וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשו מי מועמד לנבחרת בולגריה

אברהם גרנט המשיך במסעו האירופי, ובמהלך ביקור אצל אמיל ולב הועלתה האפשרות שיתמנה למאמן הנבחרת. גרנט: "הכל אפשרי"

אברהם גרנט ממשיך לשוטט ברחבי אירופה, ואחרי שתם לו הפלירט הקרואטי עם היידוק ספליט, הגיע תורה של בולגריה להיות מסומנת על ידי המאמן הישראלי. מטרת הביקור של גרנט, כך לפחות לדבריו, היא ביקור פרטי אצל ידידו אמיל ולב, שזכור לטובה כאן בארץ כשחקן עירוני אשדוד בשנות ה-90. אלא שהרחש בבולגריה כבר מקשר את גרנט לאימון הנבחרת הבולגרית, שספגה תבוסה צורבת של 6:1 מסרביה, במשחק ידידות בשבוע שעבר.

הביקור הפרטי הזה הוביל את גרנט לערוך גם מסיבת עיתונאים קצרה לתקשורת הבולגרית, למרות שסירב תחילה להתראיין. כשנשאל גרנט לגבי השמועות שהחלו עם הגעתו, לגבי האפשרות שיחליף את פלמן מרקוב בנבחרת וישלים דאבל ישראלי בבולגריה, בנוסף לפיני גרשון בנבחרת הכדורסל, השיב מאמן צ'לסי לשעבר: "שום דבר לא בטוח בכדורגל. לפני חמש שנים לא האמנתי שאאמן בצ'לסי. הכל אפשרי".

"הייתי בדרך חזרה לישראל והחלטתי לקפוץ לבולגריה לבקר את אמיל ולב וללמוד קצת על העבודה שלו", סיפר גרנט לבולגרים. "ראיתי מספר משחקים מוקלטים של הקבוצה, שהיא ללא ספק אחת הטובות בבולגריה, ולמדתי שהיא בהתקדמות מתמדת. ללבסקי ולמאמן שלה יש עתיד מזהיר".

בהמשך התייחס גרנט גם לגיבור הלאומי של בולגריה, דמיטאר ברבאטוב. "הוא שחקן נהדר ובין הטובים באירופה כיום. ללא ספק מדובר באחד השחקנים שהובילו את רשימת המועמדים שלי לחיזוק צ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully