וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "בכל פעם שאני מגיע לכאן, יש לי תחושה נעימה"

המלך הגיע לניו יורק, והמדיה המקומית רק הגבירה את ההייפ סביב האפשרות שיגיע ב-2010. קרון באטלר מתלהב מהמאמן החדש שלו

לברון ג'יימס הגיע למדיסון סקוור גארדן לראשונה העונה, וחרושת השמועות והספקולציות לגבי מעבר אפשרי של הפנומן קיבלה דחיפה נוספת. לברון לא באמת ניסה להשקיט את הקולות שאומרים כי בקיץ 2010/11 הוא יעבור לניו יורק ניקס. למשחק הוא הגיע עם גרסה מיוחדת של הנעליים שלו, המוקדשות לעיר ניו יורק בשם "התפוח הגדול", בצבע אדום כהה, כמו תפוח.

"בכל פעם שאני מגיע לכאן, יש לי תחושה נעימה. זה לא רק הכדורסל, זה כל מה שקרה במדיסון סקוור גארדן, קרבות האגרוף, ההופעות", אמר לברון בהתרגשות, אחרי שקלע 26 נקודות על ראש הניקס, בלי להתאמץ. "זה נהדר לשחק כאן, אני מתכוון בתור קאבליר, לא להישאר כאן כל הזמן", הוסיף במטרה לשמור על פאסון.

האנשים בסביבתו של לברון גם כן הוסיפו לאי הוודאות. חבר אחד טען כי "לברון הוא ילד של בית. אנשים חושבים שהוא כל הזמן יוצא, אבל הוא אוהב להישאר בבית". חבר אחד מסר כי לברון "אובססיבי לגבי המעבר לניו יורק". סביר שלברון עצמו עדיין לא יודע מה הוא יעשה, ולפיו מה שהכי חשוב מבחינתו הוא לנצח. התקשורת שאלה אם הוא, כמו דאנקן, יהיה מוכן לוותר על כסף בשביל סיכוי לבנות קבוצה טובה יותר מסביבו. "לא אמרתי את זה. אני אוהב שיש כישרון מסביבי, אבל לא אמרתי שאני אסכים לפחות כסף".

"ה-1 ביולי 2010 יהיה אחד הימים הגדולים בהיסטוריה מבחינת שחקנים חופשיים", סיכם ג'יימס את מה שכולם יודעים.

קרון באטלר משווה את המאמן שלו לאובמה

שינוי הגיע לוושינגטון, לאחר שהוויזארדס פיטרו במפתיע את מאמנם אדי ג'ורדן, אחרי פתיחה של 10:1. במשחקו הראשון של המאמן החדש אד טפסקוט הביסו הוויזארדס את הגולדן סטייט ווריורס 100:124, והראו נחישות ורוח קרב. קרון באטלר השווה את זה לשינוי שהגיע לאמריקה ב-3 בנובמבר. "עכשיו שאובמה איתנו, אנחנו נרוץ עם זה", אמר הפורוורד המוכשר, שקלע 35 נק', לקח 8 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים וחטף 3 פעמים. "יש לו עור בהיר, הוא בעד שינוי, יש לו תואר במשפטים, הוא משתמש במילים גדולות והוא חדש באזור. והוא טוב במספרים, אז נקווה שהוא יתקן את הכלכלה", הוסיף באטלר.

תקווה נוספת שיצאה מהמשחק היא המשחק של אנדריי בלאץ', פורוורד כישרוני, אך אניגמטי, שהיה אמור לפרוץ, העונה, אך מראה חוסר יציבות. במשחק הראשון תחת המאמן אד טפסקוט הוא קלע 25 נקודות, קטף 12 ריבאונדים והוסיף 5 חטיפות ו-5 חסימות. "אולי הוא זקוק לקול חדש בחר ההלבשה," אמר אנטואן ג'יימיסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully