וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "בשביל רגעים כאלה כיף להיות מאמן"

מאמן הפועל תל אביב רמז על דרך חדשה אחרי הניצחון בדרבי, וציין את יכולתו של נאתכו. אבי נמני התפרץ כלפי אלון יפת בסיום

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אלי גוטמן חיכה כל כך הרבה זמן לרגע הזה. סוף סוף הכל התחבר ביחד - הפועל תל אביב ניצחה 0:2 בדרבי, הקבוצה שלו נראתה מחוברת מתמיד, והאוהדים הפכו למעשה לאוהדים שלו. ,בדיוק בשביל רגעים כאלה כיף להיות מאמן כדורגל", אמר גוטמן הנרגש בסיום המשחק והסביר: "כיף שיש כזה קהל שדוחף, כיף שיש בחורים שנותנים את הנשמה על המגרש. הפסדנו במשחק מגעיל בסכנין, והיום זה הפיצוי לקהל הנפלא שלנו".

גוטמן ציין במיוחד את ביבראס נאתכו, שנפצע בסיום המשחק: "יכול להיות שיש לו קרע בשריר התאומים, אבל בזמן המשחק שאלתי אותו אם כואב לו והוא אמר לי שהוא לא מרגיש כלום". על מהראן לאלה אמר גוטמן: "בשבוע שעבר לקחו לו את הגול שהיה אמור להיות הראשון שלו. אמרתי לו לאורך כל השבוע שכנראה שזה מלמעלה ואת הגול הראשון הוא ייתן בדרבי".

מאמנה של הפועל תל אביב ניצל את המעמד כדי לפרגן לעצמו על החלטות מקצועיות שביצע במשחק: "הרבה אוהדים שלחו לי לפני המשחק מסרונים שאם אני שם את דה סילבה כמגן ימני, כנראה שאני יודע מה אני עושה. אני חושב שזה הוכיח את עצמו. מה שחשוב זה שניצחנו. ניצחנו את מכבי, את בית"ר, עשינו תיקו עם חיפה ונתניה ואת הנקודות שלנו הפסדנו בסכנין. לאיזור הזה אני מכוון. אנחנו חייבים לשמור על יציבות".

מהראן לאלה עצמו אמר בסיום המשחק: "אני מאוד שמח ששער הבכורה שלי הוא נגד מכבי. נתנו משחק טוב, ואני מודה לקהל ולכל הקבוצה. הקהל שלנו מדהים ותומך בנו מהתחלה ועד הסוף".

יגאל אנטבי: "היו ציפיות שמכבי ינצחו. אנחנו לא דיברנו, עבדנו קשה, באנו נחושים ואני שמח על הניצחון. מכבי נלחמה, אבל הגול הראשון נתן לנו את הביטחון וזה מה שעשה את השינוי. זו תחושה כיפית לנצח בשביל האוהדים".

"יחיאל הפסיד לנו כבר שני משחקים"

אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, התפרץ בסיום המשחק בברוטאליות כלפי השופט אלון יפת, שיציין את המקרה בדוח השיפוט. בנוסף יציין יפת גם את הרחקתו של איליה יבוריאן, שחבט בשחקן הפועל תל אביב אלין טופוזאקוב לאחר השריקה.

על התנהגותו של נמני הזאת אמר בסיום המשחק בכיר באיגוד השופטים: "אנחנו נראה את דו"ח השופט ולפי זה נתייחס. כמובן שניתן על זה את הדעת, זה לא ראוי לכל הדעות. אלון יפת הוא שופט בינלאומי ומנוסה, אין לי ספק שהוא יציין את זה בדו"ח שלו, ואם המקרה הזה אכן יופיע, בהחלט ייתכן שנמני יועמד לדין".

נמני הסכים להתראיין לטלוויזיה בסיום המשחק, אבל מיד התחרט. "יש אכזבה בעיקר מהקהל שדחף אותנו בצורה יוצאת מן הכלל", אמר נמני לפני שנשאל שאלה קשה יותר, לגבי ההתעסקות בו שיכולה להשפיע לרעה על מצבה של הקבוצה. נמני השיב כי מדובר בשאלה לא עניינית, ונטש את הראיון.

מאוחר יותר, המנג'ר התראיין לשאר כלי התקשורת ואמר: "צריך לקחת מהמשחק הזה את הדברים הטובים, הגענו ללא מעט הזדמנויות, לצערי פספסנו, והיו לנו גם מספר בעיות בהגנה - נפתור אותן. בחלק מהמשחק הייתי מרוצה מאיך שהשחקנים שלי נראו על הדשא ובחלק לא. הבעיה שלנו היא ספיגת שערים בניגוד למהלך המשחק, אנחנו מפספסים ופתאום בגלל חוסר תשומת לב סופגים, וזה קרה היום פעמיים. גם אחרי השער הראשון הגענו לשתי הזדמנויות מצויינות, ובהתקפה אחרי קיבלנו גול שני. לא קל לחזור אחרי דבר כזה".

נמני התייחס לעימות של יבוריאן עם אלין טופוזאקוב מהפועל תל אביב בסיום המשחק: "אני לא ידעתי שהוא הורחק, השופט לא אמר לנו כלום. נראה את הוידאו ונגיב בהתאם". נמני הוסיף: "אני מעדיף שלא לדבר עם שחקנים אחרי המשחקים, אבל אנחנו מנסים לעודד ולהמשיך הלאה. אין הרבה ברירות ואנחנו צריכים להסתכל קדימה". המנג'ר ביקש שלא להתייחס לדברי גורם באיגוד השופטים, שרמז כי אולי הוא יועמד לדין. נמני התבקש להתייחס למיקומה של מכבי תל אביב בתום הסיבוב הראשון ואמר: "נעשה את הסיכומים בסוף, כמובן שאנחנו רוצים להיות במקום אחר במאי".

בכיר בהנהלת מכבי תל אביב אמר בסיום: "אנחנו קבוצה של פראיירים, ואנחנו לא מסוגלים לתת גול. בשורה התחתונה אנחנו כנראה לא מספיק טובים. אנחנו מגיעים להזדמנויות ולא מבקיעים".

בהנהלה הביעו הערב אכזבה קשה מתפקודו של הבלם, אבי יחיאל: "הוא הפסיד לנו כבר שני משחקים. לא יכול להיות שבגול הראשון שני שחקני התקפה של הפועל עושים לנו שער מול חמישה שחקני הגנה, שלא לדבר על הטעות בגול השני. במצב הנוכחי, אין שום טעם לחזק את הקבוצה. כדי להיות באמצע הטבלה או להישאר בליגה, לא צריך להביא עוד שחקני רכש. למרבה הצער והאכזבה, אנחנו כנראה פשוט לא מספיק טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully