וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון הובסה 76:54 על ידי טלקום אנקרה ביורוקאפ

בני השרון פתחה את הופעותיה ביורוקאפ עם הפסד ביתי כואב 76:54 מול טלקום אנקרה הטורקית, ונראה שהיא בדרך לעונה קשה באירופה

בני השרון הובסה הערב (שלישי) 76:54 בבית מול טלקום אנקרה הטורקית במחזור הראשון של בית ד' ביורוקאפ, ורשמה פתיחה עגומה במיוחד לעונה האירופאית שלה במפעל השני בחשיבותו ביבשת אחרי היורוליג. בני השרון, שנהנתה מהוויתור של האלופה חולון על מקומה באירופה כדי לקבל את הכרטיס ליורוקאפ, לא הציגה יכולה דומה לזו שהציגה בליגה מאז מינויו של אריאל בית הלחמי, קלעה באחוזים נמוכים ביותר ולא הצליחה לבלום את הטורקים היעילים בהגנה.

הידיים של שחקני בני השרון רעדו מן הפתיחה, ואנקרה, מוליכת הטבלה הטורקית שהגיעה למטרווסט בכושר נהדר, ניצלה את המצב כדי ללחוץ על הדוושה בכל פעם שהיא הייתה צריכה, למרות שגם היא לא הבריקה. אחרי שבמחצית שמרה בני השרון על פיגור סביר של 35:27, ברחו הטורקים ברבע השלישי לפער של עשרים נקודות, וברבע האחרון לא הצליחו המקומיים למנוע את התבוסה שהראה לוח התוצאות בסיום.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה עם מאיר טפירו, אורי יצחקי, קוקי בלצ'ר, אוגונה אוניקווה ועוסמאן סיסה. אנקרה עלתה עם סרקן ארדוגן, טוטקו אסיק, קנדי ווינסטון, כריס לאנג וארווין דאדלי. המקומיים היו לחוצים מאוד בדקות הראשונות, הירבו להחטיא זריקות קלות אבל נהנו מחולשה דומה של הטורקים. בני השרון עלתה על הלוח רק אחרי יותר משלוש דקות, אבל המשיכה להחטיא בלי הרף והאורחים עלו ל-2:8. אוניקווה היה זה שהועיל בטובו להתעורר ראשון בבני השרון, ועם שמונה נקודות זריזות הקטין ל-12:14 לאנקרה בסיום הרבע הראשון.

גם ההפסקה בין הרבעים לא עזרה לבני השרון להיכנס לעניינים, והטורקים רצו ל-0:8 מהיר ועלו ליתרון של 12:22 בעזרת מייקל רייט, שחקן הפועל תל אביב לשעבר שקם מהספסל. דקות טובות נדירות של המקומיים וסל עוד יותר נדיר של טפירו החזירו ל-20:27 בלבד לאנקרה, והמאמן הטורקי הזעיק פסק זמן. אבל אחריו חזר הסדר על כנו, ושלשה של רודריק בלאנקי קבעה יתרון של 20:32 לאורחים. בהמשך טפירו מזער נזקים מקו העונשין, ובירידה למחצית הוליכה אנקרה רק 27:35.

פתיחת הרבע השלישי לא בישרה טובות גם היא לבני השרון, ואנקרה חזרה חדה יותר מחדרי ההלבשה עם הידית של ארדוגן שהעלתה אותם ל-29:42, ושלחה את בית הלחמי לבקש פסק זמן מהיר אחרי שלוש דקות. בקין יראנגומה המשיך להפגיז מבחוץ עם השלשה השלישית שלו שנתנה לאנקרה יתרון שיא של 30:48, לפני שריצ'ארד רובי המריץ את בני השרון לניסיון קאמבק נוסף, ובסדרת צליפות צימק ל-45:54 בסיום הרבע השלישי.

האוהדים המקומיים חלמו על מהפך, אבל לטורקים היו תכניות אחרות. ההגנה האגרסיבית שלהם כפתה על בני השרון זריקות רעות במיוחד, ובהתקפה השתלט ארדוגן על תפקיד הסקורר עם שתי שלשות של מומנטום שהעלו את אנקרה ל-48:68, שהוציא את האוויר משחקני בני השרון שהרימו ידיים, ובסיום עמדה התוצאה על 54:76.

קלעו לבני השרון: אוגונה אוניקווה 12 (2 מ-10 מהשדה), ריצ'ארד רובי 10, מאיר טפירו 9, עוסמאן סיסה 7 (13 ריבאונדים), קוקי בלצ'ר 6 (6 איבודים), אורי יצחקי 4, האמין קווינטנס, שון מונסון וארז כץ (7 חטיפות) 2 כל אחד.

קלעו לאנקרה: סרקן ארדוגן 15, ארווין דאדלי 13 (10 ריבאונדים), בקיר ירנגומה 11 (3 מ-3 מחוץ לקשת), קנדי ווינסטון 10, מייקל רייט 8, כריס לאנג 7 (7 ריבאונדים), אסים פארס וטוטקו אסיק 4 כל אחד, רודריק בלאנקי 2.

בית הלחמי: "פתחנו לא טוב, אבל אין פה תירוצים"

המאמן המפסיד, אריאל בית הלחמי, התייחס לסקור הנמוך של קבוצתו: "לא הצלחנו להגיע למצבים והם שמרו יוצא מהכלל. בתחילת החצי השני, כשעוד היו לנו אפשרויות לסלים קלים, החטאנו ושילמנו בצד השני בשלשות וזו התוצאה לצערי. פתחנו לא טוב, אבל אין פה תירוצים. שיחקנו לא טוב בהתקפה. חלק זה אנחנו אבל צריך לתת גם להם קרדיט, כי הם שמרו יוצא מהכלל. בסך הכל שיחקנו מול קבוצה שהייתה יותר טובה מאיתנו".

בית הלחמי התייחס גם לכך שקבוצתו תשחק ביום שבת משחק שלישי בתוך שבוע: "זה אתגר גדול בשבילנו. זו זכות גדולה להיות במפעל הזה ואנחנו צריכים להתגבר על לוח הזמנים. אנחנו לא מרימים ידיים, זה משחק ראשון. אני מקווה שנלך ונשתפר".

ארז כץ הוסיף: "מבחינת התוצאה לא נרצה לזכור, אבל צריך לזכור שאנחנו פעם ראשונה במפעל הזה ואני חושב שהקהל נהנה. זו עוד תרבות ספורט לרעננה והרצליה. אנשים באו וראו רמה גבוהה של כדורסל. אני חושב שהיינו יכולים לנצח למרות שהובסנו. אם היינו עושים דברים קצת אחרת ואם היינו מרוכזים, יכולנו לנצח.

"קשה מאוד לנצח כשקולעים 54 נקודות, בטח בבית. זו פעם ראשונה להרבה שחקנים במפעל הזה, אולי הייתה התרגשות, דברים לא זרמו. יש אלף ואחד תירוצים, אבל במועדון כמו בני השרון, אני חושב שנדע לעשות את התיקונים הקטנים ולבוא יותר מוכנים".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully