וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: לה בומבה שליט"א

חואן קרלוס נבארו הוביל את ברצלונה לניצחון קל בליטא על ז'לגיריס, 60:75. אולימפיאקוס גברה על לה מאן לאחר הארכה, 93:98

המחזור החמישי של היורוליג שוחק הערב (חמישי), כשמלבד מכבי תל אביב שכשלה בניסיון לצאת לדרך חדשה בעזרתו של פיני גרשון, נאבקו עוד מספר קבוצות על המשך דרכן באירופה. במוקד המשחקים עמד המפגש בין רומא ופנרבחצ'ה/אולקר, שחיפשו את ראשות בית ג', בסיומו הייתה ידם של האיטלקים על העליונה עם ניצחון 67:76. עוד בבית נערך מפגש מרגש בין שתי קבוצות ספרדיות, בו נקמה חובנטוד בדאלונה בטאו ויטוריה על ההפסד בליגה וגברה עליה 100:105.

בבית א' של מכבי תל אביב יצאה אולימפיאקוס הלומת הדרבי לצרפת למפגש עם לה מאן, שעשתה צרות ליוונים אבל נוצחה לאחר הארכה 98:93. בבית ב' נותרה ז'לגיריס קובנה נטולת ניצחונות, לאחר הפסד ביתי 75:60 לברצלונה הדורסנית.

בית א'

לה מאן - אולימפיאקוס 98:93

הצרפתים חיפשו נואשות את ניצחון הבכורה שלהם ביורוליג, ואם עד לפני מספר ימים נראה היה שלא מאוד סביר שהם ימצאו אותו מול שחקניו של ינאקיס, עכשיו הם יכולים להצטער על עוד פיספוס של הזדמנות פז, כמו שקרה להם לא מעט העונה. האדומים הפסידו ליריבה השנואה שלהם, פנאתינייקוס בליגה, מה שהרס להם מאזן מושלם ביוון, ומשחק החוץ בצרפת הוא לא בדיוק מה שהם היו צריכים כדי להירגע.

לה מאן פתחה בסערה והפתיעה עם 19:29 בסיום הרבע הראשון, כששחקניה המובילים חולקים ביניהם את הדקות ונותנים תמורה נאה. דייויד בלות'נטאל (18 נקודות), צ'ייס, ספנסר, בטיסטה וקופי קלעו בדאבל פיגרס ונתנו פייט רציני לכוכבי הקבוצה היוונית המנוסים, שעשו קאמבק מרשים במחצית השנייה וגררו את המשחק להארכה. לין גריר הבריק במחצית השנייה עם 26 נקודות וגם ליותם הלפרין היה חלק מרכזי בחזרה, עם 15 נקודות. ניקולה וויצ'יץ' קלע את כל 7 נקודותיו במחצית הראשונה, וגם בלי תרומה משמעותית ממנו עשה הניסיון של אולימפיאקוס את העבודה בהארכה.

בית ב'

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 75:60

כמה שהמשחק הזה לא הגיע בזמן לז'לגיריס. מועדון הפאר מליטא פתח בצורה נוראית את העונה האירופאית שלו, ועם מאזן של 4:0 ערב המחזור ומקום אחרון בבית, נראה שדבר לא יציל את העונה שלהם מחוץ לגבולות המדינה, ושיהיה עליהם להתרכז אך ורק בליגה המקומית. ללא רטקו ורדה ששוחרר בשבוע שעבר, אבל עם הסנטר לורן וודס (שמוביל את קלעי הקבוצה), שחזר מארה"ב לאחר ששהה לצד אשתו החולה, התקשתה ז'לגיריס להוות יריבה של ממש לברצלונה החזקה.

הקטלונים, עם חואן קרלוס נבארו המצוי בכושר נהדר (14 נקודות ו-5 אסיסטים הערב), פתחו טוב יותר את המשחק וכבר ברבע הראשון הוליכו בהפרש של 9 נקודות. הליטאים חזרו למשחק ברבע השני, אך לאחר ההפסקה הייתה זו שוב בארסה שנטלה את הרסן ושייטה לעבר 60:75 קליל בסיום. יאקה לאקוביץ' הוביל את ברצלונה לניצחונה הרביעי במפעל עם 22 נקודות, בעוד דייויד אנדרסן ודניאל סנטיאגו סיפקו 11 כ"א ושאבו ריבאונדים בשני צידי המגרש. וודס עם 18 וינקונאס עם 17 הרבו לקלוע למארחים, שירדו למאזן 5:0.

בית ג'

רומא - פנרבחצ'ה/אולקר 67:76

שתיים מהקבוצות הלוהטות של היורוליג נפגשו בארץ המגף למאבק חם, כשעל הכף הייתה מוטלת ראשות בית ג'. בסופו של דבר ניצחה הקבוצה האיטלקית והיא עולה למאזן מצוין של 1:4, בעוד שהטורקים עם 2:3.

את רומא, שפתחה את הפער במשחק בהדרגה, הובילו אנדרה יוסטון עם משחק נהדר של 26 נקודות ב-33 דקות. סאני בצ'ירוביץ' ודה לה פואנטה קלעו 11 נקודות כל אחד. את הקבוצה הטורקית הוביל מירסאד טורצ'אן עם 21 נקודות ו-14 כדורים חוזרים, אוגוז סבאס הוסיף 10 נקודות.

חובנטוד באדלונה - טאו ויטוריה 100:105

הדרבי הספרדי של המחזור היה פיקנטי במיוחד לאור העובדה ששתי הקבוצות נפגשו בליגה השבוע, במשחק בו ניצחה טאו די בקלות, 83:97. אלא שהמשכיות היא לא בדיוק שמה השני של קבוצתו של דושקו איבנוביץ'. כזכור, הביסה טאו את אלבה ברלין ב-41 הפרש לפני שבועיים, רק כדי להפסיד לרומא בבית במחזור שלאחר מכן.

בדאלונה, עדיין ללא הצעיר ריקי רוביו, פתחה בצורה זהה לזו שסיימה את משחק הליגה עם הבאסקים ופיגרה ב-9 נקודות לאחר הרבע הראשון. אז הגיעו 10 דקות חלומיות של המארחים, שהפציצו 36 נקודות ברבע השני וירדו למחצית ביתרון 43:51. במחצית השנייה השכילה חובנטוד לשמור על ההולכה ולעמוד בלחץ שהפעילה טאו, הרבה בזכות אדו הרננדס-סונסקה (24 ו-10 ריבאונדים) ודמונד מאלט (17). טיאגו ספליטר קלע 17 למפסידים ואיגור ראקוצ'ביץ' הוסיף 14. הפסד שני לטאו, שמאבדת את המקום הראשון בבית. חובנטוד יכולה לחגוג ניצחון יוקרתי וחזרה בגדול למאבק על הכרטיסים לטופ 16.

לובליאנה - אלבה ברלין 69:77

לובליאנה חיכתה בקוצר רוח למשחק הביתי שלה מול הגרמנים כדי לשבור את הרצף השלילי ולהשיג ניצחון ראשון העונה ביורוליג. גם ללא הקפטן הפצוע מרקו מיליץ', פתחו המארחים בצורה חזקה והוליכו 19:28 בחלוף רבע אחד. קצב הנקודות נרגע בהמשך המשחק, אבל לובליאנה הייתה דומיננטית יותר ולא איפשרה לגרמנים לחשוב בכלל על קאמבק.

אלבה רושמת משחק 15 ברציפות ללא ניצחון חוץ וניכר כי היעדרותו של ג'וליוס ג'נקינס השפיעה מאוד על משחקה. רשאד רייט הוביל את הקבוצה מברלין עם 19 נקודות, אך זה לא הספיק מול 19 של מיחה זופאן ו-13 של מירזה סראיליה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בית ד'

מילאנו - פאניוניוס 73:77

לאחר ארבעה הפסדים רצופים במפעל השיגו האיטלקים וכשהם ללא הסנטר שלהם, פפה סו, ניצחון ראשון. הקבוצה מבירת האופנה עשתה זאת מול הקבוצה היוונית, שבמחזור הקודם סיימה עם ניצחון נאה מאוד על פרטיזן בלגרד, 67:72. הפעם מילאנו הייתה גדולה עליהם ולא הרשתה להם לקטוף עוד W.

מילאנו נקלעה לפיגור 39:36 בסיומה של המחצית הראשונה, אבל רבע שלישי מצוין של הקבוצה מארץ המגף עם ניצחון של 18:26 העלה אותה ליתרון ומשם לניצחון. את רומא הובילו: דייויד הוקינס עם 18 נקודות, מייסון רוקה הוסיף 16, מייקל הול תרם 14. מן העבר השני, ארון מיילס, שנתן בשבוע שעבר משחק מצוין, הוליך עם 16 נקודות, לוני בקסטר הוסיף 15 ומירוסלב מרינוס עם 14.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully