וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הוא אדום: לאלה הוא אכבר

חלוצה של הפועל תל אביב בישל ליבואה (58) וכבש (66) בניצחון 0:2 על מכבי בדרבי. אצל הצהובים, הזעזוע עדיין לא עובד

למזלו של אבי נמני, פיני גרשון נוחת בישראל מחר (שלישי) ויביא איתו את ההצגה החדשה של העיר תל אביב. כל זה מוריד מאור הזרקורים את הפסטיבל האישי שלו, זה שהתחיל בקול תרועה עם ניצחון על הפועל פתח תקוה, והמשיך עם המציאות שאליה הורגלו אוהדי מכבי תל אביב העונה - קבוצה אפורה שמאבדת יתרון של שני שערים לקבוצה כמו אשדוד, ובטח שמפסידה במשחק החשוב מכולם, הדרבי התל אביבי.

מבחינתה של הפועל תל אביב שניצחה 0:2, אולי זו תחילתה של דרך חדשה - ואין כמו סיומו של הסיבוב הראשון כדי לציין אותה. החבורה של אלי גוטמן נראית מגובשת יותר, סמואל יבואה הפך לסקורר אמיתי והבשורה החשובה ביותר של המשחק - מהראן לאלה, שהפך לגיבור המשחק עם השער השני בדקה ה-66 והבישול לשער הראשון של יבואה בדקה ה-58.

אין בשורות חדשות לאוהדי מכבי תל אביב, ונראה שחלקם הגדול ידע את זה עוד לפני המשחק. למעשה כבר בחודש שעבר, כשאבי נמני לקח את האחריות על הקבוצה ואותת כבר אז שהוא לא עושה את זה בלב שלם. נכון שהצהובים הצליחו לייצר הזדמנויות במחצית הראשונה, ולתרום לקצב המשובח של המשחק בזמן הזה, אבל לא יתכן שהם יאפשרו ליריבתם לצאת להתקפות מתפרצות פעם אחר פעם, באופן מגמתי, ולהפסיד את המשחק בצורה הזאת. ומה עם הכוכבים? גיז'רמו ישראלביץ היה כבוי, מאור בוזגלו לא הצליח להרים כדורים ואיליה יבוריאן, המנוסה במשחקי דרבי, לא הגיע לשום מצב.

אצל הפועל תל אביב, אפשר לרשום לזכותו של אלי גוטמן ניהול משחק מופתי, עם חילופים נכונים והמתנה לטעויות של היריבה. מכבי תל אביב השיגה הרבה יותר קרנות, בגדול גם היו לה יותר הזדמנויות בתחילת המשחק - אלא שבסופו של דבר, השחקנים שלה השתוללו עם הכדור, בעוד שנאתכו, ורמוט וטלקיסקי שנכנס כמחליף המתינו בסבלנות ועשו את העבודה בדיוק כמו שצריך במשחקים מהסוג הזה. הפועל תל אביב היתה מנוסה יותר, מוכשרת יותר ופשוט טובה יותר.

אם לא מספיקות הצרות של מכבי תל אביב, הרי שאבי נמני, מרקו בלבול ואיליה יבוריאן שפכו עוד גאלון של שמן למדורה אחרי שריקות הסיום. מנג'ר מכבי תל אביב התפרץ כלפי השופט אלון יפת, המאמן אפילו נגע בו והחלוץ קיבל כרטיס אדום בגלל שהתחיל בקטטה - אכן, צרות באות בצרורות.

מחצית ראשונה

דקה 13 - בעיטה רצינית ראשונה לכיוון השער. משה מישאלוב קיבל כדור במצב נוח במרחק של 25 מטרים מהשער, ובעט מעל למשקוף.

דקה 14 - הזדמנות גדולה להפועל, שיצאה למתפרצת. לאלה רץ מימין ושלח מסירת רוחב ליבואה, שהמשיך לכיוון השער. הכדור שרק סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 17 - מאור בוזגלו פרץ לרחבה מצד שמאל ומסר עם הרגל החלשה לקאמנאן, שבעט ממצב לא נוח מעל למשקוף.

דקה 18 - דאבל פס בין יבוריאן וישראלביץ' השאיר את הראשון במצב בעיטה מ-20 מטרים לשער. יבוריאן סובב מעל לשער.

דקה 31 - עוד הזדמנות גדולה להפועל. כדור חופשי מצד שמאל הגיע למרכז הרחבה, נאתכו נגח מקרוב ויבריץ' הדף קדימה. שוערה של מכבי תל אביב שמט גם את הריבאונד, אבל ההגנה שלו הצילה אותו משער.

דקה 37 - ביברס נאתכו הכניס כדור נפלא לגילי ורמוט, שפרץ לרחבה ובעט בין שלושה שחקני הגנה לכיוון השער, הכדור עבר ליד הקורה בדרך החוצה.

דקה 40 - טעות קשה של וואליד באדיר, שניסה להרחיק עם הראש, אבל נגח לכיוון השער שלו. מאור בוזגלו השתלט על הכדור ונגח משני מטרים למשקוף.

מחצית שניה

דקה 52 - מישאלוב הצליח לעבור את טופוזאקוב ולהיכנס לרחבה כדי לשחרר בעיטה חזקה, אניימה הדף מצוין לקרן.

דקה 59 - שער! מאור בוזגלו איבד כדור ושלח את הפועל למתפרצת. לאלה רץ מצד שמאל ושלח מסירת רוחב לסמואל יבואה, שנגח פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 66 - שער! מאור בוזגלו החמיץ כדור מקרוב, והפועל תל אביב יצאה למתפרצת מצד ימין. טלקיסקי הרים כדור למרכז הרחבה, מהראן לאלה חיכה שם בחופשיות והמשיך פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 90 - איליה יבוריאן מורחק על ידי אלון יפת אחרי שריקת הסיום בגלל מעורבות בקטטה.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, אביחי ידין (דימיטאר טלקיסקי, 58), ביברס נאתכו, גיל ורמוט (ערן זהבי, 80), מהראן לאלה (בן לוז, 68), סמואל יבואה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, שירן ייני, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון (עמנואל מאיוקה, 84), גיז'רמו ישראלביץ' (ג'ונתן אסוס, 75), מאור בוזגלו, יאניק קאמאנן (רודי חדד, 63), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully