וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על דמי כיס

הפעם אנחנו הולכים על שני טורים מתונים שיניבו לנו בהשקעה של עשרה שקלים 94 ש"ח. המשחקים מליגת העל, הלאומית, גרמניה, ספרד ומליגת העל בכדורסל

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 9.35 (10 ש"ח יניבו 94 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל חיפה – הפועל עכו. שחקניו של שלומי דורה צועדים בדרך הבטוחה לליגת העל. אחרי שבשבוע שעבר הכניעו את מכבי אחי נצרת, בחיפה ינסו להשלים ניצחון צפוני נוסף גם על הפועל עכו שלא מגלה יציבות מפתיחת העונה. עכו, שניצחה במחזור האחרון את מכבי הרצליה 0:1, תיתקל הפעם ביריבה קשוחה יותר. ההימור: 1 (1.45)

משחק מספר 35: באייר לברקוזן – באיירן מינכן. סוג של משחק עונה מפגיש את לברקוזן שהשנה נמצאת במצב נהדר אחרי 14 מחזורי ליגה כשהיא במקום השני, ואת האלופה שמדורגת ממש אחריה עם אותו מספר נקודות. הבווארים ניצחו במחזור האחרון 1:4 את קוטבוס והם ינסו סוף סוף להשיג את הבכורה בטבלה ויסיימו עם ניצחון. ההימור: 2 (2.15)

משחק מספר 47: מכבי נתניה – מכבי פתח תקווה. שחקניו של לותר מתיאוס מפתיעים משבוע לשבוע אפילו את עצמם. בשבוע שעבר זו הייתה עירוני קרית שמונה שספגה את נחת זרועם עם 0:3 משכנע, והפעם הם פוגשים את מכבי פתח תקווה, קבוצה שעל הנייר אולי חלשה יותר, אך עד עכשיו עושה את העבודה בשקט. אנו מאמינים שזה ייגמר בתיקו. ההימור: איקס (3.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 9.396 (10 ש"ח יניבו 94 ש"ח)

משחק מספר 52: מ.ס. אשדוד – מכבי חיפה. שחקניו של אלישע לוי התאוששו מהמיני משבר שפקד אותם לאחרונה ובמחזור האחרון הם הוציאו את כל העצבים על הפועל פתח תקווה המסכנה שסיימה עם הפסד 4:1. אשדוד, שבמשחקיה נכבשים שערים רבים, תנסה לעצור את הירוקים, אך לא בטוח שהיא תצליח. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 58: גבעת שמואל (2+) – בני השרון. שחקניו של אורן אהרוני נחשבים עד עכשיו להפתעה הנעימה של הליגה, אך במחזור האחרון הם קצת עשו בושות נגד מכבי תל אביב והפסידו בעשרים הפרש. עכשיו הם חוזרים להתחרות מול היריבות האמיתיות שלהם ופוגשים את בני השרון שנמצאת במאה אחוזי הצלחה מאז שאריאל בית הלחמי הצטרף. יהיה מותח. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 67: חטאפה – ריאל מדריד. חטאפה הוציאה בשבוע שעבר 1:1 מברצלונה והיא מגיעה למשחק נגד ריאל מדריד במטרה ברורה להקשות גם הפעם. ריאל לאחרונה מעט עוצרת ואחרי הניצחון בצ'מפיונס 0:1 היא תנסה לסגור את הפער מברצלונה, שמקדימה אותה נכון לעכשיו בשלוש נקודות. אנחנו הולכים על מיני הפתעה נוספת. ההימור: איקס (2.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully