וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים באלופות

את הכסף האמיתי אפשר לעשות בליגת האלופות. השבוע אנחנו עם שני טורים שמורכבים ממשחקי ליגת האלופות, משחקי גביע אופ"א וגם מכבי ת"א ביורוליג

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 13.068 (10 ש"ח יניבו 131 ש"ח)

משחק מספר 2: זניט סנט פטרסבורג – יובנטוס. הנציגה הרוסית בליגת האלופות ממש מאכזבת וכל המחמאות שהגיעו לה מהשנה שעברה לא מתורגמים לתוצאות לאחר ארבעה משחקים. זניט בסך הכל ניצחה פעם אחת, אך היא עדיין יכולה להעפיל על חשבון ריאל, שמקדימה אותה בשתי נקודות. אלא שיובה דוהרת וכנראה תסיים עם תיקו. ההימור: איקס (3.3)

משחק מספר 8: ויאריאל – מנצ'סטר יונייטד. משהו במכונה של מנצ'סטר יונייטד עדיין לא מחובר בליגה, אך בצ'מפיונס החבורה של אלכס פרגוסון עומדת כמו שצריך בציפיות ומוליכה את הבית ללא הפסד. אלא שגם ויאריאל נמצאת עם מאזן זהה ממש אחריה, והיונייטד, שכבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא, עשויה לאבד את הפסגה. היא תעשה את העבודה ותנצח. ההימור: 2 (2.2)

משחק מספר 34: קלוז' – רומא. רומא של לוצ'יאנו ספאלטי חזרה לעצמה מעט בשני המחזורים האחרונים כשביום ראשון היא התפוצצה על לצ'ה עם 0:3 ענק ועוד קודם לכן היא גם גברה על לאציו 0:1. קלוז', שבשני המשחקים הראשונים בצ'מפיונס עקצה את רומא וצ'לסי, נחלשה מאז והסיכויים שלה לעלות נמוכים. ההימור: 2 (1.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 8.928 (10 ש"ח יניבו 89 ש"ח)

משחק מספר 36: בורדו – צ'לסי. הכחולים של לואיז פליפה סקולארי אמנם סיימו ב-0:0 מאכזב במחזור האחרון נגד ניוקאסל אך הם באים במטרה ברורה לסיים כראש בית שני מחזורים לסיום הסיבוב הראשון במפעל. בורדו, שכבר ניצחה פעמיים, עשתה צרות לקלוז' והשיגה שש נקודות וכעת לא מן הנמנע שהיא תסחוט נקודה. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 70: מכבי תל אביב – מלאגה (7+). מכבי תל אביב עם מאמן חדש על הקווים, אבל מה זה אומר? בדרך כלל מאמן חדש מביא הרבה מזל לקבוצה החדשה שלו ומאוד יכול להיות שזה גם יקרה בחמישי בנוקיה, אך צריך לזכור שסגל השחקנים שלה עדיין לא טוב. אנו מאמינים שמכבי תל אביב תחגוג ניצחון ביתי חשוב עם פיני גרשון, אך זה לא יהיה ביותר מ-7. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 81: סמפדוריה – שטוטגרט. סמפדוריה שיחקה עד כה משחק אחד בגביע אופ"א וניצחה בחוץ את פרטיזן בלגרד 1:2. שטוטגרט לעומתה כבר שמטה נקודות, אך זה לא יפריע לה כנראה לעלות לשלב הבא, אלא אם היא תעשה בושות עד הסיום. היא הפסידה 2:0 לסביליה אך במשחקה האחרון היא ניצחה 0:2 את פרטיזן. אנחנו הולכים על ניצחון של המארחת. ההימור: 1 (1.6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully