וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני מצא תשובה מנומקת לאיסור על השחקנים להתראיין

27.11.2008 / 18:09

מנג'ר מכבי ת"א ענה: "ככה", לעיתונאים ששאלו לפשר החלטתו. יוסי שבחון ערך אימון מלא ועשוי להיכלל בסגל למשחק מול בני יהודה

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת, שמגיע לאחר ההפסד 2:0 בדרבי ביום שני. את המשחק מול הזהובים ידריך המאמן מרקו בלבול, זאת לאחר שביום רביעי, כזכור, ספג המנג'ר אבי נמני עונש הרחקה לאחר התפרצות בסיום משחק הדרבי.

באימון נטלו חלק כל שחקני הסגל, כולל הקשר, יוסי שבחון, שהחלים מפציעה בראשו וערך אימון מלא לראשונה מזה זמן רב. שבחון עשוי להיות בסגל למשחק. איגור טומאסיץ' סובל מפציעה במפשעה וערך אימון חלקי. לעומתו, יניב עזרן התאמן כרגיל. מאור בוזגלו נפגע ברגלו בתחילתו של האימון ונטש. הקשר קיבל טיפול ברגלו ולא שב להתאמן.

נמני ובלבול עדיין מתלבטים לגבי איוש הצד הימני של ההגנה, כאשר על התפקיד מתחרים יובל שפונגין ודור מלול. בצדה השמאלי של ההגנה אמור לפתוח שרן ייני. יאניק קמאנן צפוי לפתוח בחוד, במקומו של איליה יבוריאן המורחק. בחוליית הקישור של מכבי תורגלו באימון הטקטי חמישה קשרים: ג'ונתן אסוס, דולי גונסון, משה מישאלוב, רודי חדד וגיז'רמו ישראלביץ'.

במכבי תל אביב ממשיכים לאסור על השחקנים להתראיין, וגם היום לא הורשה אף שחקן לדבר עם התקשורת ביום הראיונות. היחיד שדיבר היה נמני שאמר: "השחקנים לא מתראיינים כי אני החלטתי". כשנשאל נמני למה, הוא ענה: "ככה". המנג'ר התייחס למשחק מול בני יהודה: "אנחנו מתכוננים למשחק בשבת כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק, ורוצים להשיג בו את המקסימום. אני לא רוצה להתייחס לדרבי. מבחינתנו, אתמול אחרי שסיכמנו את המשחק, הוא הסתיים והוא היסטוריה מבחינתנו. אנחנו מפיקים ממנו את הלקחים ומסתכלים קדימה". נמני נשאל על ההישגים הדלים שהשיגה קבוצתו ביחס לרכש הנוצץ שבוצע בקבוצה בקיץ וענה: "אנחנו את הסיכומים נעשה בסוף חודש מאי. אי אפשר לסכם בחודש נובמבר. במאי נראה איפה נהיה ואז נדע אם טעינו או הצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully