וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: תצא בחוץ

צסק"א מוסקבה נשארה מושלמת עם ניצחון חוץ, 62:63 על פרטיזן בלגרד. ריאל מדריד ניצחה בפילזן 81:95, פנאתינייקוס בסופוט 60:67

לאחר היעדרות של שבועיים חזר הכדורסל האירופי במלוא הדרו, עם פתיחת המחזור החמישי של היורוליג. הערב (רביעי) היה הלילה של קבוצות החוץ, כשריאל מדריד יצאה לטורקיה וחזרה עם ניצחון חוץ גדול, 81:95 על אפס פילזן. בבית ב' הנחילה פנאתינייקוס לפורקום סופוט את הפסדה הביתי הראשון לעונה, עם 60:67.

גם בבית ד' הושג ניצחון חוץ, כשאלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, הצליחה לגנוב ניצחון בשניות הסיום, נגד פרטיזן בלגרד, 62:63 ונשארה עם מאזן מושלם ביורוליג, 0:5. ציבונה זאגרב, אחת ההפתעות הנעימות של המפעל העונה, לא נתנה להפסד במחזור הקודם להפריע לה, כשגברה בביתה על אבלינו, 79:82 לאחר הארכה וחזרה לראשות בית א' בה משחקת גם מכבי תל אביב. סיינה חזרה לעצמה לאחר ההפסד לפנאתינייקוס במחזור הקודם עם ניצחון ביתי גדול על נאנסי, 63:86.

בית א'

ציבונה זאגרב - אבלינו 79:82 (בהארכה)

זה זמן רב שציפיות כה גבוהות מכוונות לעברה של ציבונה זאגרב. הקרואטים פתחו בסערה את היורוליג כשהם גוברים על מכבי תל אביב ואולימפיאקוס, רק כדי להיעצר במחזור הקודם על ידי מלאגה. הערב חזרו הקרואטים לביתם, ושם הצליחו להתאושש מול אבלינו שהגיעה לבקר.

המשחק היה צמוד מהפתיחה, והאיטלקים המשיכו להראות שהם לא יהיו בשר תותחים בבית הקשה הזה. לרבע האחרון עלו המארחים עם יתרון 3, אבל אבלינו הצליחה להשוות בסיום, לכפות הארכה, שם נגמרו לה הכוחות. דאבור קוש הוליך את קלעי ציבונה עם 19 נקודות, ורדן ווקושיץ' 12 ו-11 ריבאונדים, ג'ארד הומאן 11. לאבלינו: כריס וורן 20, דרייק דיינר 17, אריק וויליאמס 12.

בית ב'

פרוקום סופוט - פנאתינייקוס 67:60

הפולנים פתחו טוב את העונה ומצטיירים כמכשול לא קטן, במיוחד בביתם. את כל זה ידעה פנאתינייקוס, כמו גם את העובדה שסופוט לא הפסידה שם העונה, אבל זה לא הפריע לקבוצתו של אוברדוביץ' לצאת עם ידה על העליונה, בעיקר תודות לרבע שני ענק שלה. הפולנים עוד הוליכו בסיום הראשון, אבל רבע עצום של הירוקים, בו הם קלעו 20 נקודות והותירו את המארחים על 6 נקודות בלבד סגר את המשחק, ועד לסיום נותר לסופוט רק לצמק.

דימיטריס דיאמנטידיס וניקולה פקוביץ' הוליכו את פנאתינייקוס עם 15 נקודות כל אחד, בעוד ואסיליס ספאנוליס הוסיף 12 משלו. לסופוט: דייויד לוגן 16, פטריק בורק 11.

סיינה - נאנסי 63:86

בפתיחת המשחק, עוד קיוו בקבוצה הצרפתית שיצליחו להמשיך את היכולת מניצחון הבכורה ביורוליג במחזור הקודם, במיוחד לאחר שהיריבה האיטלקית שלהם נחלה הפסד בכורה לפנאתינייקוס. אלא שנראה שדווקא ההפסד במחזור הקודם דירבן את אלופת איטליה, והיא דרסה את הצרפתים ללא קושי מיוחד. רבע ראשון מצויין של המארחים נתן את האות לבאות, ובמחצית זה כבר 19 הפרש. נאנסי הרימו ידיים, ובסיינה התפנו לתת קצת דקות לשחקני הספסל שלהם, בדרך חזרה לראשות הבית.

טרל מקנטייר הוליך את קלעי סיינה עם 16 נקודות (4 מ-6 מחוץ לקשת). רומיין סאטו סייע לו עם 13, ולאברינוביץ' קלע 12 ואסף 13 ריבאונדים. לנאנסי: סיריל ג'וליאן 21, מורנדאיס 10.

בית ד'

אפס פילזן - ריאל מדריד 95:81

במאבק אדיר באבדי איפ'צקי בין שתיים מהקבוצות הטובות של בית ד', יצאו הספרדים עם ניצחון חוץ ענק, שאמור לתת להם דחיפה גדולה לקראת תפיסת המקום השני בבית. הטורקים הגיעו בכושר מצויין, וקיוו להמשיך אותו גם באירופה, אבל מצאו את עצמם רודפים לכל אורך המשחק אחרי האורחים.

צ'רלס סמית', שהגיע מריאל מדריד רצה לנקום באקסית ועשה את כל שביכולתו, כשהוא קולע 22 נקודות, אבל זה לא הספיק מול משחק נהדר של קוונטין הוסלי מריאל. הספרדים פתחו מצויין את המחצית השניה, אז עלו ליתרון דו ספרתי ומשם הם לא הביטו אחורה. קלעו לריאל מדריד: קוונטין הוסלי 24 (6 מ-7 ל-2, 3 מ-4 מחוץ לקשת), ג'רמייה מאסי 17, לואיס בולוק וסרג'יו לול 11 כל אחד. לפילזן: צ'רלס סמית' 22 ו-5 חטיפות, מילוש וויאניץ' 18, בוטסי ת'ורנטון 14.

פרטיזן בלגרד - צסק"א מוסקבה 63:62

מה עוד לא נאמר על אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה? אלופת אירופה ממשיכה להיראות נהדר, והיא עדיין מושלמת, גם לאחר מאבק עיקש במיוחד בחוץ, מול פרטיזן בלגרד. הרוסים פתחו טוב ונטלו את ההובלה, אבל פרטיזן נשארה קרוב קרוב, ובפתיחת המחצית השניה ביצעה את המהפך המיוחל ועלתה ליתרון. אלא שאלופת אירופה לא הרימה ידיים, חזרה להוביל, וחצי דקה לסיום קלע ארזם לורבק רק אחד מהעונשין כדי להעניק את היתרון לרוסים. לפרטיזן עוד היו לא מעט הזדמנויות לנצח, אבל טפיץ', ראסיץ' וראקוצ'ביץ' החטיאו כל אחד, ומסינה נשאר מושלם ביורוליג.

קלעו לצסק"א: ארזם לורבק וזוראן פלאניניץ' 11 כל אחד, ריימונדס שישקאוסקס וניקוס זיזיס 10 כל אחד. לפרטיזן: מילנקו טפיץ' 14, וליצ'קוביץ' 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דרוקר יסיים עם הפסד?

עכשיו שהסופה ושמה פיני גרשון שככה מעט, מתפנים במכבי תל אביב להחתים את שרון דרוקר כעוזרו של גרשון לצהובים. דרוקר, שעדיין מאמן את אוסטנד הבלגית, יצא עם קבוצתו לאיטליה למשחק קשה מול בולוניה. קבוצתו של דרוקר היתה קרובה לחולל סנסציה, ואף הוליכה במחצית בפער של 10.

אלא שוירטוס בנתה קבוצה חזקה בעונה, כשמרכזה עומד ארל בויקינס, שהגיע מהליגה הטובה בעולם. השחקן הנמוך הוליך בדקות הסיום את האיטלקים לחולל מהפך, ובסופו של דבר לניצחון על אוסטנד, 69:70. בויקינס סיים עם 19 נקודות, וקיבל סיוע מג'יובנוני עם 15, ולנגפורד שקלע 13. לאוסטנד: פאזקס 28, באואר 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully