וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון של מתקאמבקים

פיני גרשון חוזר לטירוף של היכל נוקיה נגד מלאגה ולמרות מיעוט הדקות עם שחקניו החדשים, קבוצתו אמורה לנצח. בשבע הפרש כפי שהווינר נותן? ממש לא בטוח

משחק מספר 70: מכבי תל אביב – מלאגה (7+) 1.8, 9.0, 1.8

במכבי תל אביב עשו השבוע את מה שרצו, אבל אולי קצת היססו בקיץ האחרון, כשהחליטו למנות את פיני גרשון למאמן הקבוצה במקום אפי בירנבוים, שלפחות בחמשת החודשים שהדריך את הצהובים הוא לא סיפק את הסחורה. זה התחיל עם הפסדים ביורוליג לקבוצות הבכירות, אך נמשך עם ההשפלה במלחה בסוף השבוע שעבר כשמכבי תל אביב הובכה על ידי הפועל ירושלים וספגה את הפסד הליגה הראשון שלה. כעת עם מאמן חדש על הקווים מכבי תל אביב מארחת בנוקיה את מלאגה המאיימת בניסיון להוציא מעז מתוק ובעיקר לחגוג ניצחון שייתן קצת שקט למערכת.

אז גרשון רק ביום שלישי נחת בקבוצה, אך הוא מכיר היטב את השחקנים ויודע לקראת מה הוא הולך. השחקנים הם אותם שחקנים, הקהל הוא אותו קהל וכעת צריך להחליט על מי להמר. לכן נעזר מעט בסטטיסטיקה שתכווין אותנו. תחילה על המאזן של הצהובים ביורוליג: שני ניצחונות לצד שני הפסדים עד כה בבית א'. זה התחיל עם הפסד לציבונה זאגרב במחזור הראשון 81:79, לאחר מכן הגיע ניצחון על אבלינו בו מכבי תל אביב נתנה ברוב המשחק הצגה, אך איפשרה לאיטלקים לקזז ובסופו של דבר זה הסתיים ב-83:90. במשחקה השלישי מכבי תל אביב נקלעה להארכה נגד לה מאן, אך בסופו של דבר התגברה על היריבה החלשה עם 80:82 דחוק, ובמחזור האחרון היא הושפלה באתונה נגד אולימפיאקוס עם 84:65, כשההפרש היה יכול להיות אף גבוה יותר.

ומה עם מלאגה? אם כן, הקבוצה הספרדית מחזיקה במאזן זהה לצהובים כשהיא עם שני ניצחונות ושני הפסדים. מלאגה פתחה את דרכה העונה ביורוליג עם ניצחון על לה מאן 79:84, לאחר מכן היא הפסידה לאולימפיאקוס רק ב-11 הפרש, 83:72, זה נמשך עם הפסד מאוד מפתיע לאבלינו 72:70, אך במחזור האחרון היא ניצחה את ציבונה 67:77 והחזירה לעצמה קצת שקט וביטלה את המאזן השלילי. בליגה למלאגה הולך הרבה יותר טוב והיא מצעידה את הטבלה כשהיא במקום הראשון עם מאזן של שמונה ניצחונות ושני הפסדים. במחזור האחרון היא אף הגדילה לנצח את ברצלונה 71:82.

אז מה יהיה לנו במשחק בין שתי הקבוצות. נראה שמכבי תל אביב תנצח (נו, אתם יודעים, מאמן חדש על הקווים), אך בכל מקרה מלאגה לא תתפרק ולא תפסיד ביותר משבע הפרש. לכן כדאי ללכת על הימור 2 שיניב יחס של פי 1.8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully