וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב של מובלי לא עבר

לגארד הוותיק שהיה אמור לעבור לניקס מהקליפרס בטרייד נמצא מום בלב, ארטסט מרוצה וביירון סקוט מבקש להתעלם מהתקשורת

קאטינו מובלי נכשל בבדיקה הפיזית שעבר לאחר שהועבר בטרייד, יחד עם טים תומאס, מהלוס אנג'לס קליפרס לניו יורק ניקס, תמורת זאק רנדולף ומרדי קולינס. בהתחלה נטען כי יש עיכובים בירוקראטיים, אולם כעת נחשף כי הניקס מודאגים ממצב ליבו של מובלי. היום (שלישי) הוא ייבדק על ידי רופא נוסף.

למרות זאת, הניקס ככל הנראה לא יבטלו את העסקה, שאמורה לנקות להם מספיק מקום מתחת תקרת השכר כדי לנסות ולהחתים את לברון ג'יימס בקיץ 2010/11, במה שכבר כונה "הקיץ של לברון".

הבולס השיגו ניצחון חשוב על יוטה בשנייה האחרונה, בזכות סל ניצחון של לארי יוז בשנייה האחרונה. "אף פעם לא קלעתי זריקת ניצחון כשנגמר הזמן על השעון" אמר לארי יוז, שהשתלט על החטאה של דרק רוז. "קלעתי סלי ניצחון בקריירה, אבל לא כשנגמר הזמן". המאמן ויני דל נגרו דווקא החמיא לרכז הרוקי שלו: "דרק נכנס לסל ויוצר מצבים לעצמו ולאחרים, אז רציתי שהכדור יהיה אצלו. הוא רק ילך וישתפר".

רון ארטסט מבסוט מהקליעה שלו

ביוסטון שורדים. הרוקטס סיימו את החודש הראשון במאזן 5:10, וזאת למרות פציעות טורדניות לשלושת שחקניה הגדולים, טרייסי מקגריידי, יאו מינג ורון ארטסט. כמו כן, שחקן המפתח ההגנתי, שיין באטייה, עדיין לא פתח את העונה. לוח משחקים גם הוא לא היה נוח, עם עשרה משחקי חוץ, ומפגשים מול הלייקרס, בוסטון, פיניקס, פורטלנד ואורלנדו.

ארטסט, התוספת החדשה לקבוצה, התייחס לאחוזי הקליעה הנמוכים שלו עד כה (35.8) ואמר: "הקליעה שלי מצויינת, תן לי כל יום 30 אחוז". בששת המשחקים האחרונים, ארטסט מראה שיפור עם 45.5 אחוזים מהשדה, ככל שהוא מרגיש נוח יותר בהתקפה של יוסטון. "אני יודע שטרייסי הוא שחקן עם סבלנות. כשההגנה מתרכזת בו הוא קודם כול חושב על המסירה", אמר. "אני שואל את טרייסי אם עכשיו אני צריך לתקוף או לחכות. לפעמים הוא אומר לי, 'זה עליי', ולפעמים הוא מבקש ממני לתקוף", הוסיף רון רון, "אני עושה מה שהוא אומר".

ההורנטס, לעומת זאת, עדיין לא עומדים בציפיות שתלו מהם, כשפרשנים רבים ראו בהם מועמדת לגיטימית לקחת אליפות. מאזנם הוא 5:7 לא מזהיר, עם 3 הפסדים ביתיים מתוך 7 משחקים. יש התולים את האשמה בכריס פול, שמחפש יותר מדי את הזריקה שלו, במטרה להגיע לממוצע של 20/10. המאמן ביירון סקוט מאשים את התקשורת: "אמרתי להם להפסיק לקרוא את העיתונים שטוענים שאנחנו קבוצה עילית, אלא תצאו כל ערב כדי להוכיח זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully