וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העבירות על רונאלדו הן טקטיקה"

אלכס פרגוסון זעם אחרי התיקו בויאריאל, והזהיר מתופעה: "העבירות עליו סיסטמטיות". ראול השווה את שיא הכיבושים של אינזאגי

ריאל מדריד התגברה על מזג אויר קפוא שכלל 3- מעלות ושלג בצידי המגרש, גברה 0:1 על באטה בוריסוב הקטנה ולמרות התוצאה הלא משכנעת, השיגה את המטרה - העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות מבית 8, מחזור אחד לסיום שלב הבתים.

ראול כבש את השער היחיד בדקה ה-7 והשווה את מאזנו לזה של פיליפו אינזגי, כשלשניים 64 שערים במפעלים האירופאים ואחרי המשחק אמר: "היינו מרוכזים והשער המוקדם איפשר לנוע לשחק בצורה רגועה".

החלוץ הוסיף: "ידענו שאין להם מה להפסיד ושהם יתנו הכל וגם שהם יהיו יותר מורגלים לתנאי מזג האוויר, אבל ניצחנו והמשמעות היא שנוכל להגיע רגועים למשחק במחזור האחרון. אנחנו צריכים להשתפר, אבל השגנו שני ניצחונות בשלושה ימים וזה נותן לנו הרבה בטחון".

פרגוסון מחמיא לשופט ומתלוצץ על פרישה

במדריגל נפגשו ויאריאל ומנצ'סטר יונייטד, וסיימו כצפוי בתיקו 0:0, התיקו המאופס הרביעי במפגשים בין השתיים. אלופת אירופה ניסתה לכבוש והגיעה למספר מצבים, אבל התוצאה בסיום סיפקה גם אותה וגם את הצוללת הצהובה, והשתיים הבטיחו את עלייתן לשמינית הגמר.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, יצא בהתקפה חריפה לאחר המשחק על הכניסות הברוטאליות בכריסטיאנו רונאלדו, וטען כי מדובר במהלך מכוון: "לא מדגישים את הנושא הזה מספיק. העבירות עליו הן סיסטמטיות, זו טקטיקה. שחקן אחד עובר עליו עבירה, ואז שחקן אחר. שופטים רבים חושבים שהוא צולל כי הוא כל הזמן על הארץ. זו בעיה". פרגוסון החמיא לשופט המשחק על הקשיחות שלו.

על העובדה שקבוצתו סיימה בפעם הרביעית בתיקו 0:0 עם ויאריאל ענה פרגוסון: "אני לא יודע להסביר את זה. כולם מקווים שלא נגיע לשחק נגדם בגמר ברומא. זו לא תוצאה טיפוסית עבורנו, ובדרך כלל אנחנו כובשים הרבה שערים".

מונטוליבו מתנצל בפני האוהדים ומודה להם

בית 6 של ליגת האלופות היה אמור להיות צמוד ביותר, אבל פיורנטינה, שהייתה אמורה להתחרות בבאיירן מינכן ובליון עדיין לא ניצחה ואחרי שהפסידה הערב 2:1 לצרפתים בפירנצה, איבדה סופית סיכוי לעלות לשמינית הגמר.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מכך שהודחנו מהמפעל בצורה כזו, בבית מול האוהדים", אמר קשר הויולה, ריקרדו מונטוליבו, "אנחנו מודים לאוהדים שלנו, שעמדו מאחורינו לכל אורך הקמפיין, גם כשהתוצאות לא היו טובות. בסופו של דבר חסר לנו יותר ניסיון ברמה הזו. גם היום עשינו שתי טעויות ונענשנו עליהן".

שוער פיורנטינה, סבסטיאן פריי, הסכים עם מונטוליבו: "ליגת האלופות הייתה חוויה נפלאה וחבל לנו שהיא הגיעה לסופה. אולי כרגע אנחנו עדיין קטנים מדי בשביל המפעל הזה ועידין לא מוכנים להשתלב בו".

לפיורנטינה נשאר המאבק על מקום בגביע אופ"א ואם היא לא תפסיד לסטיאווה בוקרשט במחזור האחרון, היא תמשיך באירופה. במשחק המקביל יפגשו ליון ובאיירן מינכן, שיתעמתו על המקום הראשון והמאמן הצרפתי, קלוד פואל, היה אופטימי הערב: "כבר הראנו במשחק הראשון במינכן (1:1) שיש לנו את היכול לנצח אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully