וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני הורחק למשחק אחד בפועל

26.11.2008 / 13:21

מנג'ר מכבי תל אביב הועמד לדין על התפרצותו בסיום הדרבי. בנוסף נענש בהרחקה לשלושה משחקים על תנאי ונקנס בחמשת אלפים ש"ח

מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני לא התייצב הערב (רביעי) לדיון המשמעתי שנערך בעניינו בבית הדין של ההתאחדות לדין על סעיף של התנהגות בלתי הולמת, לאחר התקרית עם השופט, אלון יפת, בתום משחק הדרבי. בהיעדרו נגזר על נמני עונש של הרחקה ממשחק אחד בפועל ושלושה על תנאי, וקנס של חמש אלפים שקלים. המשמעות היא שמרקו בלבול יחליף את נמני על הקווים במשחק מול בני יהודה בשבת.

מועדון מכבי תל אביב שלח לביה"ד מכתב ובו התנצלות של נמני על מעשיו, הבעת חרטה על התקרית שהייתה וכן הבטחה שהדברים לא יקרו שוב, ולאחר הפסיקה אמרו בקבוצה: "העונש הוא חמור מכפי שציפינו, אין בו מידתיות, בהתחשב בזה שזו הפעם הראשונה של אבי זה עונש קצת מוגזם. יכול להיות שהעונש ניתן בהמשך לעליהום התקשורתי שהיה אחרי התקרית, וייתכן ואם היה מדובר במישהו אחר ולא באבי נמני העונש היה אחר, אבל זה העונש ונכבד אותו".

בתוך כך חזרו שחקני הקבוצה לאימונים, אחרי שנהנו אתמול מיום חופשי. הצהובים יחסרו בשבת, במשחק מול בני יהודה, את החלוץ איליה יבוריאן, שהורחק בדרבי. הנהלת הזהובים, שיארחו את המפגש בבלומפילד, כבר הוציאה למכירה כרטיסים עבור אוהדי מכבי תל אביב שיישבו בשערים 6-7. במידה ויימכרו כל הכרטיסים לשערים אלו, תפתח הנהלת בני יהודה שערים נוספים עבור אוהדי מכבי.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי נמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully