וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: בני השרון פוגשת את טורק טלקום אנקרה

24.11.2008 / 12:15

הקבוצה של בית הלחמי פותחת את העונה האירופית ובונה על הניסיון של טפירו ובלצ'ר מול הטורקים. המאמן: "נשחק בלי רגשי נחיתות"

בני השרון תפתח הערב (שלישי, 19:00, שידור ישיר בספורט 5+) את השתתפותה ביורוקאפ, כשתארח את טורק טלקום אנקרה, מוליכת הליגה הטורקית, במסגרת בית ד' של המפעל. לקראת המשחק שדרגה הנהלת בני השרון את אולם מטרווסט ברעננה והוסיפה לו עוד 800 מקומות מאחורי שני הסלים. כדי למלא את האולם מכרה הקבוצה כרטיסים במחיר סמלי של 10 שקלים, בתקווה שהאוהדים, שלא נוהרים בדרך כלל למשחקי הקבוצה, ייענו לקריאה.

"יש לנו שחקנים מנוסים, ובהחלט יש לנו מה למכור. אני סומך על כולם, נשחק בלי רגשי נחיתות ונקווה שנעמוד בכבוד במשימה", אמר מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי לקראת ההתמודדות. בני השרון תחסר גם הערב את שון ג'יימס, שהגיע פצוע לישראל, ניסה לחזור מוקדם מהצפוי לפעילות, אך החמיר את פציעתו. ג'יימס יחזור לפעילות מלאה בשבועות הקרובים. בקבוצה בונים על הניסיון האירופי שיש למאיר טפירו וקוקי בלצ'ר, שינסו להוביל את שאר השחקנים שלהם פחות ניסיון, כמו עוסמאן סיסה, ריצ'ארד רובי והאמין קווינטנס.

מנגד הקבוצה הטורקית נחתה אמש בישראל וערכה אימון מסכם. הקבוצה היא מחזיקת הגביע הטורקי וסגנית האלופה, וללא ספק אחד הכוחות העולים בכדורסל הטורקי בשנים האחרונות. כוכבי הקבוצה הם האמריקאים ארווין דאדלי ומייקל רייט, ששיחקו בעבר בישראל, ביחד עם רודריק בלקני, שהגיע מאולימפיאקוס, סרקן ארדוגאן, שהגיע מפילזן, והרכז אסיק טורקו. את הקבוצה מאמן סנטר ארצ'ומנט הטורקי.

במשחק נוסף שיערך בבית של בני השרון תארח פנליוניוס היוונית בדרבי יווני את אריס סלוניקי, מחזיקת גביע יול"ב לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully