וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה לא פוסל מעבר לאנגליה

שחקנה של מילאן התייחס לאפשרות שיעבור לפרמייר ליג: "דיברתי עם רוביניו על הסיטי". רוני על הדרבי: "חייבים לאוהדים את הניצחון"

קאקה ממש חושב ברצינות עבר מעבר לפרמיירליג. יותר מרמיזה הוא נתן בנושא לאחרונה בראיון לסקיי ספורטס ולא מן הנמנע שמעבר כזה יתבצע בקרוב. מי שמנסה לעזור לו במעבר כזה הוא חברו לנבחרת ברזיל, רוביניו, שמאוד ישמח לראות את בן ארצו במנצ'סטר סיטי.

"אם קאקה או כל שחקן טוב אחר ירצה לבוא למנצ'סטר סיטי, הדלת פתוחה", תפס רוביניו פיקוד על העניינים וקרץ לחברו. כשנשאל קאקה בנושא מעבר אפשרי הוא ענה באלגנטיות: "אני יודע שזו הליגה הטובה ביותר בעולם. היא קשוחה, אבל יש בה שחקנים גדולים ואני מאוד אוהב את הליגה הזו".

קאקה המשיך להחמיא לליגה האנגלית והוסיף: "יום אחד, אני לא יודע מתי, זה יהיה נהדר לשחק בפרמייר ליג. יש לי הרבה חברים שמשחקים שם, כך שאני צופה במשחקים. דיברתי עם רוביניו ואלרנו כמה פעמים על מנצ'סטר סיטי". בין הקבוצות שישמחו לקלוט את הקשר ההתקפי תהיה גם צ'לסי, שתהיה מסוגלת לשלם את עלותו הגבוהה.

ווין רוני מתכונן לדבר האמיתי

ובינתיים במנצ'סטר מתארגנים לקראת הדבר הגדול הבא, או בשמו היותר מוכר הדרבי. היונייטד ישחקו ביום ראשון נגד התכולים של מארק יוז, שנמצאים רק במקום ה-11 בליגה. אלא שאחרי ה-0:3 המבטיח על ארסנל בוודאי ששחקניו של אלכס פרגוסון לא יכולים לזלזל בקבוצה שהתעשרה בתחילת העונה.

"ביום ראשון יהיה משחק קשה. אנחנו חייבים לאוהדים את הניצחון בדרבי, למרות שזכינו בשני תארים בעונה שעברה", הבהיר בצורה שלא משתמעת לשני פנים ווין רוני. "העובדה שהפסדנו בשני המשחקים בשנה שעברה הייתה לגמרי מאכזבת. זה יהיה נחמד להראות להם מי המלכים של מנצ'סטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully