וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס מונה לקפטן ארסנל

כצפוי, העביר ארסן ונגר את סרט הקפטן מויליאם גאלאס, אך הודיע שיחזירו לסגל למשחק מול דינמו קייב. המנג'ר: "לא חייב להסביר"

ססק פברגאס מונה לקפטן ארסנל במקומו של ויליאם גאלאס, כך הודיע היום (שני) כצפוי מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר. כזכור, גאלאס תקף בפומבי את חבריו הצעירים לקבוצה, אותם כינה: "לא אמיצים". כמו כן חשף מערכת יחסים עכורה מאוד בחדר ההלבשה, ותגרה בין תיאו וולקוט לרובין ואן פרסי במחצית המשחק מול טוטנהאם (4:4) לפני מספר שבועות.

ונגר כעס מאוד על ההתבטאויות של הקפטן שלו, וניפה אותו מהסגל למשחק בשבת האחרונה מול מנצ'סטר סיטי (3:0). היום, הודיע ונגר כצפוי על מינויו של קפטן חדש לתותחנים. עוד קודם לכן פורסם שונגר מצפה להתנצלות מצידו של גאלאס.

ונגר הודיע במסיבת עיתונאים כי גאלאס ישחק במשחק ליגת האלופות מול דינמו קייב, אך לא ישמש כקפטן. המנג'ר הצרפתי התייחס באריכות לנושא וענה לשאלות העיתונאים: "ויליאם הוא שחקן שאני מעריך, הוא שימש כקפטן בתקופה קשה מאוד מבחינה תקשורתית, ועמד בלחץ התקשורת".

"אני לא חייב להסביר את ההחלטה שלי", אמר ונגר. "כשלא מנצחים, יש תסכול, אבל גם ברגעים כאלה לא הכל אבוד. יש לנו אמונה שלמה ביכולות שלנו, והזדמנות להראות שאכפת לנו מהמועדון. אנחנו מאמינים בחוזק שלנו, ומאמינים שנעפיל מחר לשמינית גמר ליגת האלופות".

בנושא הקפטן החדש אמר ונגר: "אני מאמין שקפטן הוא הדובר של המועדון ואחד ממנהיגי הקבוצה. אני לא מאמין ששחקן אחד צריך לפתור את כל הבעיות בחדר ההלבשה. לקבוצה מצליחה יש מנהיגות משותפת, ופברגאס הוא אחד המנהיגים שלנו, אבל לא היחיד".

אגב, בצרפת ובאנגליה פורסם היום כי פאריס סן ז'רמן תנסה לצרף את הבלם בחודש ינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully