וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברסון: "אפילו אבנים לים לא יכולנו לזרוק הלילה"

דטרויט הושפלה בביתה מול מינסוטה, אייברסון ממשיך לאכזב, והמאמן קארי יודע: "ההתקפה הרעה גורמת לנו להיראות גרוע גם בהגנה"

הפיסטונס ספגו את ההשפלה הגדולה של הלילה (שני), כשהובסו בבית מול מינסוטה 106:80. מאמן דטרויט מייקל קארי אומנם יודע שככה זה בליגה, ו"זה מה שקורה ב-NBA כשנותנים לקבוצה שמולך לצבור ביטחון", אבל בכל זאת הצהיר בפני השחקנים שהוא מתכנן להם למחר אימון ארוך מהרגיל.

"האנרגיות שלנו היו מאוד נמוכות כבר מהפתיחה", יודע קארי, שהצהיר כבר לפני כמה ימים שהקבוצה שלו איבדה את האינטנסיביות ההגנתית שאפיינה אותה בשנים האחרונות, "אפילו הספסל שלנו לא הצליח לעורר אותנו".

זה לא כל כך נורא להפסיד בבית, אבל כשזה קורה מול קבוצה שלא ניצחה בחוץ העונה, זה כבר מביך. "היו לנו כבר משחקים גרועים עם אחוזי קליעה נמוכים", אמר אייברסון, שרק לפני כמה ימים אמר שהוא מתכנן לשחק עוד שש עונות, אבל הלילה קלע רק 9 נקודות באחוזים מחרידים והעלה פקפוקים לגבי התועלת של הטרייד שלו, "חבל שזה קרה מול קבוצה שניצחה העונה בקושי שני משחקים. חוץ מטיישון ומקסיאל, אף אחד מאיתנו לא יכול היה אפילו להשליך אבנים לים".

הבשורות המעודדות לאוהדי דטרויט הגיעו מהסוכן של אנטוניו מקדייס, שאישר כי השחקן יחזור לפיסטונס ב-3 בדצמבר, אבל הבעיה קצת יותר מורכבת. ריפ המילטון סיפר לפני המשחק כי "אני שמח שחזרנו לשחק בבית כי אנחנו חייבים לעבוד על האמון. כרגע אנחנו לא בוטחים אחד בשני". זה לא עזר. גם קארי לא מסתיר את דאגתו מהמצב. "הבעיה שלנו כרגע היא שההחטאות שלנו בהתקפה גורמות לנו לשחק רע גם בהגנה", אמר קארי, "כמאמן הראשי, אני מרגיש אחריות". קדימה, לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully