וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני יועמד לדין

25.11.2008 / 11:26

תובע ההתאחדות יעמיד לדין את מנג'ר מכבי ת"א בעקבות התפרצותו בדרבי. ביקורת בקבוצה על יחיאל: "הוא כבר הפסיד לנו שני משחקים"

תובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, החליט הבוקר (שלישי) להעמיד לדין את מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, באשמת התנהגות בלתי הולמת, וזאת בעקבות התנפלותו של נמני על השופט אלון יפת בסיום משחק הדרבי אמש בבלומפילד. יפת ציין את התנהגותו של נמני בדו"ח וכתב: "עם שריקת הסיום פגע איליה יברויאן בשחקן הפועל תל אביב ללא כדור. בעודי הולך להודיע לשחקן כי הוא מורחק, שם עליי אבי נמני את ידו ועצר את התקדמותי. ביקשתי ממנו להזיז את ידו, אך הוא המשיך לצעוק ולנסות להניא אותי מהחלטתי. הדיון המשמעתי בעניינו של נמני יתקיים ביום מחר (רביעי, 17:00).

יממה לאחר ההפסד הצורם בדרבי 2:0 להפועל תל אביב, התעוררו במכבי לבוקר של חילופי האשמות. מספר שחקנים, ביניהם הקשר דולי ג'ונסון והחלוץ יאניק קאמאנן, ספגו ביקורות קשות על תפקודם במשחק. את מירב החיצים ספג הבלם אבי יחיאל: "הוא כבר הפסיד לנו שני משחקים. הטעות שלו בגול הראשון היא השנייה ברציפות. בכל מקרה לא יכול להיות שבגול הראשון שני שחקנים של הפועל יעשו גול על חמישה שחקני הגנה שלנו", הוסיף אותו גורם בכיר.

בנוסף, בכיר בהנהלת הקבוצה הוסיף: "יש שחקנים בקבוצה שלא מספיק טובים בשביל להיות במכבי תל אביב, בשורה התחתונה אנחנו כנראה לא מספיק טובים, חבל, אנחנו מגיעים להזדמנויות ולא מנצלים אותן. כרגע אין מה לדבר על רכש. אין שום טעם בזה. בשביל להישאר בליגה או לשרוד במרכז הטבלה אין צורך בחיזוק, אנחנו רוצים להיות במקומות אחרים לגמרי".

שניידר דווקא מרוצה

איליה יבוריאן, שספג כרטיס אדום אמש בסיום המשחק, יורחק אוטומטית לשני משחקים כיוון שזו ההרחקה השנייה שלו העונה, והוא יחמיץ את המשחקים מול בני יהודה ובית"ר ירושלים. בשלב זה לא מתכוונים לנקוט במועדון צעדים משמעתיים כנגד החלוץ.

הבעלים אלכס שניידר ראה את המשחק, ולמרות התוצאה המאכזבת שוחח עם ראשי המועדון ואמר להם שבחלקים של המשחק הקבוצה נראתה טוב. במכבי עדין לא מתייחסים בשלב זה לסוגיית הרכש. "יש לנו ארבעה משחקים עד לחלון ההעברות, נקבל החלטות אחרי שנראה את מצבנו בתום משחקים אלה. בכל מקרה לא יהיה שינוי דרמטי בסגל השחקנים אם בכלל", אמר בכיר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully