וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: גמר ליגת I2I Stream יוצא לדרך

ב-19:00 יתמודדו בכפר הבפטיסטים תל אביב ורעננה על תואר אלופת הסתיו בסדרת הטוב משלושה. ביום שני הן ייפגשו שוב

סדרת הגמר של ליגת i2i Stream בבייסבול תיפתח היום (חמישי) ב- 19:00 בכפר הבפטיסטים, שם יתמודדו תל אביב ורעננה על תואר עונת הסתיו, בסדרת הטוב משלושה.

תל אביב, אלופת שלוש העונות האחרונות, שלטה גם השנה בליגה בזכות המחבטים הפעילים של האחים אסף ודן רותם, ותשלח את המגיש הטוב ביותר שלה, אור גוטליב. גוטליב, בעל הזריקה המסובבת (curve ball) האכזרית ביותר באירופה, יתמודד מול הילד הקובני יואנדרה לוי, שיזרוק בפעם השניה בתוך שלושה ימים. ביום שני ניצח לוי את מודיעין, במשחק שקבע את זהות הטוענת לכתר. תל אביב, שסיימה את העונה במקום הראשון, נהנתה מיום חופש. המשחק הבא יהיה ביום שני, ואם לא תוכרע הסדרה, ישחקו שוב הקבוצות ביום חמישי.

מחר יזרוק סגן שגריר האמריקאי, לואיס מורינו, את כדור הפתיחה של משחק הידידות בין קבוצת נוער מיפו וקבוצת נוער מצפון העיר במגרש הבייסבול בספורטק תל-אביב צפון בשעה 13:30. משחק זה מסמל את התרחבות המשחק בקרב כל האוכלוסיות בארץ.

תפוצת הבייסבול הוכפלה בשנים האחרונות בארץ, וכיום יותר מאלף שחקנים רשומים למשחק. כסימן לעלייה בפופולריות, נחתם השנה לראשונה הסכם חסות בין הליגה לבין חברת טכנולוגיית הוויירלס אריאל שבסיסה בקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully