וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל/גלבוע גברה על הפועל חולון 89:103

גוני יזרעאלי חזר לאולם הפחים והוביל את הפועל גלבוע/גליל לניצחון מרשים 89:103 על הפועל חולון. הקבוצה של קטש התבססה בצמרת

הפועל גלבוע/גליל גברה הערב (שני) על הפועל חולון 89:103 באולם הפחים במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגת העל. הסגל העמוק והמוכשר שבנה עודד קטש בקבוצה מהצפון מתחבר בשבועות האחרונים בצורה נהדרת, ואחרי חמישה מחזורים היא צמודה למכבי תל אביב והפועל ירושלים בצמרת עם מאזן מרשים של ארבעה ניצחונות. חולון, שנראתה כמו קבוצת צמרת בפתיחת העונה, תיאלץ להנמיך את הציפיות בעיקר בגלל התצוגה ההגנתית הגרועה שלה במחצית השניה.

גלבוע/גליל נהנתה ממשחק מצוין של גוני יזרעאלי, שפגש לראשונה את הקבוצה במדיה זכה באליפות בעונה שעברה, וקיבלה תפוקה נאה גם מארון ניקסון שסוף סוף חזר לעצמו, בנוסף למנה הקבועה מבריאן רוברטס ובריאן רנדל היעילים. עד אמצע הרבע השלישי התנהל משחק צמוד, אבל אז באה הבריחה של האורחים, שניצלו הגנה חדירה של חולון כדי לפתוח פער דו ספרתי. חולון סבלה מיום רע של הישראלים שלה, ויחד עם היכולת הבינונית של בריאן טולברט ודרון וושינגטון לא היה לה מה למכור מול הסילונים של קטש.

במחזור הבא תצא חולון למלחה, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות. ביום שלישי תחל מכירת הכרטיסים למשחק נגד גיא גודס ושחקניו. את הכרטיסים יהיה ניתן לקנות בקופות אולם הפחים, בין השעות 18:30 ל-20:30, במחיר 70 שקלים.

מהלך המשחק

חולון עלתה עם החמישייה הקבועה שלה שכוללת את ליאור ליפשיץ, לואיס פלורס, דרון וושינגטון, קרטיס ווית'רס וכריס ווטסון. מנגד נאלץ קטש לפתח ללא בריאן רנדל שאינו כשיר לחלוטין, ובמקומו עלה אלויסיס אנאגונה, לצידם של גוני יזרעאלי, בריאן רוברטס, ארון ניקסון ואלישי כדיר.

כהרגלה באולם הפחים, פתחה חולון בהתלהבות עצומה בעידוד הקהל המקומי הרועש, ופלורס הריץ אותה ליתרון מוקדם של 2:9. האורחים מהגלבוע בלמו את התנופה כשרוברטס הקטין ל-7:10 בלבד, אבל אז הגיע גל נוסף של האלופה בהנהגת ליפשיץ שהקפיץ את היתרון ל-7:15. התעוררות של ניקסון דאגה לשמור את גלבוע/גליל בתמונה, ובסיום הרבע הראשון הוליכה חולון 19:23.

האדומים המשיכו במומנטום בפתיחת הרבע השני, ואסיסט נהדר של גל מקל מצא את לוקאס טישר שהטביע בקלות וקבע שוויון 23:23. רנדל, שקם אף הוא מהספסל, השלים את המהפך והעלה את גלבוע/גליל ל-23:25. דני פרנקו שלף את בריאן טולברט מהספסל, וההתקפה החולונית התחברה מחדש ונטלה את השליטה במשחק. יהוא אורלנד הפגיז שלשה חשובה, ודאנק קל במתפרצת של ווטסון קבע 34:42 לחולון. אבל האורחים שבו וחזרו למשחק עם רוברטס ורנדל המצוינים, ובירידה למחצית הוליכה חולון רק 41:43.

בדקות הראשונות של הרבע השלישי החלה גלבוע/גליל להפגיז מבחוץ ואיימה לברוח לחולון, שמצידה הצליחה לרוץ מספיק כדי לשמור על נדנדת היתרון. ווית'רס עשה את העבודה מתחת לסלים למקומיים, אבל בסיום הרבע הנהיג יזרעאלי ריצה נהדרת של האדומים, שהמשיכו להמטיר שלשות, ונעזרו בעבירה טכנית משמעותית שהודבקה לווטסון כדי לרוץ ליתרון של 66:77 בסיום הרבע.

יזרעאלי המשיך בהצגה הפרטית שלו ברבע הרביעי ומנע כל ניסיון קאמבק של חולון. ניקסון עזר לו עם שלשת מומנטום גדולה שקבעה 73:87 והוציאה למקומיים את האוויר, ועד הסיום הפער נשמר עד לניצחון של גלבוע/גליל 89:103.

קלעו לגלבוע/גליל: ארון ניקסון 23, גוני יזרעאלי 22 (5 מ-5 לשלוש, 6 אסיסטים, 4 חטיפות), בריאן רוברטס 21 (6 אסיסטים), בריאן רנדל 15 (9 ריבאונדים), אלישי כדיר 6, אבישי גורדון 5, גל מקל ולוקאס טישר 4 כל אחד, אלוסיוס אנאגוניה 3.

קלעו לחולון: קרטיס ווית'רס ולואיס פלורס (5 אסיסטים) 17, כריס ווטסון 16, דרון וושינגטון ואורי קוקיה (6 ריבאונדים)10 כל אחד, יהוא אורלנד וליאור ליפשיץ 7 כל אחד, ליאור שגב 4, בריאן טולברט 1.

קטש: "השנה אני נהנה בטירוף מאימון"

עודד קטש המאושר אמר בסיום: "השנה אני נהנה בטירוף מהאימון, זה קורה פעם בכמה שנים למאמן, וזה בכלל לא משנה איך תסתיים העונה, יש כאן חבר'ה מדהימים וטוב לי". לגבי המשחק עצמו אמר קטש: "אני מופתע מהסקור הגבוה, אולי הסיבה היא שיש פה שחקנים שמכירים את הסלים. עשינו את ההתאמות ברבע השלישי, השתמשנו במסירה הנוספת כדי להתגבר על האתלטיות שלהם ועשינו את העבודה. גוני היה מצוין, זה בא קצת על חשבון גל מקל, אבל זה חלק מקבוצה. שיחקנו כדורסל חיובי, אני חושב שהיה משחק טוב, עכשיו יש לנו משחק חוץ מאוד קשה בראשון ואחר כך את ירושלים בבית, אז זה רק הולך להיות יותר קשה".

גיבור הערב, גוני יזרעאלי, לא ייחס חשיבות למפגש מול האקסית כגורם למוטיבציה המוגברת שלו: "הלך לי לא רע בקליעות היום, אני שמח שזה עזר לקבוצה לנצח, לא היה משהו מיוחד במשחק מול חולון. היו קצת קללות פה ושם מהקהל, אבל אני תמיד אוהב את הקהל פה, הוא עזר לי הרבה כשהייתי פצוע בעונה שעברה, והם תמיד יהיה המשפחה שלי".

דני פרנקו היה קצת פחות מחויך לאחר המשחק: "קודם כל, גם לא התאמנו טוב לאורך השבוע. הכנו פתרונות לפיק אנד רול, אבל ראיתם שדברים לא עבדו וזה אנדרסטייטמנט. אלה בדיוק אותם ימים שצריך ללמוד מהם, ולדאוג שזה שלא יקרה עוד פעם. יש לנו הרבה עבודה. כל הכבוד לקהל שנשאר פה ועדיין תומך בקבוצה גם כשהפסדנו במשחק לא טוב. נישאר עם הראש למעלה. מחכה לנו משחק קשה ביום ראשון, ונפיק את הלקחים, נצא מהמשחק מחוזקים וניראה טוב יותר. צריך לתת קרדיט לגליל על רבע של 36 נקודות, אבל הרבה מאוד הגיע בגלל בעיות שלנו בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully