וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דרוגבה בדרך החוצה מצ'לסי

החלוץ נצפה במסעדה עם בכיר באינטר, ועם סוכנו של מוריניו. אדריאנו עשוי להגיע לסטמפורד ברידג'. לסקולארי נמאס: "לא שוטר של השחקנים"

דידייה דרוגבה בדרך החוצה מצ'לסי. החלוץ מחוף השנהב, חביבו של ז'וזה מוריניו מתוסכל כבר תקופה ארוכה במועדון. בעידן אברהם גרנט בעונה שעברה הפגין דרוגבה לא אחת את רצונו לעזוב. גם העונה, החלוץ, שמתאושש מפציעה והחמיץ את כל טרום העונה, מתקשה לחזור לכושר ולהרכב, שם מככב ניקולס אנלקה.

השבוע נצפה דרוגבה כאשר הוא סועד במסעדה לונדונית בצוותא עם המנהל הטכני של אינטר, מרקו בראנקה. מנג'ר צ'לסי, לואיז פליפה סקולארי, נדרש להגיב ויצא משלוותו: "אני לא השוטר של השחקנים שלי ואני גם לא הולך לישון עם דרוגבה", אמר סקולארי בסרקסטיות.

"לפני חודש אמרתי שדצמבר זה חג המולד, וזהו חג הסוכנים", הוסיף סקולארי. "הם פותחים את הפה ומספרים סיפורים. אני לא יודע אם הוא קיבל אישור לפגישה. תשאלו את פיטר קניון ורומן אברמוביץ'. אני רק המאמן".

מי שארגן את הפגישה הוא ז'ורז'ה מנדס, המכונה באנגליה: "מר קומבינה". מנדס הוא סוכנו של מוריניו, שהיה אחראי בעבר על קשר בין הפורטוגלי לשחקנים בהם הוא חפץ. גם פייר פרלו, סוכנו של דרוגבה, מעורב בסיפור. על פי דיווחים שונים באנגליה, צ'לסי תדרוש 30 מיליון ליש"ט מאינטר, בעסקה בה אמור אדריאנו לעשות את הדרך ללונדון.

מוריניו מיהר להכחיש: "אני לא יודע אם אכן התקיימה פגישה. אני לא בטוח מה יהיה עתידו של דרוגבה, אבל בפעם האחרונה שקראתי עיתון אנגלי, דובר על כך שהוא יישאר בצ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully