וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר ומוריניו הפסידו 1:0 לפנאתייניקוס

מוריניו שוב הסתבך עם אוהדי אינטר אחרי ההפסד הביתי 1:0 לפנאתייניקוס בליגת האלופות. צ'לסי-בורדו 1:1, קלוז'-רומא 3:1

המחזור החמישי של ליגת האלופות הושלם הערב (רביעי) עם משחקי בתים 1-4, כשמספר קבוצות ניסו להבטיח סופית את מקומן בשלב שמינית הגמר, בעוד אחרות נאבקו על הכרטיס לאופ"א או על מיקום לקראת הגרלת שלב הנוקאאוט.

בבית 1, הנחשב לצמוד מבין הארבעה, יצאה צ'לסי למשחק חוץ בצרפת מול בורדו ושמטה עוד שתי נקודות יקרות כשסיימה רק ב-1:1. רומא ניצלה זאת כדי לזנק לראש הבית עם 1:3 על קלוז'. בבית 2 הספיק לאינטר תיקו ביתי מול פנאתינייקוס כדי לעלות, אבל היוונים הפתיעו עם 0:1 גדול בסן סירו, בעוד אנורתוזיס כמעט ועשתה צעד גדול לשם כששמטה יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2 עם ורדר ברמן.

משחקי בית 3 משכו הרבה פחות תשומת לב אבל סיפקו הכי הרבה שערים כשברצלונה דורסת את ספורטינג ליסבון 2:5 בפורטוגל, ושחטאר דונייצק מביסה את פ.צ באזל 0:5. בבית 4 התמונה התבהרה כבר מזמן, כשליברפול עם 0:1 על מארסיי ואתלטיקו מדריד עם 1:2 על איינדהובן הבטיחו סופית את עלייתן.

בית 1

בורדו - צ'לסי 1:1

צ'לסי הגאה יצאה לצרפת אחרי שסיבכה את עצמה עם תיקו בקלוז' והפסד ברומא, והובילה עד לדקות הסיום משער של אנלקה הבלתי נלאה, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון ונכנעה לשער שוויון של דיארה שהשאיר את הצרפתים חזק בתמונה. צ'לסי ספגה מכה נוספת כשפרנק למפארד הורחק בצהוב שני בדקות הסיום, מה שיגרום לו להחמיץ את המשחק הגורלי מול קלוז' במחזור הנעילה.

דקה 60, 0:1 לצ'לסי: ניקולס אנלקה הפורח חטף כדור סמוך למחצית המגרש ודהר עד לשער של הצרפתים כדי לכבוש את השער הראשון.

דקה 83, 1:1: הקבוצה של לורן בלאן לא וויתרה, הגיעה למספר מצבים ולבסוף באה על שכרה משער של אלו דיארה המוכשר שאיזן את התוצאה.

קלוז' - רומא 3:1

רומא נהנתה מהתיקו בעיר היין כדי לעלות לראשות הבית, ועל הדרך נקמה בקלוז' על ההפסד המשפיל באולימפיקו לפני קצת יותר מחודשיים. התנופה של השחקנים של לוצ'יאנו ספאלטי מאז הדרבי הרומאי נמשכה על חשבון הרומנים, שספגו שני שערים מוקדמים והרימו ידיים.

דקה 11, 0:1 לרומא: סימונה פרוטה קיבל כדור ארוך בתוך הרחבה ובישל מצוין למתאו בריגי שדחק מקרוב פנימה.

דקה 23, 0:2 לרומא: פרנצ'סקו טוטי סובב בעיטה חופשית כמו שהוא יודע והרעיד את הרשת של הרומנים.

דקה 30 - 1:2 לרומא: הטעות התורנית של דוני איפשרה ליוסוף קונה לנגוח פנימה את הריבאונד שסידר לו השוער הברזילאי.

דקה 65, 1:3 לרומא: בריגי גנז את חלומות הקאמבק של קלוז' עם השני שלו בבעיטה נאה מקצה הרחבה.

בית 2

אינטר - פנאתינייקוס 1:0

ז'וזה מוריניו חזר לחייך השבוע עם ניצחון גדול על יובנטוס שעזר לו לחזור לצמרת הליגה האיטלקית, אבל בליגת האלופות הקבוצה שלו שוב זייפה בגדול, והפעם אוהדי הנראזורי יכולים להיות עצבניים במיוחד. הירוקים של האנק טן קאטה גנבו שער אחד בסן סירו והותירו לעצמם סיכוי סביר להעפיל.

דקה 72, 0:1 לפנאתינייקוס: היוונים הצליחו לשמור על רשת נקייה בסן סירו והדהימו עם שער של ז'וזה סריאגי, שבעט פנימה אחרי הדיפה רעה של חוליו סזאר.

אנורתוזיס פמגוסטה - ורדר ברמן 2:2

הקפריסאים המפתיעים המשיכו במסע הקסם האירופי המופלא שלהם ועלו ליתרון של שני שערים מול הגרמנים העדיפים בהרבה, אבל ברמן הצליחה להימנע מהפסד צורב עם שני שערים מאוחרים, ולמרות שהיא כבר איבדה סיכוי לעלות, היא לפחות נמנעה מהפסד מביך.

דקה 62, 0:1 לאנורתוזיס: הקפריסאים הצליחו להשיג את השער המיוחל כשניקולס ניקולאו קיבל כדור קרן בצד הרחוק של הרחבה ובעט עם כל הלב פנימה.

דקה 68, 0:2 לאנורתוזיס: אנורתוזיס התגברה על ניסיונות השוויון של הגרמנים ועם מתפרצת נהדרת כבשה את השני מרגליו של סאביו.

דקה 72, 1:2 לאנורתוזיס: דייגו נתן לברמן עוד תקווה עם פנדל מוצלח.

דקה 88, 2:2: החלומות של המקומיים התנפצו עם שער השוויון של הוגו אלמיידה שהעניק נקודה יקרה לברמן.

בית 3

ספורטינג ליסבון - ברצלונה 5:2

הקטלונים כבר הבטיחו את מקומם בשלב הבא, אבל כדי להבטיח את הבכורה בבית הם היו צריכים עוד הצגה בפורטוגל, ועשו זאת באדיבות מסי, הנרי והחברים. המכונה המלהיבה של פפ גווארדיולה ראתה יתרון של 0:3 הופך ל-2:3 בלבד בכמה רגעים של חוסר תשומת לב, אבל ידעה ללחוץ מחדש על הדוושה ולהשלים חמישייה מרשימה.

דקה 14, 0:1 לברצלונה: ליאו מסי פרץ באומנות לתוך הרחבה מצד ימין והגיש כדור נהדר לתיירי הנרי שרק היה צריך לשלוח רגל משלושה מטרים ובעט פנימה.

דקה 18, 0:2 לברצלונה: איידור גודיונסן ניסה בעיטה מקצה רחבת החמש, הכדור נהדף לרגליו של ז'ראר פיקה, שבעט מקרוב לרשת.

דקה 50, 0:3 לברצלונה: השופט שרק לבעיטה חופשית לבארסה על סף הרחבה, דני אלבס מיהר לשחרר את הכדור למסי לפני שהגנת ספורטינג הספיקה להתארגן, והארגנטינאי כבש בקלות.

דקה 65, 1:3 לברצלונה: מיגל ולוסו המתיק את הגלולה של הפורטוגלים עם שער יפה בבעיטה חופשית מ-20 מטרים.

דקה 66, 2:3 לברצלונה: ליידסון ניצל שגיאה בהגנה הקטלונית מצא את עצמו חופשי ברחבה, וכבש עם כל הלב לרשת של ואלדז.

דקה 69, 2:4 לברצלונה: האופוריה של ספורטינג נמשכה רק דקה, כי אז הגיע שער עצמי מוזר של מרקו קניארה, שניסה להרחיק אבל בעט לשערו הוא והטעה את השוער.

דקה 73, 2:5 לברצלונה: השוער פטריסיו הכשיל את בוז'אן קרקיץ' ברחבה וזכה לכרטיס אדום מהשופט. בוז'אן בעצמו לקח את הפנדל וכבש.

שחטאר דונייצק - פ.צ. באזל 0:5

בקרב הישיר על המקום השלישי והמעבר לגביע אופ"א הייתה בעצם רק קבוצה אחת, כשהאוקראינים המהירים שטפו את המגרש וביטלו את באזל לחלוטין. ג'אדסון הברזילאי היה כוכב הערב עם שלושער נהדר, ושחטאר יכולה להתכונן להמשך העונה האירופית שלה במפעל השני בחשיבותו.

דקה 32, 0:1 לשחטאר: המקומיים סידרו לעצמם מקדמה רצינית בזכות בעיטה שטוחה ומדויקת של ג'אדסון שהעלתה אותם ליתרון.

דקה 50, 0:2 לשחטאר: האוקראינים נהנו משער נוסף מתוצרת ברזילאית, כשוויליאם פרץ לרחבה ושלח כדור מסובב נהדר לרשת.

דקה 62, 0:3 לשחטאר: ג'אדסון סגר את הסיפור עם השני שלו והשלישי של שחטאר והקפיץ את האוהדים לשמיים.

דקה 72, 0:4 לשחטאר: מי שחשב שג'אדסון גמר את המנה שלו להיום התבדה, והברזילאי הכיש פעם נוספת אחרי עוד מבצע קבוצתי נהדר.

דקה 75, 0:5 לשחטאר: באזל המשיכה להתפרק והפעם היה זה סלזנוב שהתכבד בשער החמישי של שחטאר החוגגת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית 4

ליברפול - מארסיי 0:1

האדומים היו צריכים רק נקודה כדי לזכות בכרטיס לשמינית הגמר, ולשכוח מהתיקו המאופס מול פולהאם בליגה. מי שדאג לכך היה כמובן סטיבן ג'רארד, שחזר למדים האדומים האהובים עליו ונגח עם כל הלב את השער היחיד במשחק שסגר את הסיפור ושלח את כל אנפילד לשיר. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-64.

אתלטיקו מדריד - איינדהובן 1:2

גם אתלטיקו הייתה צריכה רק נקודה כדי לעלות פורמלית, והקרב שלה הוא בעצם מול ליברפול על המקום הראשון. הקולצ'ונרוס אירחו את ההולנדים המאכזבים באצטדיון ריק בגלל העונש שהטילה עליהם אופ"א, אבל גם ללא הקהל עלתה ליתרון מהיר של שני שערים, והבטיחה את הניצחון ואת העלייה בשלב מוקדם.

דקה 14, 0:1 לאתלטיקו: סימאו סברוסה השתלט על כדור תועה בתוך הרחבה, התגבר על ההגנה ההולנדית ושלח פס מדויק פנימה.

דקה 28, 0:2 לאתלטיקו: הגנת איינדהובן הסתבכה פעם נוספת, הפעם עם הרחקת כדור קרן פשוט, ומקסי רודריגז ניצל את המתנה כדי להפגיז את הרשת.

דקה 48, 1:2 לאתלטיקו: הפעם הגיעה תורה של הגנת הקולצ'ונרוס לטעות, ודני קוברמאנס העירני השתלט על הכדור וצימק את התוצאה בבעיטה חדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully