וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: רמלה סיימה במאזן מושלם

שלב הבתים נחתם עם ניצחון של האלופה על הכוכב האדום בלגרד, 54:76. בנות השרון הובסה שוב, הפעם 77:50 ברוסיה מול דינמו קורסק

הנציגות הישראליות ביורוקאפ סיימו הערב (חמישי) את שלב הבתים המוקדם בשני קצוות מנוגדים. מצד אחד הייתה זו אליצור רמלה, ששמרה על מאזנה המושלם וסיימה בראש בית ג' בזכות ניצחון ביתי, 54:76, על הכוכב האדום בלגרד, ומצד שני בנות השרון, שספגה שוב תבוסה מכאיבה, 77:50, מול דינמו קורסק, ונשארה במקום האחרון בבית ב'. רמלה, כמובן, עלתה לשלב הבא במפעל עוד במחזור הרביעי, בעוד בנות השרון סיימה את הופעותיה באירופה לעונה זו.

אל השלב הבא עולות שתי קבוצות מכל אחד מ-12 הבתים, ובנוסף 8 קבוצות שדורגו במקום השלישי והחזיקו במאזן הטוב ביותר. 32 המעפילות ידורגו על פי הצלחותיהן ולאחר מכן ייערכו משחקי בית וחוץ, כשהמדורגת ראשונה תפגוש את הקבוצה המדורגת 32, וכך הלאה.

אליצור רמלה - הכוכב האדום בלגרד 54:76

במשחק חסר חשיבות לחלוטין, השיגה אליצור רמלה את ניצחונה השישי ברציפות בשלב הבתים, שהיה קל משחשבו תחילה. הקורבן התורן הייתה קבוצת הכוכב האדום, שהתבטלה מול הרמלאיות במחצית השנייה, בדרך ל-22 הפרש בסיום.

אחרי יתרון של 32:46 במחצית, נתנה הקבוצה של אלי רבי פוש נוסף וחיסלה סופית את סיכויי יריבתה ברבע השלישי. אנקוליקה אנוסיקה כיכבה עם 20 נקודות ו-16 כדורים חוזרים, ונעזרה ב-19 הנקודות שסיפקה אולנה אוגורדניקובה וב-10 אסיטים של אנמארי פארו.

דינמו קורסק - בנות השרון 50:77

הבנות של שיקי פלח קיוו לפינאלה שישאיר טעם מתוק כדי לחתום את הופעותיהן באירופה לעונה זאת, אך בסופו של דבר נחלו עוד תבוסה, הפעם 77:50 מול דינמו קורסק הרוסית, וסיימו עם ניצחון בודד בשישה משחקים. אחרי מחצית שקולה שהסתיימה ביתרון שתי נקודות לרוסיות (32:34), החלה ההתרסקות של הקבוצה הישראלית. רבע שלישי עלוב, בו קלעו השרוניות רק 5 נקודות לעומת 27 של היריבה, סגר למעשה את המשחק.

טמקה ג'ונסון הובילה את קלעיות בנות השרון עם 14 נקודות ושרדיי יוסטון תרמה 12 ו-9 ריבאונדים, במשחק בו התבססה הקבוצה של פלח על יכולות אישיות בלבד וחילקה רק 3 אסיסטים בכל המשחק! את דינמו הובילה ויזברינה עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשגם פסארבה תרמה את חלקה מתחת לסלים (שם שלטו הרוסיות עם 59 כדורים חוזרים לעומת 34 של בנות השרון) עם 13 ו-14 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully