וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "חסרנו את המזג הקר בנגיעה האחרונה"

מאמן בארסה הסביר את התיקו עם חטאפה, אבל מרוצה מהלחימה: "האוהדים ראו שהשחקנים עובדים קשה". מסי בספק לספורטינג

באופן מסורתי חודש נובמבר הוא חודש איום עבור ברצלונה, אבל העונה זה היה חודש מרשים ופורה עבורה. הקטאלונים מוליכים את הליגה הספרדית וניפקו הצגות שובות עין גם בליגת האלופות. עד שהגיע חטאפה הצנועה, פרבר של הבירה מדריד, והוציאה אמש (ראשון) 1:1 בקאמפ נואו. פתאום המכונה של פפ גווארדיולה נעצרה לרגע.

"אולי פספסנו בנגיעה האחרונה, אבל שלטנו במשחק, במיוחד במחצית השנייה", אמר גווארדיולה בסיום, "אני רוצה להודות לאוהדים שמחאו לנו כפיים בסיום. אי אפשר לרמות את האוהדים, וביום שבו לא נשחק טוב הם לא ימחאו לנו כפיים. הם ראו שהשחקנים עובדים קשה. אולי מיהרנו מדי בדקות הסיום, וחסרנו את המזג הקר במסירה או הבעיטה האחרונה".

העדרותו של ליאונל מסי בטח לא תרמה לבארסה, והארגנטינאי בספק למשחק ליגת האלופות ביום רביעי נגד ספורטינג ליסבון. "הוא שחקן מפתח עבורנו, אבל יש לנו אחרים", התייחס גווארדיולה למפגש. בארסה כבר הבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר, והיא רק רוצה להבטיח את המקום הראשון בבית.

גווארדיולה התייחס ליכולתו של בוז'אן קרקיץ', שלא ממש נוצץ לאחרונה. "הוא חלוץ מרכזי, וזה שהוא שיחק בעמדה שונה, באגף ימין, קצת פגע בו. אבל הוא תמיד תורם, ואנו צריכים לגרום לו להראות את יכולותיו. מחר אראה אם מצב רוחו ירוד, איני חושב שהוא כזה, ואם כן יהיה, נעודד אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully