק הוא מסוגל להבקיע בכאלה דקות קריטיות, אבל כל הקבוצה האמינה שאנחנו יכולים לחזור". מילאן תתמודד ביום ראשון נגד פאלרמו.

הנקמה של ולנסיה על ההפסדים בצ'מפיונס

בספרד היא אמנם לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, אך בגביע אופ"א ולנסיה הראתה שהיא חזק בעניינים עם ניצחון חוץ משכנע 0:4 על רוזנבורג. בתנאי קור איומים ולנסיה הצליחה להרשית ולהשיג את הניצחון הראשון שלה במפעל, וכאשר נותרו לה שני משחקים לסיום השלב היא בהחלט יכולה להיות מרוצה.

"הניצחון הוא שמחה כפולה עבור הקבוצה מכיוון שאנחנו עומדים במטרות שאנחנו מציבים, שזה לנצח וגם למחוק את ההפסדים מהשנה שעברה בליגת האלופות לרוזנבורג", אמר אונאי אמרי, מאמן ולנסיה בסיום המשחק. "זה היה משחק שלקחנו בו הרבה סיכונים. ההתחלה הייתה קשה עבורינו, אבל השתפרנו במחצית השנייה והלכנו לניצחון, חיפשנו עוד שערים וזה מה שמרגשאותי ב-0:4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully