וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: הגברים פורחים, הילדים בורחים

בוקה ג'וניורס עלתה לפסגה אחרי ניצחון 1:2 על סן מרטין, בעוד טיגרה וסן לורנצו הפסידו והכניסו את לאנוס לתמונת האליפות. אוהד קולון נרצח

המחזור ה-16 בליגה המרתקת של ארגנטינה נערך בסוף השבוע האחרון, כשמי שהפעם עולה למקום הראשון היא בוקה ג'וניורס, שניצלה הפסדים של יריבותיה לצמרת טיגרה וסן לורנצו. בוקה גברה 1:2 על סן מרטין, סן לורנצו קיבלה מכה חזקה לשק התקוות שלה כשנוצחה בבית על ידי לאנוס 3:1, וטיגרה הפסידה 3:1 לאסטודיאנטס. שלושה מחזורים בלבד נותרו לסיום טורניר האפרטורה המותח וכעת, אחרי הניצחון של לאנוס והזינוק שלה כלפי מעלה, גם היא נמצאת במירוץ הצמוד. ארבע נקודות בלבד מפרידות בין ארבעת המקומות הראשונים, ולא תהיה ברירה - נמשיך לעקוב.

סן מרטין - בוקה ג'וניורס 2:1

בוקה התחילה את סוף השבוע בפיגור נקודה, אבל ניצחון החוץ העניק לה יתרון שתיים בצמרת. לוקאס ויאטרי כבש ראשון בדקה ה-36 כשדחק מקרוב, ראול סאבדרה השווה בבעיטה מרחוק בדקה ה-59, אבל שלוש דקות לאחר מכן היה לוסיאנו פיגרואה שכבש את שער הניצחון אחרי כדור חופשי ששלח ריקלמה. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים, ולמרות הלחץ בסיום על שערה של בוקה, היא בסופו של יום המנצחת הגדולה של המחזור.

אסטודיאנטס - טיגרה 1:3

רבים בארגנטינה קיוו לראות את האליפות הולכת דווקא לטיגרה הקטנה, בתקווה שהיא תצליח לעמוד בלחץ במחזורי ההכרעה. בינתיים זה לא עובד. חואן ורון כבש ראשון כבר אחרי שמונה דקות והעלה את המארחת ליתרון, ובהמשך הוסיף בישול לאיבן מורנו פביאנסי בדקה ה-28. ליאנדרו בניטז כבש את השלישי בדקה ה-89, לפני שקרלוס לונה רק צימק בנגיחה בדקה ה-90. טיגרה שנייה, ועדיין נצמאת בתמונת האליפות, אבל איבדה מומנטום.

מה יהיה עם סן לורנצו?

סן לורנצו - לאנוס 3:1

מה יהיה עם הקבוצה של מיגל אנחל רוסו? כנראה שהיא ממאנת לזכות באליפות. סנלו אירחה בנואבו גסומטרו את לאנוס, ששועטת כלפי מעלה, ונוצחה. דייגו לאגוס העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-12. רבע שעה אחר כך סלבדור ריינוסו איזן ונתן תקוות מחודשות ל'אל ציקלון', אבל חוזה סנד (32) ואדוארדו סלביו (43) גנזו אותן. סן לורנצו נותרת עם 30 נקודות, כשללאנוס יש כבר 28 במאזן. במחזור הבא מחכה לסנלו משחק קשה ביותר, הדרבי נגד היריבה המושבעת והשנואה, הורקאן. אלא שפציעתו של אוהד סן לורנצו ומותו בטרם עת על ידי אוהדים של הורקאן מותירים סימני שאלה גדולים סביב המפגש בין שתי הקבוצות בשבוע הבא, עקב האלימות הגואה במגרשי הכדורגל בארגנטינה.

קולון - גודוי קרוז 0:0

המשחק בין שתי הקבוצות הסתיים אמנם בלי שערים, אולם מה שהיה מחוצה לו היה יותר מעניין והרבה יותר עצוב. תקריות אלימות בין מחנות אוהדים של קבוצת קולון הביאו למותו של אוהד הקבוצה.

ארסנל - ניואלס אולד בויז 1:1

האורחים עלו ליתרון משער של פאבלו אגויאר אחרי חצי שעה של משחק, אלא שסבסטיאן קאררה הצליח להשוות בדקה ה-71. ניקולס ספולי מניואלס הורחק בדקה ה-65. ניואלס מדורגת חמישית עם 25 נקודות, ארסנל שמינית עם 22.

ריבר פלייט - ארחנטינוס ג'וניורס 2:1

עוד הפסד, מה זה כבר משנה לאלופת הקלאוסורה, שבכלל לא נלחמה על התואר שהשיגה בטורניר הקודם אחרי ארבע עונות שחונות. ההשפלה של המיז'יונריוס בעיצומה ואמש זה נגמר עם ההפסד השישי בליגה, כשהיא ממשיכה לאייש את המקום האחרון. דווקא ריבר היא זו שעלתה ליתרון משער של רדאמל פלקאו (16). היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-78, אז איזן חואן סאביה. בדקת הסיום של המשחק ניצח לארחנטינוס את המשחק נסטור אורטיגוזה עם שער בפנדל.

ראסינג קלאב - חימנסיה לה פלאטה 1:1
לראסינג: מקסי מוראלס (16), לחימנסיה: אריאל אגוארו (87).

רוסאריו סנטראל - אינדפנדיינטה 2:1
לרוסאריו: ג'ואל מילטון (10), לאינדפנדיינטה: דמיאן לדסמה (43), ליונל ריוס (90).

ולז סרספילד - חימנסיה חוחוי 0:2
אוקמפו (75), קאבררה (90)

באנפילד - הורקאן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully