וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא חושב שמגיע לנו לעלות"

מנג'ר אינטר זעם על תצוגת קבוצתו בהפסד 1:0 לפנאתינייקוס, קורדובה: "מאוכזבים מעצמנו". סקולארי: "אם לא נעלה, אחזור ברגל לברזיל"

באינטר עדיין מתקשים להאמין. הנארזורי אירחו למשחק ביתי את פנאתינייקוס במסגרת ליגת האלופות, כשניצחון היה מבטיח להם את ראשות בית ב'. אלא שהיוונים החצופים לא התחשבו ברגשות האיטלקים, והדהימו אותם עם ניצחון חוץ גדול, 0:1. עכשיו נראה שהתהיות סביב יכולתה של אינטר בתקופה האחרונה חוזרות ועולות. מנג'ר אינטר, ז'וז'ה מוריניו נשמע נזעם בסיום, ולא הסתיר את כעסו משחקניו. "אחרי תצוגה כזאת, אני לא חושב שמגיע לנו לעלות", אמר המנג'ר הפורטוגלי חם המזג. "הניצחון של פנאתינייקוס מוצדק לחלוטין. אנשים אולי יגידו שהיה להם מזל, אבל אני לא מסכים עם זה בכלל".

מוריניו גם התייחס לאוהדים המאוכזבים של אינטר, שבוודאי לא יהיו שבעי רצון מהמשחק. "אחרי האושר משבת האחרונה (הניצחון 0:1 על יובנטוס) לאוהדי אינטר יש רגע עצוב ואני מתנצל". באשר לריקרדו קוואסרמה הפורטוגלי, שנכנס כמחליף וספג שריקות בוז מהאוהדים בסאן סירו, אמר מוריניו: "הוא עשה כמה דברים חיוביים בעבור הקבוצה, אבל זה לא מספיק".

גם לבלם אינטר, איבן קורדובה ברור שהאשמים הראשיים להפסד הם השחקנים עצמם. "אנחנו מאוכזבים מאוד מעצמנו", אמר קורדובה בסיום, "אבל אנחנו חייבים לשים את זה מאחורינו ולהתמקד בורדר ברמן עוד שבועיים". לגבי המשחק עצמו אמר קורדובה: "עשינו את הדברים מסובכים עבור עצמנו, אבל לפעמים אלה החיים. פנאתינייקוס שיחקו מצויין הלילה, וחייבים לתת להם קרדיט".

הדליקו את ג'רארד

במהלך משחקה של ליברפול מול מרסיי באנפילד, נזרק מצית מיציע האוהדים הצרפתיים ופגע בקפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד. ג'רארד לא התרגש, והחליט לנקום באוהדים בדרך הטובה ביותר שהוא מכיר - דרך הרשת. הקפטן באדום כבש את השער היחידי במשחק הניצחון של ליברפול, וסידר את קבוצתו בבית ד'. "תמיד ידענו שג'רארד הוא קשר עם איכויות התקפיות מצויינות שיודע להבקיע שערים", אמר מנג'ר ליברפול, רפא בניטז בסיום. "אנחנו מאוד מרוצים ממנו הערב".

מהצד המפסיד נשמעו קולות מאוכזבים, אם כי מאמנה של מרסיי דווקא הביע תקווה שההפסד יעזור להם בעתיד. "השחקנים הצעירים שלנו למדו הרבה מליגת האלופת השנה", אמר אריק גרטס. "הגענו לליברפול ואני מרוצה מהדרך בה שיחקנו, אבל יש הבדל בין הרמה הגבוהה ביותר ולבין רמה אחת פחות".

גוארדיולה: "זה אף פעם לא קל"

אוהדי הכדורגל בליסבון בוודאי לא יצאו מאושרים מתבוסת הקבוצה שלהם, 5:2 לברצלונה, אבל לפחות הם זכו לראות משחק נהדר מלא באקשן ושערים. הקאטלונים שטפו את המגרש והציגו משחק התקפי משובח, אבל המנג'ר שלהם, פפ גוארדיאולה סירב להתרגש יתר על המידה: "זה אף פעם לא קל. זה עזר לנו לכבוש את שני השערים המוקדמים. במחצית השניה איבדנו שילטה על המשחק, והיה לנו הרבה מזל עם השער הרביעי".

מן העבר השני, היו לא מעט תלונות לספורטינג בסיום המשחק. בראש ובראשונה עלו טענות באשר לשער שהבקיע מסי, בו התחילה ברצלונה את המהלך מבלי שבספורטינג היו מוכנים. בהמשך, ספגו הפורטוגלים כדור עונשין מהנקודה הלבנה, ואף ראו את שוערם, רוי פטרישיו מורחק. מנג'ר ליסבון, פאולו בנטו סימן את הפנדל כרגע המכונן של המשחק: "הפנדל וההרחקה הרגו את המשחק עבורנו", אמר בנטו בסיום. "לברצלונה יש יכולת טכנית נהדרת, וההגנה שלנו היתה צריכה לעבוד קשה, מה שהיווה עבורנו בעיה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סקולארי שוב לא מרשים

מי שמתחיל להיות טיפה לחוץ הוא פליפה סקולארי, שראה את צ'לסי שלו בעוד משחק לא מרשים מחוץ לסטמפורד ברידג', ובינתיים מתקשה לעמוד בציפיות לכדורגל השמח שהבטיח. "התוצאה די הוגנת", אמר סקולארי לאחר ה-1:1 מול בורדו, וזעם על שחקניו שספגו שער ממצב נייח: "זה מרגיז אותי, כי אנחנו עובדים על זה הרבה באימונים. זה הגול הראשון שאנחנו סופגים מקרן מאז שהגעתי לכאן".

מנגד, הברזילאי לא חושש מסיכויי קבוצתו להעפיל לשב הבא. "אומנם אני לא יכול להיות בטוח שנסיים ראשונים בבית", אמר המאמן, "אבל אם לא נעלה שלב, אני אצטרך לחזור ברגל לברזיל".

מנגד, מאמן בורדו לורן בלאן יוצא מעודד מהמשחק הזה. "כשמשחקים מול צ'לסי חייבים להציג סדר ומשמעת, והיום עשינו את זה", אמר המאמן, "קשה מאוד לכבוש מול צ'לסי גם כשהמשחק בשוויון, אז בטח שיהיה קשה להבקיע מולה כשהיא ביתרון, אבל עשינו את זה. אנחנו עדיין בחיים".

בורדו, המדורגת שלישית בבית עם 7 נקודות, תיסע במשחק האחרון בבית לרומא, ואם תנצח תעפיל לשב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully