וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: פתיחה חלקה לדינמו מוסקבה

הקבוצה של דייויד בלאט ודן שמיר הביסה את ריגה 61:80 בחוץ. אריס גברה על פנליניוס בדרבי יווני בבית של בני השרון, ניצחון לנימברוק וקצורין

במקביל להפסד הכואב של בני השרון 76:54 לטלקום אנקרה הערב (שלישי) נערכו יתר משחקי המחזור הראשון בשלב הבתים של היורוקאפ במתכונתו החדשה. לאור היכולת שהציגה נציגתנו במפעל השני בחשיבותו באירופה אחרי היורוליג נראה כי עדיף להתמקד בשגרירינו הבודדים המשתתפים במפעל. במשחק הנוסף בבית ד', בו משחקת בני השרון, גברה אריס סלוניקי 69:71 על פנליניוס בדרבי יווני צמוד ועצבני.

דינמו מוסקבה של דייויד בלאט ודן שמיר, הנחשבת לאחת הפייבוריטיות להניף את הגביע, פתחה ברגל ימין עם ניצחון חוץ חלק 61:80 על בארונס ריגה. הרוסים בנו יתרון דו ספרתי כבר בפתיחה והוליכו 30:44 במחצית, מה שהפך את שני הרבעים הנותרים לגארבג' טיים. בוסטיאן נאכבר, שהגיע לדינמו הקיץ מה-NBA, הוביל את קלעי המנצחים עם 24 נקודות, ג'נארו פארגו, עוד פליט NBA, הוסיף 14. גיידריוס גוסטאס, אותו זוכר בלאט לטובה מדקות הסיום של משחק העלייה לפיינלר פור בין מכבי תל אביב לז'לגיריס קובנה ב-2004, הוביל את המפסידים עם 16.

גם נימברוק של מולי קצורין וננו גינצבורג החלה את דרכה עם ניצחון, 70:75 על בודצ'נוסט המונטנגרית, בזכות 22 נקודות של ג'סטין גריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully