וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס מרגיע: "האליפות עדיין לא אבודה"

רגע לפני המפגש מול צ'לסי, הקפטן החדש של ארסנל מבהיר ששום דבר עדיין לא גמור כשקבוצתו רחוקה עשר נקודות מהכחולים ומליברפול

האם ארסנל איבדה גם השנה את הסיכוי לזכות באליפות? תלוי את מי אתם שואלים. אם תדברו עם הקפטן החדש של התותחנים, ססק פברגאס, התשובה היא לא, או ממש לא. אחרי הניצחון על מנצ'סטר יונייטד 1:2 נראה היה שארסנל תצא למסלול של ניצחונות, אך לא רק שזה לא קרה, אלא התוצאות היו מתסכלות אחת אחת.

לפני שבוע נוצחה ארסנל באיצטדיון האמירויות 2:0 על ידי אסטון וילה ואז הגיעה תבוסה 3:0 למנצ'סטר סיטי, שהתאוששה על חשבונה. אחרי הניצחון על דינמו קייב השבוע בליגת האלופות הביטחון חוזר לתותחנים, שעדיין מאמינים שאפשר להדביק את הפער מצ'לסי וליברפול, שמקדימות אותם בעשר נקודות.

"אנחנו רוצים לחזור למאבק על האליפות", הבהיר פברגאס לתקשורת. "אנחנו יכולים להחזיר לעצמנו נקודות. לקבוצות האחרות יש משחקים קשים כך שנראה מה יהיה". לקראת המפגש מול צ'לסי ביום ראשון אומר הקפטן הטרי: "צ'לסי שיחקה טוב עד עכשיו עם קומבינציות מהירות. אני מכבד אותם. למרות זאת, ארסנל לא מסתפקת בתיקו, אנחנו תמיד רוצים לנצח".

לשאלה האם מאבק האליפות ברח להם, ענה: "אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים על מאבק האליפות, אבל שיחקנו עד עכשיו רק 14 משחקים. שום דבר עדיין לא נגמר ואנחנו נראה איפה אנחנו עומדים בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully