וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ניצחון לחיפה במשחק הפתיחה

ריל האוסינג הגיעה למודיעין וניצחה את דאנסינג קאמל 14:24, במשחק שהוציא לדרך את העונה השניה של ליגת קראפט בפוטבול

זו הייתה פתיחה של עונה חדשה, עיר חדשה ואצטדיון חדש, אבל בשבת בערב, במשחק הפתיחה של ליגת ה-IFL על שם משפחת קראפט, נדמה היה שהתוצאה לפחות ישנה. חיפה "ריל האוסינג" אנדרוגס, ממשיכים בעקביות עם אותה יכולת שנתגלתה באמצע עונה שעברה, דהרו למודיעין, שידרו עסקים כרגיל והותירו את מודיעין "דאנסינג קאמל" פיונירס 14:24.

במאמץ קבוצתי ושני טאצ'דאונס קצרים של ליאור סובוטניק, האנדרדוגס עשו את מה שהיו מחויבים אליו כדי לנצח בקרב עיקש ופיזי. הקוורטרבק הטרי של חיפה איתי אשכנזי המשיך ביישום של ההתקפה זורמת ומשחק הריצה הניב מעל 100 יארד. ההגנה החייתית, שדורגה ראשונה בעונה שעברה, חזרה למגרש והשתלטה על 4 איבודי כדור אל מודיעין, מהפתיחה עד לסיום. הפיונירס גילו מספר נקודות חיוביות למרות ההפסד. הקבוצה, ששיחקה בשנה שעברה בשרון, עברה מהפך עצום במהלך הפגרה, החליפה את מרבית הסגל וגם את העיר המאמצת. במשחק השני שלהם יחד נראה היה שהשחקנים מתחילים לעבוד כיחידה אחת מגובשת וחזקה, ההגנה מציגה אופי קשוח ולוחמני וממש ניתן להרגיש שרק בעוד שנייה ההתקפה תעבור לקצב משחק מלא. "דאנסינג קאמל" מודיעין יכולים בהחלט למצוא נחמה בהפסד ששתי הבקעות חיפאיות הגיעו כתוצאה מהחלטות שגויות שלהם. המשחק היה יכול להסתיים לכאן או לכאן אלמלא עובדה זו, וזהו רק עניין של זמן עד שהתוצאות ישקפו את המאמץ.

קרוב למאה איש הגיעו למשחק, כולל כמה שמות מוכרים וביניהם גם אלכס ווינרב, סגן ראש העיר של מודיעין. אחרי שהרחיקו את הכדור בדרייב הראשון, האנדרדוגס עלו על הלוח במהלך הראשון של הפיונירס כשתפסו פאמבל של הק"ב באנדזון בעקבות לחץ כבד מהגנת החיפאים. עידן מאור, שנבחר בעונה שעברה לליינבקר הטוב בליגה, תפס את הכדור והעלה את חיפה ליתרון מהיר של 0:6, עם נקודות ראשונות בעונה. חיפה הגדילה את הפער ל-0:12 עם זינוק מהיר של סובוטניק לטאצ'דאון, לא לפני ששמואל אוניל, הרץ המוביל של הפיונירס, פרץ בריצה מושלמת דרך החור ל-22 יארד והפך את המשחק לפער של טאצ'דאון יחיד במחצית, לאחר שקיבל כדור מושלם מאורי שיף הקוורטרבק.

בחלקים הפחות טובים של המשחק, חיפה מצאה את עצמה מאבדת יארדים לחינם עם עבירות שעלו לה ב-75 יארדים עד למחצית ובסך הכל 125 יארדים לאורך המשחק. חיפה, שנוהגת לשחק באופן מהוקצע וממושמע, חייבת להתנקות מטעויות טפשיות שכאלה. בתחילת הרבע השלישי, עוד דרייב של מודיעין הסתיים בגלל פאמבל והאנדרדוגס ניצלו כל מה שהם יכולים בדרייב הבא, כשאשכנזי מצא את עומר קדמי בפינת האנדזון עם טיל מונחה ל-14 יארד, והגדיל את פער הנקודות ל-6:18 לקראת הרגע האחרון.

המארחים היו חסרי ישע כנגד הריצה, וחיפה השיגה יארדים חשובים עם ריצות קשות של הצמד סובוטניק ויגאל שניידר שדאגו לאכול את השעון ולקדם את הקבוצה בכל מהלך ומהלך. זוג הרצים פרץ לשלושה ניסיונות ראשונים לפני שסובוטניק נעץ את המסמר האחרון עם טאצ'דאון נוסף. האירוע המרכזי של המשחק נרשם באמצע הרבע הרביעי. גבי עזריאלוב, ליינמן במשקל 170 ק"ג, הדגים זריזות בלתי צפויה, הצליח לחטוף את הכדור מהידיים של שיף ורץ עד לקו ה-3 מבלי שיצליחו לעצור אותו. נראה היה כאילו הענק העדין יצליח להרעיד את האצטדיון ולהלהיב את הקהל בטאצ'דאון נוסף, אלמלא צבא הפיונירס שעט עליו והכניע אותו לפני הקו.

מודיעין הצליחו להבקיע טא'צדאון מיד לאחר מכן, השלימו המרה לשתי נקודות וצמצמו את הפער ל-10 נקודות בלבד. נדמה היה שרוחות התקווה נושבות באצטדיון, ביחוד כאשר הפיונירס הצליחו להשתלט על בעיטה קצרה וקאמבק מדהים נראה בדרך. אבל חיפה למדה לא להתפתות ודאגה להריץ את השעון עד כמה שניתן, כדי לצאת עם ניצחון מוצדק.

ליגת ה-IFL על שם קראפט חוזרת לפעילות ביום שישי הבא בכפר הבפטיסטים, פ"ת. "מייקס פלייס" תל אביב מארחת את מחזיקי התואר – ירושלים "ביג בלו טראוול" ליונס, במשחק הראשון לעונה של שתי הקבוצות. ניתן לקנות כרטיסים בכניסה או בקניה מוקדמת דרך האינטרנט. לפרטים נוספים בקרו באתר הליגה (לינק מצורף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully