וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "בהחלט יש לנו מה למכור"

24.11.2008 / 11:58

מאמן בני השרון אופטימי לקראת פתיחת משחקי הקבוצה ביורוקאפ, מול אנקרה. טפירו: "מקווה שאנו מתחילים מסורת של הצלחות באירופה"

בני השרון תפתח מחר (שלישי) את הופעותיה במפעל היורוקאפ של פיב"א, במפגש עם טלקום אנקרה הטורקית (19:00, מטרווסט). לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים שלפי התכנון היתה אמורה להיות משותפת, אך הטורקים ינחתו רק אחר הצהרים. "יש התרגשות", אמר המאמן אריאל בית הלחמי, "אנחנו משתתפים באחד המפעלים הרציניים באירופה. אני רואה בזה אתגר עצום".

לגבי הסיכויים של קבוצתו הוסיף בית הלחמי: "יש לנו שחקנים מנוסים, ובהחלט יש לנו מה למכור. אני סומך על כולם, נשחק בלי רגשי נחיתות ונקווה שנעמוד בכבוד במשימה". הקפטן מאיר טפירו הוסיף: "בשנים האחרונות אנחנו מנסים לייצר מסורת ואני שמח שיש המשכיות, זה חשוב. זו תהיה חוויה לשחק נגד שחקנים מהדרג הראשון באירופה. אני מקווה שאנחנו מתחילים מסורת של הצלחות באירופה".

היו"ר אלדד אקוניס ציין: "זה ציון דרך להשתתף ביורוקאפ, לא חשבנו לוותר על הזכות הזו לרגע. המטרה היא לייצג בכבוד את המדינה בתור הנציגים היחידים במפעל. בנינו סגל עמוק כדי לנצח. יש לנו יריבות ברמה של יורוליג, והמטרה היא לשמור קודם כל על הבית". לקראת המשחק הוסיפה בני השרון עוד 800 מושבים לקהל, וכדי למלא את אותם מקומות תמכור הקבוצה כרטיסים בעשרה שקלים.

אנקרה טרם הפסידה בליגה הטורקית, ומגיעה לאחר שגברה ביום שבת האחרון על בשיקטש. הפנים המוכרות בשורות הטורקים הם של ארווין דאדלי, שחקנה לשעבר של מכבי ראשון לציון, מייקל רייט, שחקנה לשעבר של הפועל תל אביב ורודריק בלקני המנוסה. אנקרה מחזיקה בסגל שחקנים טורקים מוכשרים, כשארבעה מהם מעטרים את סגל נבחרת טורקיה, ושניים נוספים הם כוכבי הנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully